حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X Fold Plus با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و رنگ بندی جدید معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو X Fold Plus با رنگ بندی جدید و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد. بر اساس ادعای کوالکام، این تراشه ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتر و ۱۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل پیشین خود دارد. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات جدیدترین تلفن هوشمند تاشو ویوو را مرور کنیم.

ویوو X Fold Plus باتری پرظرفیت تری نسبت به نسخه استاندارد دارد

همان‌طور که اشاره شد، ایکس فولد پلاس از تراشه جدیدی بهره می‌برد. علاوه بر این چیپست، باتری نیز بهبود یافته است. Vivo X Fold از باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری برخوردار بود. نسخه پلاس اما هم اکنون به باتری ۴,۷۳۰ میلی آمپری مجهز شده است. این باتری پرظرفیت تر به همراه تراشه بهینه تر باعث افزایش شارژ دهی دستگاه (در هنگام مشاهده ویدئو به مدت ۲ ساعت) شده اند. توان شارژ سیمی از ۶۶ وات به ۸۰ وات ارتقاء یافته است. هم اکنون ۷۰ درصد باتری تنها در ۱۸ دقیقه پر شده؛ و شارژ کامل آن ۳۵ دقیقه طول می‌کشد. گویا مدل قبلی نیز به همراه یک شارژر ۸۰ واتی عرضه می‌شد، اما دستگاه توانایی استفاده کامل از تمام ظرفیت آداپتور را نداشت. البته فول شارژ شدن نسخه استاندارد تنها ۲ دقیقه بیشتر طول می‌کشد. لازم به ذکر است که توان شارژ بی سیم ویوو ایکس فولد پلاس به همان ۵۰ وات محدود مانده است.

مانند نسخه اصلی، Vivo X Fold Plus دارای صفحه نمایش ۸ اینچی تاشو با شیشه بسیار نازک (UTG) و پنل LTPO است. این نمایشگر توانایی تطبیق رفرش ریت از ۱ تا ۱۲۰ هرتز را داراست. همچنین سنسور اثر انگشت نیز از نوع اولترا سونیک است. لولا این دستگاه می‌تواند در چند زاویه باز بماند (این موضوع در در هنگام برقراری تماس های ویدیویی اهمیت زیادی دارد) و همچنین اسپیکر ها نیز بهبود یافته اند. در قاب پشتی این تلفن هوشمند تاشو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.75، سنسور ۱/۱‌.۵۷ اینچی، پیکسل های ۱ میکرو متری و لرزشگیر اپتیکال قرار گرفته است. دوربین دیگر که از نوع اولترا واید بوده سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دارد و زاویه دید ۱۱۴ درجه را پوشش می‌دهد. دو دوربین تله فوتو در قاب پشتی این تلفن هوشمند تعبیه شده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۴۷ میلی‌متری برای پرتره؛ و یک دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۵ برابر و زوم دیجیتالی ۶۰ برابر به همراه OIS.

رنگ جدید ویوو ایکس فولد پلاس Huaxia Red نام دارد و مانند دو رنگ اصلی با چرم مصنوعی پوشانده شده است. ویوو یک قاب محافظ از چرم مصنوعی برای گوشی تاشو جدید خود ساخته است. طبیعتاً برای تهیه این قاب باید هزینه ای بپردازید، اما برخی آن را به عنوان هدیه پیش سفارش دریافت خواهند کرد.

گوشی تاشو جدید ویوو چه قیمتی دارد؟

همان‌طور که GSMArena اشاره کرده است، ویوو +X Fold از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است. و در 29 ام (سپتامبر) به فروش خواهد رسید. مدل پایه ۱۲/۵۶ گیگابایتی ۱۰,۰۰۰ یوان (۱۴۰۰ دلار / ۱۴۵۰ یورو / ۱۱۴۰۰۰ روپیه) قیمت دارد، و نسخه  ۱۲/۱۲ گیگابایتی ۱۱,۰۰۰ یوان است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، X Fold استاندارد (۱۲/۲۵۶ گیگابایت) با قیمت ۹,۰۰۰ یوان عرضه شد. تعدادی از خریداران می‌توانند در صورت پیش خرید این تلفن هوشمند تاشو یک شارژر بی سیم و قاب محافظه چرمی به صورت رایگان دریافت کنند.

گوشی تاشو ویوو X Fold با اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین قدرتمند رسما معرفی شد

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ آیا ایکس فولد پلاس می‌تواند گلکسی زد فولد ۴ را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی