حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی میان‌رده میزو M5S با بدنه فلزی و پردازنده هشت هسته‌ای ظاهر می‌شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موبایل

شرکت موبایل چینی برند میزو در حال کار بر روی گوشی میان‌رده مدل Meizu M5S است که تصاویر لو رفته از آن نوعی موبایل را نشان می‌دهد که دارای دکمه هوم فیزیکی و بدنه فلزی است.

این گوشی که انتظار می‌رود در رنگ‌های خاکستری نقره‌ای، طلایی و رز گلد به دست کاربران برسد، مجهز به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با میزان وضوح ۷۲۰p، چیپست هشت هسته‌ای MediaTek، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابیات حافظه داخلی است.

همچنین دوربین ۱۳ مگاپیگسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی برای این گوشی که باتری ۲۹۳۰ میلی آمپری در خود جا داده و وزنش به ۱۳۸ گرم می‌رسد، در نظر گرفته شده است.

meizu-m5s-1

مصوب شده است تا گوشی میزو M5S در چین عرضه شود اما این که آیا برای دیگر کشورها نیز ارسال شود و قیمت آن چه قدر خواهد بود از جمله مواردی است که همچنان نامشخص است.

شایان ذکر این که در پایان ماه نوامبر بود که میزو از گوشی هوشمند پرچمدار خود با نام Pro 6 Plus رونمایی کرد. این برند هم‌اکنون سرگرم کار بر روی گوشی جایگزین دیگری با نام Meizu Pro 7 است که احتمال داده می‌شود مانند گوشی Samsung Galaxy S7 edge از صفحه نمایش دو سو خمیده برخوردار باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Mid-range-Meizu-M5S-to-appear-in-China-with-metal-body-and-octa-core-processor_id89408″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار