حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۹ (Mate 9) در رنگ طلایی لو رفت، واقعی یا دورغین؟

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

این پنج شنبه شاهد رونمایی هواوی از میت ۹ (Mate 9) خواهیم بود. شایعات زیادی درباره آن خواندیم و دیدیم و حالا با نزدیک شدن به معرفی رسمی، شایعاتی بیشتر و عموما موثق تر را خواهیم داشت. امروز میت ۹ (Mate 9) در رنگ طلایی لو رفته است، با ترنجی همراه باشید تا این تصاویر منتشر شده را با هم بررسی کنیم تا از صحت آن ها مطلع شویم.

میت ۹ (Mate 9) قرار است با دوربین دوتایی در پشت و نمایشگر بزرگ ۶ اینچی در قالب یک بدنه آلومینیومی ارایه شود. قبلا رندر لو رفته از میت ۹ (Mate 9) که توسط @Evleaks منتشر شده بود را با هم دیدیم. باید گفت فبلت ۶ اینچی نیمه دوم سال ۲۰۱۶ هواوی بسیار زیبا و دلربا تر نسبت به محصولات قبلی این شرکت دیده می شد که بخشی از این جذابیت شاید مربوط به رنگ بنفش آن باشد!

این بار تصویر جدید منتسب به هواوی میت ۹ در رنگ طلایی منتشر شده است که حقیقتا آن زیبایی که انتظار داشتیم را ندارد. بخشی از این موضوع شاید به دلیل رنگ طلایی آن باشد، بخش دیگر آن نیز شاید به دلیل حرفه ای نبود عکس ثبت شده باشد! اما اجازه بدهید کمی به جزئیات توجه کنیم:

huawei-mate-9-gold

پنل جلو مورد زیادی برای بحث ندارد، طراحی هواوی-وار است! ساده و بدون نکته خاصی، فقط می توان گفت لوگوی هواوی زیر نمایشگر قرار دارد که نشان از طراحی اخیر هواوی در محصولات پرچمدار خود دارد. پشت دستگاه اما که در تصویر اصلی مطلب آن را می بینید دو نکته دارد. اول اینکه علاوه بر مشکی نبودن قاب دو دوربین و هم رنگ بدنه بودن آن، هیچ نشانه ای از همکاری با Leica دیده نمی شود. مسلما شما هم با ما هم عقیده اید که احتمال همکاری هواوی با Leica برای دوربین دوتایی میت ۹ بیشتر از احتمال عدم همکاری آن هاست.

دومین مورد اما درباره لوگو هوایی در پایین دستگاه است. این شرکت در محصولات اخیر خود ترجیح داده است تا لوگو متنی خود را پشت دستگاه حک کند و علاقه ای به قرار دادن لوگو نمادین خود نداشته است، اینجا اما ایتطور نیست. این ها مواردی است که ما را به صحیح بودن این تصاویر لو رفته مشکوک می کند. التبه این احتمال نیز وجود دارد که تصویری که در حال مشاهده آن هستید از یک نمونه اولیه تهیه شده باشد و نسخه نهایی با آن متفاوت باشد.

اگر نظر ما را بپرسید، ما رندر بنفش را بیشتر ترجیح می دهیم! نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/huawei_mate_9_allegedly_spotted_in_the_wild_in_gold_attire-news-21374.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

اون لوگوی هواوی جلوی دستگاهو میبینم حالم بد میشه یاد سری G میافتم ناخوداگاه که تو مترو و اتوبوس و تاکسی دست همه هست
بعضی واقتا آدم حتی اگرم بخواد نمیتونه سراغ هواوی بره با وجود اینکه میدونم مثلا سری میت واقعا ستودنیه
P9 رو باهاش کار کردم بدنه ی فوق العاده خوب و با کیفیتی داشت و شاید بشه از لحاظ زیبای و کیفیت با HTC مقایسش کرد و دوربینش عالی بود نویز بسیارکم و ناچیز و نمایشگرش هم به عنوان یه IPS LCD چیزی کم نداشت از LG G4 که نمایشگر خوبی داره
اما اگه طراحی میت ۸ همین باشه میشه گفت افتضاحه

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

خیلی بده طراحیش پسرفت ۱۸۰ درصدی نسبت به میت ۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)