حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت عکاسی نجومی سرانجام برای گلکسی زد فولد 4 و سری گلکسی اس 21 منتشر شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، دوربین، سامسونگ

سامسونگ اخیراً حالت عکاسی نجومی (Astrophotography Mode) را برای چندین دستگاه خود در دسترس قرار داده است. این ویژگی ابتدا با سری گلکسی اس 23 ارائه شد و سپس گلکسی اس 22 آن را دریافت کرد و در ادامه شرکت کره‌ای وعده داد که این ویژگی را برای پرچمداران گذشته خود نیز منتشر خواهد کرد. امروز، سری گلکسی اس 21 و گلکسی زد فولد 4 به‌لطف آخرین به‌روزرسانی امنیتی ماه آوریل 2023 و همچنین آپدیت نسخه جدید Expert RAW، به حالت عکاسی نجومی مجهز شدند.

حالت عکاسی نجومی گلکسی زد فولد 4 و سری گلکسی اس 21

اگر می‌خواهید از ویژگی عکاسی نجومی در Galaxy S21 یا Galaxy Z Fold 4 خود استفاده کنید، باید آخرین به‌روزرسانی امنیتی آوریل 2023 را دریافت کرده و همچنین آخرین به‌روزرسانی Expert RAW را بر روی تلفن خود نصب کرده باشید.

اکنون، پیش از اینکه گلکسی اس 21 خود را بردارید و شروع به بررسی این ویژگی کنید، باید بدانید که این حالت مشابه زوم فضایی (Space Zoom) نیست. عکاسی نجومی یک ویژگی متفاوت است که عملکرد آن در برنامه Expert RAW گنجانده شده است. برای گرفتن عکس به روش صحیح، به یک سه‌پایه نیز نیاز خواهید داشت، زیرا این حالت از نوردهی طولانی‌مدت استفاده می‌کند و نگه‌داشتن گوشی هوشمند به‌طور ثابت برای مدت طولانی بسیار دشوار است.

حالت عکاسی نجومی گلکسی زد فولد 4 و سری گلکسی اس 21

حالت عکاسی نجومی گلکسی زد فولد 4 و سری گلکسی اس 21

بنابراین، چگونه می‌توان با استفاده از ویژگی عکاسی نجومی از آسمان عکس گرفت؟ خب، روند آن فوق‌العاده ساده است. ابتدا برنامه دوربین را در Galaxy S21 یا Galaxy Z Fold 4 خود باز کنید. روی More در سمت راست ضربه بزنید و Expert RAW را انتخاب کنید، اکنون در گوشه سمت راست بالا، روی دکمه صورت فلکی ضربه بزنید، تنظیمات خود را انجام داده و اکنون آماده ثبت تصویر هستید. از طرف دیگر، اگر برنامه Expert RAW را جداگانه نصب کرده‌اید، باید به‌جای رفتن به برنامه دوربین و سپس رفتن به Expert RAW، از داخل خود این برنامه از این ویژگی استفاده کنید.

سامسونگ به‌طور پیوسته جدیدترین ویژگی‌ها را به گوشی‌های قدیمی‌تر خود اضافه می‌کند و اگرچه زمان‌بندی به‌روزرسانی ممکن است کمی دیر باشد، اما قابلیت‌های جدیدتر سرانجام برای گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت نیز ارائه خواهند شد.

نظر شما درباره حالت عکاسی نجومی Galaxy S21 و Galaxy Z Fold 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی