حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A53 سامسونگ ممکن است قیمت بالاتری نسبت‌به گلکسی A52s داشته باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ماه‌هاست که شایعات متفاوتی پیرامون مشخصات گوشی میان‌رده آینده سامسونگ، گلکسی A53، می‌شنویم. این دستگاه ممکن است در رویداد شایعه شده Galaxy Awesome Unpacked 2022 در اواخر این ماه به‌صورت رسمی معرفی شود. پیش از رونمایی، جزئيات گلکسی A53 در اروپا ظاهر شده است که نشان‌دهنده قیمت بالاتر این گوشی نسبت‌به گلکسی A52s می‌باشد.

قیمت گلکسی A53

طبق گزارش منتشرشده توسط GizPie، گلکسی A53 آینده سامسونگ احتمالاً با قیمت 469 یورو در اروپا برای پیکربندی حافظه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این بر اساس لیست قیمت خرده‌فروشی است که توسط این نشریه مشاهده شده که در آن، قیمت دقیق این دستگاه 466.49 یورو ذکر شده است که یک برچسب قیمتی عجیب می‌باشد.

حتی اگر این گوشی با قیمت ذکر شده عرضه شود، کمی گران‌تر از Galaxy A52s 5G خواهد بود. برای کسانی که شاید از یاد برده باشند، گلکسی A52s با قیمت 449 یورو برای حالت پایه خود رونمایی شد.

در مورد ویژگی‌ها، انتظار می‌رود گلکسی A53 نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء جزئی داشته باشد. طراحی آن شباهت فراوانی به نسل پیشین داشته و علاوه‌بر مشکی و سفید، در رنگ‌های جدید نارنجی مایل به کرمی (به‌جای بنفش) و آبی آسمانی نیز در دسترس خواهد بود.

قیمت گلکسی A53

قیمت گلکسی A53

مهم‌تر از همه، این دستگاه از تراشه Exynos 1280 خود سامسونگ استفاده می‌کند. این چیپست با 6/8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

علاوه‌بر این، این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش 6.52 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز همراه با یک سوراخ نمایشگر در قسمت مرکزی صفحه می‌باشد که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن است. گلکسی A53 با ترکیب دوربین چهارگانه پشتی شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپیتکال + 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض + 5 مگاپیکسلی ماکرو + 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج عرضه خواهد شد.

درنهایت، این گوشی هوشمند رابط‌کاربری OneUI 4.1 برپایه اندروید 12 را اجرا کرده و انرژي خود را از یک 5000 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تأمین می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون افزایش قیمت میان‌رده گلکسی A53 آینده سامسونگ چیست؟ خود شما بین دو دستگاه گلکسی A53 و گلکسی A52s، کدام مورد را ترجیح می‌دهید؟ لازم به‌ذکر است همان‌طور که در متن اشاره کردیم، گوشی اول حدود 20 یورو از مورد دوم گران‌تر است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی