حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و ابعاد دقیق گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 23 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ تصمیم گرفته است که گلکسی نوت ۵ به یک باره در صدر اخبار و شایعات قرار بگیرد، پس اینطور خواهد شد! امروز در زیر بارانی از شایعات و اطلاعات گلکسی نوت ۵ تقریبا کاملا شناخته شده است. می دانیم که احتمالا گلکسی نوت ۵ در کنار گلکسی اس ۶ اج+ در تاریخ ۲۱ مرداد رونمایی و ۳۰ مرداد راهی بازار ها خواهند شد. اما در این خبر ابعاد دقیق و رندر نزدیک به واقعیت گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ را برای شما آورده ایم تا با طراحی این دو دستگاه بیشتر آشنا شوید.

Samsung-Galaxy-Note-5-alleged-renders Samsung-Galaxy-Note-5-alleged-renders (2)این کلیت آن چیزی است که می توان درباره ظاهر کلی گلکسی نوت ۵ دانست. البته تصاویر بیشتری هم هستند اما این دو رندر از جلو و پشت گلکسی نوت ۵ نشان می دهد که این دستگاه این بار به جای نمایشگر خمیده، قاب پشتی دو لبه خمیده دارد که به راحت تر برداشتن این دستگاه از روی میز کمک شایانی خواهد کرد. از نظر ابعادی سامسونگ باز هم تلاش کرده است تا گلکسی نوت ۵ هم بهتر دردست بنشیند. طول و عرض و ضخامت باز هم کمتر از گلکسی نوت ۴ شده است و با توجه به لبه های باریک تر می توان گفت که با دستگاه خوشدستی رو به رو خواهیم بود. خوب آن که عرض گلکسی نوت ۵ به کمترین خود در خانواده نوت، یعنی تنها ۷۶٫۱ میلی متر رسیده است. بد نیست بدانید گلکسی نوت، با نمایشگری ۵٫۳ اینچی، عرضی ۸۳ میلی متری داشته است. اندازه نمایشگر گلکسی نوت ۵ برابر ۵٫۶۷ اینچ خواهد بود. مورد جالب دیگر این است که گلکسی نوت ۵ همانند گلکسی اس ۶ اج یا نکسوس ۶، سیم کارت از لبه بالا قرار داده می شود.

باتری گلکسی نوت ۵ یک شایعه فوق العاده دوست داشتنی ۴۱۰۰ میلی آمپری است و خوشبختانه پورت گلکسی نوت ۵ از نوع UCB Type-C است.

برای آشنایی بیشتر با گلکسی نوت ۵ این مطلب را بخوانید:‌ تاریخ معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ مشخص شد، ۲۱ مرداد و در ادامه بقیه رندرهای گلکسی نوت ۵ را تماشا کنید:

همانطور که می دانید سامسونگ قصد دارد تا در کنار گلکسی نوت ۵، یک دستگاه دو لبه خمیده معرفی کند، اما نمی دانیم چه اسراری دارد آن را در خانواده گلکسی اس ۶ جای بدهد. شاید چون قلم ندارد! به هر حال برای طرفداران نمایشگر بزرگ و دستگاهی خاص دو لبه خمیده، گزینه خوبی خواهد بود. از نظر پردازشی هم گویا سامسونگ می خواهد همانند گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج باشد و اگزینوس ۷۴۲۰ در قلبش بتنپد. در ادامه رندرهای منتصب به گلکسی اس ۶ اج+ را می بینیم:

همانطور که می بینید اس ۶ اج + با ضخامت ۶٫۹ میلی متر اما دوربین برجسته تر قرار دارد. انتظار می رود این دستگاه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری داشته باشد. نظر شما درباره رندهای این دو دستگاه چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-5-S6-Edge-Plus-renders-leak-out-reveal-exact-dimensions_id71529″ target=”blank” background=”#46bfb1″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahyar

قشنگن! ^_^
بی صبرانه منتظر نوت ۵ هستم این شاهکارررر……..

Mohammad Reza12

یه چندتا . جابه جا گذاشتید در ضخامت ها.مثلا ضخامت ۸۳ میلی متری یا ۷۶٫۱ میلی متری لطفا تصحیح بشه
——-
USB Type C به نظرم روی گوشی ها هنوز یکم زوده مگر این که مبدلی چیزی تو جعبه باشه.ضخامت کم تر هم اگر به معنای ظرفیت کم باتری باشه دوست ندارم.اگر دور و بر ۸ میلی متر باشه و ظرفیت باتری بالای ۳۷۰۰ میلی امپر باشه،با توجه به بهینگی که از Exynos 7420 دیدیدم میشه به رکوردشکنی دوباره از سامسونگ امیدوار بود تا دوباره یه فبلت بی نقص رو بسازه.فقط امیدوارم لیست بهبود هاش به قدری نباشه که S6 جلوش کم امکانات یا ضعیف جلوه کنه و با میانه روی پیش بره.پارسال به نظرم خوب بود.دوربین و صفحه و سنسور اثرانگشت و باتری و تاچویز و… بهبود یافته بودند و در مجموع یه گوشی عالی رو ساخته بودند ولی S5 جلوش اون قدر ها هم ضعیف نبود و هنوز میشد گفت که مثلا دوربین و صفحه ی فوق العاده ای داره

shantia

نهههههه خوشششم اومد
تا قبل از این رندر ها فک میکردم سامسونگ یه آشغال شیشه ای مثل اس۶ می خواد بده
ولی الان میبینم با اینکه شیشه ایه ولی طراحی حرفه ای نوت۴ حفظ شده

Just Sony ONLY(فقط سونی)

اسکی

Abbas Askari

آدم اسکی باز باشه ولی خز کن نباشه این سامسونگ شیشه و فلز رو هم خز کرد

im80za

باشه بابا اصن سونی مخترع شیشه و فلزه
خوب شد؟

SAMSUNG 2015

im80za
عزیز دلم ، اینا عقده این… چیکارشون داری؟ بذار توهماتشونو با ترول بازی های مختلف بریزن تو کامنتاشون که حداقل از عقده نترکن تو این ماه عزیز شهید راه سونی شَن!! :whistle:

Othersony 🙂 :mail: 😉

MP G3

درسته سونی خیلی از LGو اپل و HTCعقبه. ولی همه چیزش کپی نیست مثل این پلاستیکه(sumsung)

arash

خداییش کجای این طراحی نواوری داره؟ این که همش تکراریه جلوی گوشی چه تغییری کرده تاحالا؟! دکمه هوم که تقلید از اپله!!!!! :scratch: :scratch:

reza.tech

عزیزم کمتر چرت بگو
خیلی قبل اپل بعضی گوشی های سامسونگ دکمه هوم داشتن
تو که اطلات کاملی نداری حق اظهار نظر نداری عزیزم
مگه مجبورت کردن چرت بگی؟

Dontbon

نوآوری های سامسونگ توی حلقم :negative: همون S6 یا در واقع S3-S4-S5 :negative: :negative: :negative:

moein_1

الان گوشی های بقییه شرکتا مگه چقدر تفاوت دارن باهم؟؟؟!!!
فقط چون سامسونگه نباید اینجوری باشه وگرنه برای بقییه که طوری نیس؟؟
الان سری zسونی چقدر فرق داره؟؟!!
سری oneاچ تی سی چطور؟؟!!
سریgال جی چی؟؟!!

MP G3

زر اضافی نزن.LG تو هر گوشی یه طراحی کرده.
تازشم تونسته G4روهم از چرم واقعی درست کنه.نه پلاستیک.

MP G3

سامسونگ اصلا گوشی حساب نمیشه همینطور هواوی.
اصلا کارخانه هم حساب نمیشن.

ســـیـــنـــا

این پورت usb c نیست این که همون micro usb هست :scratch:

حسام

نوت ۵ بی همتا :heart:

Ari khan

از طرفی بابت معرفی نوت۵ خیلی خوشحالم اما از معرفی اس۶+اصلا!!!!هدف سامسونگ رو از تولید این محصول درک نمیکنم!همین کارارو کرده که سودش اینقدر کم شده!
ولی بدون شک نوت۵ غول بی رقیبی خواهد شد اگه سامسونگ عجله و اشتباه نکنه!(که فکر میکنم نکرده) :yahoo:

ahmadM2

دوست عزیز اینو برای کسایی ساخته که اس۶ بزرگتر دوست داشتند در ضمن یه وجهه تشابهی هم با سری نوت داره اما گمونم سامسونگ نمیخاد مثل سری اس رقیب مستقیم اج برای نوت معرفی کنه بنابر این قلم رو حذف و اسم رو تغییر داده

raminrx7

چرا کامنت من پاک شده؟؟؟
فقط خواستم رسیدگی کنین به این اوضاع ترول ها حرف بدی نزدم که 😐

پویا رحمانی

در این پست هیچ کامنتی از شما پاک نشده احتمالا دچار اشتباه محاسباتی شدید (:

Different_boy

خیلی عالیه.انشالا نوت۵ معرفی بشه قیمتش معقول بشه از نوت۳ بپریم به نوت۵!!!!یک پیشرفت بزرگ.سنوسر اثر انگشت.صفحه بهتر.متریال بدنه عالی.باتری بالاتر.کلی امکانات نرم افزاری.قلم بهتر و حتما با حساسیت بیشتر و غیره.من نوت۱ داشتم با نوت۲ دوستم کار کردم الانم نوت۳ دارم.نوت ۴ رو فقط زیاد کار نکردم باهاش.انشالا نوت۵ رو هم میخریم و حالش را میبریم.طراحی بنظرم خیلی خوب شده.بیاد بیرون ببینیم چ کرده سامی.فقط ی چیزی مه تعجب برانگیزه این جمله هست
تاریخ ۲۱ مرداد رونمایی و ۳۰ مرداد راهی بازار ها خواهند شد.!!!!!!واقعا فقط ۹ روز زمان میبره از معرفی تا عرضه؟این باشه که غوغا میکنه توی فروش سامی.همیشه ۲-۳ ماه طول میکشید.

sasan70

آفرین به سامی ، فقط دوست داشتم صفحه نمایش نوت ۵ حداقل ۵٫۹ اینچ میشد

MP G3

سامسونگ اگه خوب بود میتونست سود بیشتری از S5ببره. اشغال تمام(Sumsung)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)