حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین لپتاپ سامسونگ در دسته Chromebook Plus به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، لپ‌تاپ

کمتر از یک سال پیش بود که گوگل استاندارد Chromebook Plus را معرفی کرد. این استاندارد برای کروم‌بوک‌های رده‌بالا ارائه می‌شود. سامسونگ یکی از برندهایی است که کروم بوک می‌سازد اما تا به حال محصولی در رده کروم بوک پلاس ارائه نکرده است. طبق گزارش‌ها، اولین لپتاپ سامسونگ در دسته Chromebook Plus به زودی معرفی خواهد شد.

اولین لپتاپ سامسونگ در دسته Chromebook Plus

سامسونگ مدت زیادی است که یک مدل کروم بوک پرچمدار عرضه نکرده است. آخرین مدل آن یعنی Chromebook 2 در سال 2021 عرضه شد. طبق گزارش‌های غیررسمی، پس از نزدیک به چهار سال، سامسونگ ممکن است بالاخره یک کروم بوک جدید معرفی کند.

این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ برنامه دارد تا یک گلکسی کروم بوک پلاس جدید را همین هفته معرفی کند. این نه تنها اولین کروم بوک این شرکت با برند گلکسی در سال‌های اخیر خواهد بود، بلکه اولین مدل کروم بوک پلاس آنها نیز محسوب می‌شود.

Chromebook Plus

Chromebook Plus

گوگل سال گذشته برند «پلاس» را برای کروم‌بوک‌ها معرفی کرد. در جهت کسب این برچسب برای دستگاه‌های ChromeOS، تولیدکنندگان باید معیارهای خاصی از جمله پردازنده‌های سطح بالا، وب‌کم‌های با وضوح بالا و حداقل سیستم مورد نیاز را رعایت کنند.

گوگل در تاریخ ۳ مهر یک رویداد ویژه کروم بوک را در شهر نیویورک برگزار می کند. طبق شایعات، می‌توانیم شاهد معرفی کروم‌بوک پلاس جدید سامسونگ در این رویداد باشیم.

مدتی است که شایعاتی پیرامون کروم بوک سامسونگ با کد Xol منتشر می‌شود. این محصول احتمالا با مشخصات بالا و یک “کلید دستیار” اختصاصی خواهد بود.

با توجه به تاکید زیاد روی Gemini که دستیار مجازی جدید گوگل است، در چشم انداز کروم بوک 2024 مطمئناً این کلید با Gemini یکپارچه خواهد شد.

شما به خرید کروم‌بوک فکر می‌کنید؟ کروم بوک پلاس می‌تواند نظر شما را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)