حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 15 و 15 پلاس اپل با شیشه مات در پنل پشتی و رنگ جدید فیروزه‌ای معرفی خواهند شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق جدیدترین اطلاعات منتشرشده توسط افشاگری که هفته گذشته در پستی در Weibo به‌طور دقیق پیش‌بینی کرد که مدل‌های آیفون 14 به‌زودی با رنگ زرد عرضه می‌شوند، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استاندارد مانند مدل‌های پرو به شیشه پشتی از نوع مات مجهز خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود رنگ سال این گوشی‌ها آبی فیروزه‌ای باشد.

شیشه مات آیفون 15 و 15 پلاس اپل

با شیشه مات، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس شباهت بیشتری به مدل‌های پرو خواهند داشت. بااین‌حال، شایعه شده است که فقط مدل‌های آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی جدید و حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف نمایشگر خود هستند، درحالی‌که مدل‌های استاندارد همچنان از فریم آلومینیومی و همان اندازه حاشیه نمایشگر مدل‌های قبلی برخوردارند.

پنل شیشه‌ای پشت آیفون 14 و آیفون 14 پلاس برای اولین بار پس از آیفون 4S رسماً قابل جدا شدن است و تعمیرات داخلی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. بعید است که تغییر به استفاده از شیشه مات در این گوشی‌ها بر این جنبه طراحی آن‌ها تأثیر بگذارد.

تاکنون معمول بوده است که ویژگی‌ها و عناصر طراحی که در ابتدا منحصر به مدل‌های Pro هستند، در طول سال‌ها به مدل‌های پایین‌تر آیفون نیز اضافه شوند. به‌عنوان‌مثال، نمایشگرهای OLED تنها در مدل‌های پرو تا زمان عرضه آیفون 12 در دسترس بودند، درحالی‌که انتظار می‌رود جزیره پویا امسال به‌کل سری آیفون 15 گسترش یابد.

شیشه مات آیفون 15 و 15 پلاس اپل

شیشه مات آیفون 15 و 15 پلاس اپل

همچنین گفته می‌شود رنگ جدید مدل‌های استاندارد آیفون 15 اپل، آبی فیروزه‌ای خواهد بود و اپل کماکان به استفاده از رنگ روشن در آیفون 15 و رنگ‌های تیره‌تر در مدل‌های آیفون 15 پرو ادامه می‌دهد.

درحالی‌که منبع این شایعه دقیقاً فاش کرده بود که آیفون 14 با رنگ زرد عرضه می‌شود، وی سابقه طولانی‌مدت ثابتی ندارند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که آخرین اطلاعات منتشرشده درست باشد.

انتظار می‌رود اپل طبق معمول در شهریورماه از سری آیفون 15 خود رونمایی کند.

نظر شما درباره شیشه مات iPhone 15 و iPhone 15 Plus اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی