حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی یک دستبند سلامتی ارزان قیمت برای اندازه گیری تعداد ضربان قلب خواهد ساخت

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

شرکت جوان و آینده دار شیائومی قصد دارد تا به روند رو به رشد خود ادامه دهد و محصولاتی با کیفیت و ارزان را در اخیار مشتریان خود بگذارد. این شرکت چینی که سال ۲۰۱۰ وارد عرصه‌ی تولید اسمارت‌فون و گجت‌های هوشمند شده است٬ موفقیت های خوبی در کشور خود به دست آورده است و تفکرات و ایده‌های بسیاری را در ذهن خود مرور می‌کند.

با ترنجی همراه باشید…

شرکت جوان شیائومی٬ که دیدگاه بسیاری از افراد را نسبت به جنس بی کیفیت چینی به صورت کلی دگرگون نمود٬ در زمینه ساخت تلفن همراه٬ تبلت٬ ابزار‌های پوشیدنی و ابزار الکترونیک مانند پاوربانک فعالیت می‌کند. این شرکت که به عنوان اپل چینی شناخته می‌شود٬ نوآوری‌های گوناگونی را در مدت زمان فعالیت خود به معرض نمایش گذاشته است و نمی‌توان به راحتی از نقش مهم او در ارزان شدن قیمت‌ها و بهتر‌شدن کیفیت محصولات رقبای او گذشت. شیائومی که یکی از بزرگترین سازندگان تلفن همراه در جهان است٬ پس از گذشت یک‌سال احساس کرده است که هم‌اکنون زمان مناسبی برای به‌روز رسانی گجت پوشیدنی سال گذشته خود است. طبق اسنادی که به لطف کمیسیون ارتباطات ملی تایوان به دست ما رسیده است٬ شیائومی در حال آزمایش یک دستبند هوشمند در تایوان است. طبق تصاویر لو رفته٬ این دستبند طراحی همانند نسل قبلی خود دارد و با درپوش‌های فلزی مزین شده است اما ویژگی جدید این دستبند حسگر ضربان قلب در پشت آن است که با پوست فرد تماس دارد و به راحتی ضربان قلب او را اندازه می‌گیرد. این دستبند که Mi Band 1S نام دارد٬ احتمالا با قیمت بسیار رقابتی وارد میدان خواهد شد.

mi-band-1s-FB

شیائومی سال گذشته موفق شده است تعداد ۳۴٫۷ میلیون تلفن همراه بفروشد. هرچند که این تعداد از اهداف از پیش تعیین شده کمتر است٬ اما موفقیتی بسیار بزرگ برای این شرکت به حساب می‌آید. پس از گذشت چند سال٬ شیائومی در آمریکا و اروپا هیچگونه فروشگاهی ندارد و معلوم نیست که آیا در آینده شاهد فروش محصولات شیائومی در قاره‌ی سبز خواهیم بود یا خیر؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/07/03/xiaomi-mi-band-1s/?ncid=rss_truncated” target=”blank” background=”#377431″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com