حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ هواوی میت ۹ و نوا ۲ اس رسما در چین ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، هواوی

آپدیت اندروید ۹ برای چندین گوشی هواوی عرضه خواهد شد. از بین این گوشی‌ها می‌توان به میت 9، میت 9 پرو، میت 9 پورشه دیزاین و نوا 2S اشاره کرد. این آپدیت رابط کاربری EMUI 9 که مخصوص هواوی است را به همراه خواهد داشت. طبق گزارشات، آپدیت اندروید 9 میت 9 امروز در چین منتشر شده و تا روزهای آینده عرضه جهانی خواهد داشت. آپدیت اندروید ۹ هواوی میت ۹ و نوا ۲ اس رسما در چین ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

لازم به ذکر است که این آپدیت تنها آپدیت اندروید 9 میت 9 یا نوا 2S نخواهد بود. پی 10 و پی 10 پلاس هم به زودی به این آپدیت مجهز خواهند شد. همانطور که گفتیم آپدیت تازه تنها در چین منتشر شده، اما برخی از نقاط دنیا، چند ماهی است که در حال دریافت این آپدیت هستند. دو گوشی آنر 9 و آنر وی 9 هم آپدیت جدید خود را یکی دو ماه پیش از سوی شرکت هواوی دریافت کردند و به آخرین نسخه اندروید مجهز شدند.

اما چه زمانی دقیقا این آپدیت تازه را دریافت خواهید کرد؟ اگر گوشی میت 9، میت 9 پرو، میت 9 پورش یا نوا 2S شما نسخه چین است، احتمالا این آپدیت برای شما عرضه شده و بهتر است که تنظیمات گوشی را حتما چک کنید. اما اگر نسخه‌ای که خریداری کردید برای بازار خارج از چین طراحی شده، باید چند هفته‌ای صبر داشته باشید. سری میت 9 در سال 2016 عرضه شد و پشتیبانی هواوی از این محصولات قابل تحسین است. البته که قدرت سخت‌افزاری این محصولات هم یکی از فاکتورهای دریافت آپدیت تازه است.

اما این آپدیت نسبت به نسخه‌های قبلی چه تفاوتی داشته است؟ به صورت کلی، EMUI 9 نسبت به EMUI 8 بهبودی 25.8 درصدی در سرعت پاسخگویی داشته است. عملیات‌های 12.9 درصد بهتر انجام می‌شوند و باز شدن یک اپلیکیشن تنها 102 میلی‌ثانیه زمان می‌برد. شرکت هواوی در آخرین نسخه نرم‌افزار خود قابلیت GPU Turbo 2.0 را در سیستم ادغام کرده که باعث می‌شود بازی‌ها روان‌تر اجرا شوند. همچنین تغییرات گوگل مانند بهبود عملکرد باتری هم در نظر گرفته شده و تاثیرگذار خواهد بود.

برای مقایسه بد نیست بدانید که سامسونگ مدت قابل توجهی است که آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۸ که پرچمدار دو سال پیش این شرکت کره ای است را ارایه کرده و هواوی هنوز برای پرچمدار مشابهش که حتی شش ماه دیرتر هم ارایه شده است، آپدیت اندروید ۹ را ارایه نکرده است.

نظ شما درباره عملکرد هواوی در ارایه آپدیت اندروید ۹ برای دستگاه های خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ahmad9300

به سوال:
شیائومی و هواوی تو پشتیبانی نرم افزاری عملکردشون چطوره؟

ashkan_v

شیائومی که از نظر آپدیت بینظیره در مورد هواوی هم چند سالی هست که آپدیت های منظم میاد براش من الان نزدیک دوسال که میت 9 دارم جز اولین گوشیها بود که با 7 آمد الان هم منتظر ارائه 9 هستم که بتاش منتشر شده احتمالا قبل عید ota بیادش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)