حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماژول دوربین گلکسی زد فولد 4 ممکن است برخلاف رندرهای اولیه مشابه با زد فولد 3 باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با معرفی یک دستگاه جدید، همیشه این انتظار وجود دارد که تغییراتی در طراحی آن نسبت‌به نسل پیشین ایجاد شود. این همان چیزی است که طرفداران سامسونگ از Galaxy Z Fold 4 نیز انتظار دارند. رندرهای اولیه زد فولد 4 که یک دیدکلی از طراحی آن را ارائه می‌کرد، ماژول دوربین این دستگاه را به‌صورت سه لنز مجزا مشابه با گلکسی اس 22 اولترا به‌نمایش می‌گذاشت. بااین‌حال، گفته می‌شود که ماژول دوربین گلکسی زد فولد 4 سامسونگ برخلاف رندرهای اولیه آن، ظاهری مشابه با گلکسی زد فولد 3 این شرکت دارد.

ماژول دوربین گلکسی زد فولد 4

رندرهای اولیه Galaxy Z Fold 4 نشان می‌داد که ممکن است طراحی ماژول دوربین جدید در این دستگاه وجود داشته باشد. بااین‌حال، اخیرا این موضوع توسط Mr_TechTalkTV که ادعا می‌کند بریدگی‌های دوربین Galaxy Z Fold 4 درواقع کاملاً شبیه به Galaxy Z Fold 3 هستند، رد شده است. این افشاکننده همچنین اشاره می‌کند که این گوشی «مطمئناً» دارای یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

درحال‌حاضر برخی شایعات در مورد مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است. انتظار می‌رود لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی به‌همراه لنز فوق‌عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو با سنسور 12 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابری، ترکیب دوربین این گوشی را تکمیل کنند.

ماژول دوربین گلکسی زد فولد 4

ماژول دوربین گلکسی زد فولد 4

گزارش‌های قبلی همچنین حاکی از آن بود که گلکسی زد فولد 4 در حالت تا شده دارای ابعاد 155x130x7.1 میلی‌متر و در حالت باز خود نیز ابعادی معادل 158.2×128.1×6.4 میلی‌متر خواهد داشت. همچنین یک دوربین زیر نمایشگر نیز مانند مدل قبلی در داخل صفحه‌نمایش داخلی دستگاه تعبیه می‌شود.

انتظار می‌رود سایر مشخصات زد فولد 4 شامل تراشه Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی باشد که از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالاً علاوه‌بر شارژ بی‌سیم و معکوس، دارای گواهی IPX8 نیز خواهد بود.

به‌خاطر داشته باشید که هیچ‌یک از این “افشاگری‌ها” تاکنون به‌صورت رسمی تأیید نشده است. بنابراین بهتر است آن‌ها را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید. نکته مهم این است که معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ زیاد دور نیست و انتظار می‌رود تا ماه آینده شاهد رونمایی از این دستگاه‌ها باشیم.

نظر شما درباره‌ی طراحی دوربین گلکسی زد فولد 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی