حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب شفاف سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا طراحی قاب دوربین آن را تایید می کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما طبق شایعات پیرامون Galaxy S22 Ultra می دانیم که شاهد طراحی متفاوتی برای قاب دوربین خواهیم بود. طراحی متفاوتی که حتی نسبت به ۲ عضو دیگر همین خانواده هم یکسان نیست. این بار قاب شفاف سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا طراحی قاب دوربین آن را تایید می کند. این طراحی قاب دوربین Galaxy S22 Ultra واکنش های متفاوتی را دریافت کرده است که احساس شخصی من نسبت به آن هنوز در لبه عشق و نفرت ایستاده است.

قاب شفاف سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا

سامسونگ پس از شباهت طراحی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۹ دیگر تقریبا سالی نیست که طراحی یکسانی را برای پرچمدار اصلی خود ارایه کند. اگر به Galaxy S10 Plus و Galaxy S20 Ultra یا Galaxy S21 Ultra نگاه کنید می بینید که کره ای ها می خواهند هر سال یک ظاهر متفاوت را ارایه کنند، حداقل در قاب دوربین! این کاملا مقابل راهبرد تنبل‌تر عدم تغییر طراحی آیفون هاست.

قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا (غیررسمی)

قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا (غیررسمی)

این طراحی دوربین که قبلا هم در تصاویر زنده لو رفته از Galaxy S22 Ultra تایید شده بود همان ایده طراحی LG برای گوشی میان رده لوکس‌ش یعنی LG Velvet است. شاید این طرح برای فقط ۳ دوربین بتواند جالب باشد اما برای ۴ دوربین و یک محفظه مربوط به فوکس لیزری و دیگر حسگرها آیا مناسب است؟

خب این پاسخی است که باید کاربران بدهند اما به نظر من بد هم نیست. اگر برجستگی هر کدام از این دوربین ها آنقدر زیاد نباشد و در سطح کمتری نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا حفظ شود، چرا که نه؛ می تواند جذاب تر باشد.

این قاب شفاف سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا ویژگی جذای برای تنوع دارد و آن دکمه های فیزیکی رنگی قابل تعویض است. خب این می تواند برای تنوع روزمره خیلی جذاب هم باشد. البته این قاب توسط تولیدکننده ثالث طراحی شده است.

شخصا همواره طرفدار نگاه یکتا و نو هستم و زیبایی طرح شاید اولویت بعدی من باشد. شما چطور؟ این طراحی برای گلکسی اس ۲۲ اولترا را می پسندید؟ دستگاهی که قرار است آغازگر ادغام خانوادع گلکسی نوت و گلکسی اس باشد!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
brbapapa

با توجه به اخبار و تصاویر فاش شده از سری ۲۲ بنظرم سامسونگ قصد داره دو مدل پایه و پلاس سری جدید رو مثل سال قبل عرضه کنه اما مدل اولترا سری اس رو با سری نوت ترکیب کنه اگرچه این اواخر این دو سری چندان تفاوتی جز طراحی گوشه‌ها و قلم نداشتن و بخاطر همین برای خریداران چندان حساسیت ایجاد نمیکنه. بنظرم با این کارش با یه تیر دوتا نشون زده که هم کاربران سری نوت راضی باشن و هم با عنوان آخرین سری تولید شده از مدل نوت بتونه فروشش رو هم بیشتر بکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)