حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نسخه از بازی محبوب Angry Birds از Play Store حذف خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

بدون شک یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های تمام دوران را می‌توان انگری بردز یا پرندگان خشمگین دانست. با ارائه موبایل‌های دارای قابلیت لمسی سوایپ، بازی‌های متنوعی براساس آن شکل گرفت. یکی از جذاب‌ترین‌های آن را استودیو Rovio تولید کرد که همین انگری بردز است. حال باید بدانید که اولین نسخه از بازی محبوب Angry Birds از Play Store حذف خواهد شد.

حذف بازی محبوب Angry Birds از Play Store

نسخه اول بازی Angry Birds که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، بعدا با نام Rovio Classics: Angry Birds در دسترس قرار گرفت. اگر هنوز این بازی را دارید بد نیست بدانید که از پنج‌شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۲ این بازی از فروشگاه Google Play حذف می‌شود. این پایان دوره یکی از محبوب ترین بازی‌های ویدیویی جهان است.

اطلاعیه رسمی Rovio

اطلاعیه رسمی Rovio

این اطلاعیه به صورت رسمی از سوی توسعه‌دهنده بازی یعنی Rovio Entertainment منتشر شده است. آن‌ها در توییتر خبر حذف بازی از فروشگاه Google Play اندروید را به اشتراک گذاشتند.

این استودیو همچنین گفت در حالی که بازی روز پنجشنبه از پلی‌استور اندروید حذف خواهد شد، نام آن در App Store اپل به “Red’s First Flight” تغییر خواهد کرد تا در انتظار بررسی بیشتر باشد.

البته باید بدانید که حتی پس حذف شدن این بازی از Play Store، در دستگاه‌هایی که قبلاً دانلود شده است، قابل بازی خواهد بود. البته که می‌توانید از فروشگاه‌های نرم افزاری دیگر هم آن را دانلود کنید اما احتمال مشکلات امنیتی در نسخه‌های غیررسمی وجود دارد.

اما چرا این بازی باید از فروشگاه‌های نرم افزاری حذف شود؟

رویو گفت که به دلیل تأثیر آن بر مجموعه بازی‌های این استودیو قرار است این بازی از فهرست حذف شود. دیگر بازی‌های انگری بردز عبارت اند تز:

  1. ۱-  Angry Birds 2
  2. ۲- Angry Birds Dream Blast
  3. ۳- Angry Birds Friends
  4. ۴- Angry Birds Journey
  5. ۵- Angry Birds Reloaded
  6. ۶- Angry Birds Minecraft

شما با این بازی خاطره‌ای داشتید؟ برای ما بنویسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)