حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ریمیک بازی Angry Birds کلاسیک منتشر شد؛ بازگشت به سال ۲۰۱۲

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، اخبار، بازی، سرگرمی و بازی

بازی پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds یکی از بازی‌های جذاب و سرگرم کننده در یک دهه اخیر است که مدت زیادی توانست موج بزرگی از هیجان را میان بازیکنان به راه اندازد. به تازگی نسخه ریمیک بازی Angry Birds کلاسیک منتشر شده است و حالا با یک عنوان بازسازی شده که تجربه جذاب سال ۲۰۱۲ را ارائه می‌دهد، همراه هستیم. با ترنجی همراه باشید.

نسخه ریمیک بازی Angry Birds کلاسیک منتشر شد

آیا باورتان می‌شود که ۱۰  سال از انتشار اولین نسخه بازی پرندگان خشمگین توسط استودیو Rovio می‌گذرد؟ با ظهور نسخه‌های بیشتر و بیشتری از این بازی، عنوان پرندگان خشمگین با شخصیت‌هایی که به راحتی در کارتون‌ها، لباس‌ها، بازی‌های رومیزی، دستگاه‌های تلویزیونی و حتی در فیلم و سریال‌ها قابل تشخیص بودند، خیلی زود تبدیل به یک بازی محبوب و دوست داشتنی شد.

در حالی که Rovio ممکن است هرگز به هدف بلندپروازانه خود برای برتری بر دیزنی نرسد، اما یک پارک Angry Birds در تامپره فنلاند وجود دارد که همچنان باز است. بازی اصلی Angry Birds در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹ برای iOS عرضه شد و در سپتامبر سال آینده برای اندروید عرضه خواهد شد. بازی اصلی Angry Birds در سال ۲۰۱۹ از فروشگاه‌های نرم‌افزای حذف شد، اما امروز یک خبر بزرگ منتشر شده است  و آن هم چیزی نیست جز اینکه بازی اصلی Angry Birds به اپ استور و گوگل پلی استور بازگشته است.

نسخه ریمیک بازی Angry Birds کلاسیک

بازی اصلی Angry Birds، همان بازی است که سرآغاز دنیای جذاب پرندگان خشمگین بود، اکنون این بازی بار دیگر در اپ استور و گوگل پلی استور برای iOS و اندروید در دسترس است. مدیر عامل شرکت Rovio یعنی Alex Pelletier-Normand می‌گوید که ما بسیار سپاسگزاریم که چنین جامعه شگفت انگیزی از طرفداران فعال داریم که عمیقا به بازی‌های ما اهمیت می‌دهند.

این مدیر اجرایی خاطرنشان کرد که انگری بردز افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است و در بازی‌های موبایل حضور گسترده‌ای داشته است. پس از شنیدن فریاد هوادارانمان، فقط باید راهی برای بازگرداندن انگری بردز پیدا می‌کردیم. حالا این بازی از بالا تا پایین بازسازی شده است و به دارندگان دستگاه‌های جدیدتر اجازه می‌دهد همان تجربه اصلی که در سال ۲۰۱۲ را داشته‌اند، دوباره تجربه کنند.

تهیه کننده اجرایی بازی، سامی رونکاینن، می‌گوید زمانی که ما در حال بازسازی پرندگان خشمگین بودیم، مراقبت زیادی برای حفظ حس و حال بازی اصلی پرندگان خشمگین داشتیم. ما می‌دانیم که طرفداران ما سلیقه خاص و ویژه‌ای دارند. آن‌ها دسته‌ای خاص و متشخص از گیمرها هستند و می‌تواند حتی تفاوت‌های کوچک را نیز تشخیص دهند. برای ما تطبیق گیم‌پلی، فیزیک و ظاهر بازی با نسخه اصلی بسیار مهم بود.

معرفی بازی Angry birds 2 – پرواز برای انتقام

اگر می‌خواهید سفری نوستالژیک به آن روزهای بی دغدغه داشته باشید، این بازی را نصب کنید و خاطرات شیرین گذشته را دوباره تجربه کنید. البته این را هم باید بگوییم که واگر فرصت تجربه پرندگان خشمگین را در اولین عرضه آن از دست دادید، هنوز هم برای تجربه این عنوان فوق‌العاده جذاب و دوست‌ داشتنی دیر نشده است.

بازی بعدی مشابه پرندگان خشمگین، Flappy Bird بود

هدف از انجام این بازی استفاده از یک تیرکمان بچه گانه روی صفحه برای به جلو راندن یکی از پرندگان به سمت خوک‌ها است. هدف در هر سطح ضربه زدن و نابود کردن تمام خوک‌هایی است که توسط موادی مانند چوب، شیشه، سنگ و مواد دیگر محافظت می‌شوند. پرندگان مهاجم شما باید ساختارهای محافظی را که خوک‌ها خود را در پشت آن پنهان می‌کنند، از بین ببرند.

البته، تعداد زیادی بازی مشابه Angry Birds در اپ استور یا گوگل پلی استور وجود دارد اما پس از مدتی، آن احساس جذاب هدف گیری با تیرکمان در سری اصلی پرندگان خشمگین را نخواهید داشت. هرچند بازهم می‌توانید به خوک‌ها و مواد محافظ آن‌ها ضربه بزنید. این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا در مسابقات پرندگان خشمگین با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید.

بازی Flappy Bird

وقتی صحبت از پرندگان خشمگین شد، در می ۲۰۱۳، یک توسعه دهنده ویتنامی به نام دونگ نگوین Flappy Bird را منتشر کرد. این بازی در سبک ساید اسکرول بود که از بازیکن می‌خواست Flappy Bird را در بین لوله‌های سبز حرکت دهد. این بازی خیلی زود محبوب شد و روزانه ۵۰.۰۰۰ دلار درآمد تبلیغاتی برای سازنده‌اش به همراه داشت. اما سازنده بازی نسبت به ماهیت اعتیادآور بازی احساس گناه کرد و آن را هم از اپ استور و هم از فروشگاه گوگل پلی بیرون کشید.

به اعتقاد PhoneArena، محبوبیت Flappy Bird هرگز مورد تردید نبود. پس از حذف بازی از پلی استور، برخی از فروشندگان فروشگاه Ebay گوشی‌هایی را با بازی Flappy Bird از پیش نصب شده به قیمت ۱۴۹۹ دلار به فروش گذاشتند. قیمت پیشنهادی برای این گوشی‌ها حتی به ۹۰.۰۰۰ دلار هم می‌رسید. بعدها این فروشگاه به سرعت تمام گوشی‌هایی را که از قبل بازی Flappy Bird روی آن‌ها نصب شده بود، حذف کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان