حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی F1 2016 – رقابت با برترین های فرمول ۱

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنج‌اپ، معرفی بازی

تاکنون شاید بازی کمی در مورد ورزش جذاب و هیجان انگیز F1 یا فرمول ۱ ساخته شده باشد که از نظر گرافیک و داستانی بتوانند شما را راضی کنند. اگر طرفدار این سبک از بازی باشید می دانید که هر ساله استودیوی بازی سازی Codemasters Software Company نسخه‌های جدیدی از F1 را برای پلت فرم‌های مختلف ارائه می‌کند. حال این استودیو به فکر آن افتاده است تا طرفداران این مسابقات را با تولید نسخه‌ای برای اسمارت فون ها خوش حال تر کند. F1 2016 حاصل تلاش افراد مختلف این استودیو است که برای گوشی‌های همراه طراحی و منتشر شده است. گرافیک جذاب و خوش فرم توانسته صحنه‌های باشکوه و جذابی را برای ما به ارمغان آورد. صداگذاری جذاب در کنار موسیقی‌های هیجان انگیز بازی را کامل‌تر کرده‌اند. وارد رقابت شوید و یکی از تیم‌ها و یا تیم محبوب خود را انتخاب کنید. تمرینات اولیه را پشت سر گذاشته و وارد رقابت‌های نفس گیر و پر سرعت F1 شوید.

[aparat id=”naR1i”]

در این بازی شما شاهد ماشین‌های فصل ۲۰۱۶ مسابقات F1 خواهید بود. خودروهایی که می‌توانند با سرعت بالای خود شما را به اوج هیجان برسانند. وقتی در مسابقه‌ای شرکت می‌کنید باید به عنوان یک راننده مراقب همه چیز و مهم‌تر از همه لاستیک‌های خود باشید. این بازی دارای بخش‌های مختلفی است که می‌توانند شما را بسیار سرگرم نمایند. در F1 2016 همه چیز قابل تنظیم خواهد بود از سفارشی سازی شخصیت اصلی و ماشین‌ها تا قوانین مربوط به بازی که تجربه‌ای کم نظیر از مسابقات فرمول یک را برایتان تداعی خواهد کرد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. وجود ۱۱ تیم از فصل
  3. راننده های مشهور فرمول۱
  4. ماشین تیم های مختلف
  5. مسابقات متنوع و جذاب
  6. امکان شخصی سازی و تنظیم بخش های مختلف
  7. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  8. گرافیک منحصر به فرد و ویژه

بازی F1 2016 هم اکنون در iTunes دارای امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ و در پلی استور نیز دارای امتیاز ۳٫۵ از ۵٫۰ نمره است. هم اکنون برای دانلود بازی فرمول ۱ را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

download-game.gif (740×110)

برای دانلود بازی اندروید و ایفون با لینک مستقیم و کاملا رایگان به وب سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسی گیم
پارسی گیم، دانلود بازی و محتوای رسانه ای بازی های ویدئویی