حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت WatchOS 10 تغییرات بزرگی برای اپل واچ خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل

سیسیتم‌عامل WatchOS به صورت اختصاصی و توسط اپل برای ساعت‌های هوشمند این شرکت توسعه داده شده است. این پلتفرم ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد تا کاربران همواره متصل باشند، فعالیت‌های ورزشی را پایش کنند و از نوتیفیکیشن‌ها مطلع شوند. به تازگی شنیده می‌شود که آپدیت WatchOS 10 تغییرات بزرگی برای اپل واچ خواهد داشت. این سیستم‌عامل در WWDC 2023 اپل رونمایی خواهد شد.

آپدیت WatchOS 10

سیستم‌عامل WatchOS دارای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، از جمله برنامه‌های کاربردی سلامت و تندرستی است. علاوه بر این، دستیار دیجیتالی این شرکت یعنی سیری در این سیستم‌عامل حاضر است و اعلان‌های تماس‌های دریافتی، پیام‌ها و ایمیل‌ها را ارائه می‌کند.

کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2023 اپل از ۱۵ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزا خواهد شد. به غیر از احتمال رونمایی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل به نام “Reality Pro”، انتظار می رود این شرکت همچنین درباره به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل‌های خود از جمله iOS 17 و watchOS 10 اطلاعاتی ارائه دهد.

سیستم عامل watchOS 9 اپل

سیستم عامل watchOS اپل

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، سیستم عامل WatchOS 10 دارای تغییرات قابل توجه است. انتظار می‌رود تغییرات خوبی در رابط کاربری داشته باشد. این تغییرات ممکن است شامل به‌روزشدن اساسی رابط کاربری، طراحی ساعت‌های جدید، کنترل ژست‌های لمسی و حرکتی، مجموعه‌ای از میانبرهای جدید یا حتی برنامه‌های جدید باشد.

با وجود اینکه هیچ تغییر سخت افزاری قابل توجهی به این زودی‌ها و پس از عرضه اپل واچ اولترا انتظار نمی رود، گورمن پیش‌بینی می کند که نمایشگرهای بزرگتر برای مدل‌های اپل واچ سری ۹ ارائه شود.

علاقه‌مندان به ساعت هوشمند اپل می‌توانند از WatchOS 10 انتظار تغییرات بیشتری نسبت به iOS 17 داشته باشند. به عنوان پرفروش‌ترین مدل ساعت در جهان (چه هوشمند و چه غیرهوشمند)، واضح است که این شرکت باید تلاش ویژه‌ای در تحقیق‌وتوسعه خود برای ویژگی‌های جدید داشته باشد.

هنوز به صورت خاص مشخص نیست که چه ویژگی‌های جدیدی به آپدیت WatchOS 10 اضافه می‌شود اما انتظار کلی بر تغییرات بزرگ است. شما طرفدار ساعت هوشمند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)