حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو 5G در وب‌سایت گواهینامه GCF مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

سامسونگ به زودی از یک تبلت مقاوم جدید با نام گلکسی تب ۴ پرو اکتیو 5G رونمایی خواهد کرد. این تبلت اخیراً در کنسول Google Play و پایگاه داده بلوتوث SIG مشاهده شده است. منابع مذکور برخی از مشخصات Galaxy Tab Active 4 Pro را فاش کرده اند. همچنین این محصول به تازگی در وب‌سایت صدور گواهینامه GCF دیده شده است. بنابراین می‌دانیم که زمان زیادی تا رونمایی این تبلت نمانده است.

احتمالا گلکسی تب اکتیو ۴ پرو به زودی رونمایی خواهد شد

همان‌طور که اشاره شد، اکنون Galaxy Tab Active 4 Pro 5G در سایت گواهی GCF ظاهر شده که به رونمایی قریب الوقوع این دستگاه اشاره دارد. منبع مذکور تایید می‌کند که شماره مدل SM-T636B مربوط به گلکسی تب اکتیو ۴ پرو است. متاسفانه اما گواهی GCF هیچ یک از مشخصات تبلت آینده سامسونگ را فاش نمی‌کند.

گواهی GCF

درست است که گواهی GCF، هیچ یک از مشخصات گلکسی تب اکتیو ۴ پرو را فاش نمی کند. اما منابع دیگر به برخی از مشخصات این دستگاه اشاره کرده‌اند. داده های کنسول Google Play نشان داده بود که Tab Active 4 Pro دارای صفحه نمایشی با رزولوشن FullHD (به طور دقیق تر ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل) خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 778G 5G نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را تأمین می‌کند. پردازنده مرکزی این تراشه دارای هشت هسته است چهار هسته با فرکانس ۲.۴ و چهار هسته دیگر با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به به انجام وظایف می‌پردازند‌. پردازش های گرافیکی بر عهده Adreno 642L بوده و گفته می‌شود که ارزان ترین نسخه Galaxy Tab Active 4 Pro 5G دارای ۴ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

همان‌طور که GizmoChina اشاره کرده است، انتظار داریم که این تبلت مقاوم آینده سامسونگ در دو نسخه عرضه شود. یک نسخه توانایی پشتیبانی از سیم‌کارت را داشته، اما نسخه دیگر تنها از Wi-Fi پشتیبانی خواهد کرد. این تبلت از بلوتوث نسخه ۵.۲ برخوردار بوده و گفته می‌شود که از به روزترین نسخه اندروید (Android 12L) بهره می‌برد. نام این دستگاه همچنین با عنوان «Galaxy Tab Active 4 Pro 5G» تایید شده است.

سامسونگ گلکسی XCover6 Pro با اسنپدراگون 788G و باتری قابل‌تعویض رسما معرفی شد

نظر شما درباره تبلت آینده سامسونگ چیست؟ آیا تا کنون از محصولات مقاوم سامسونگ استفاده کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی