حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

“سرزمین گم شده” یک بازی دویدنی جالب و هیجان انگیز برای گوشی های اندرویدی

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

زلزله سرزمینی افسانه ای به نام سرزمین گم شدگان را تهدید میکند. اژدهای بزرگی که زیر زمین خوابیده اخیرا مریض شده و مرتبا قلت میزند و عطسه میکند! شما باید خود را به او برسانید و درمانش کنید اما این کار به این راحتی ها هم نیست. در واقع شما باید از مراحل مختلف بازی عبور کنید و در رویارویی با خطرات و چالش های مختلف این بازی کم نیاورید!

screenshot_5_q90

بازی “سرزمین گم شده” را در اصل میتوان یک بازی تفننی دویدنی دانست که در آن رگه هایی از بازی های حادثه ای نیز دیده میشود. گرافیک بازی بسیار زیباست و تمام جزئیات در آن رعایت شده است. شما در راه رساندن خود به اژدهای مریض با تله های زیادی مواجه میشوید از جمله نیزه های مخفی، الوارهای که تاب میخورند، آسیاب های بادی، مازهای عجیب و غریب و دایناسورهای انتحاری که منفجر میشوند! البته وسایل کمکی نیز در اختیار شما قرار میگیرد تا عبور از این موانع را برای شما آسان تر کند وسایلی که مثلا میتوانند شما را آسیب ناپذیر کرده یا زمان را برایتان کند کنند. برای خریدن این وسایل باید از سکه هایی که سر راهتان جمع کرده اید استفاده کنید. کنترل شخصیت اصلی بازی دقیقا شبیه بازی های دویدنی دیگر است یعنی با کشیدن انگشت به طرفین میتوانید کاراکتر خود را به این طرف و آن طرف بکشانید و مانع برخورد او با موانع شوید و و با کشیدن انگشت به بالا و پایین بپرید یا از زیر موانع عبور کنید.

 screenshot_8_q90

بازی دارای منویی برای وسایل کمکی است که امکان انتخاب وسیله کمکی که میخواهید را برای شما فراهم میکند. محیط هایی که برای این بازی در نظر گرفته شده بسیار زیبا و محسور کننده هستند. فرقی نمیکند در جنگل ها پر مه باشید یا در حال دویدن روی پشت اژدها، صحنه های بازی به قدری زیبا طراحی شده اند که شما را محسور خود خواهند کرد. علاوه بر این مثل بسیاری از بازی های سبک دویدنی امکان تغییر لباس کاراکتر اصلی بازی نیز وجود دارد یعنی شما میتوانید از سکه هایی که سر راهتان جمع آوری کرده اید برای خرید لباس هایی همچون لباس سیاحان، لباس زامبی، لباس نینجا و حتی وسایل ارتقایی برای کاراکتر خود استفاده کنید.

 screenshot_3_q90

شما میتوانید از درون بازی وارد حساب کاربری تان در فیس بوک شوید و جدول بیشترین امتیازات بازی را ببینید. در این جدول میتوانید علاوه بر مقایسه امتیازات خود با دیگران ببینید چه کسی بیشترین سکه و بیشترین وسایل قابل جمع آوری را از آن خود کرده است. ضمنا در آخرین نسخه بازی مشکلات مربوط به نوار وسایل کمکی نیز برطرف شده است.

Download az Iranapps

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Apple the Best

ممنون جناب یزدی عزیز
با توجه به عنوان حضرتعالی مبنی بر اندرویدی بودن این اپ ، جسارت بنده رو به جهت انتشار لینک زیر ببخشید . :rose:
iOS :
https://appsto.re/us/JPN8R.i

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....