حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نظرسنجی مدیر Redmi درباره ردمی نوت ۱۲ و صحبت درباره نسل بعدی سری K

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

در این سال میلادی یعنی سال ۲۰۲۱، شرکت ردمی دو نسل از سری نوت را عرضه کرد. این شرکت امسال از سری Redmi Note 10 و Redmi Note 11 رونمایی نمود. احتمالا در آینده، Redmi با رونمایی از دو نسل از سری Note در سال، الگوی انتشار را حفظ خواهد کرد. در همین حال شاهد نظرسنجی مدیر Redmi درباره ردمی نوت ۱۲ هستیم. صحبت‌ درباره آن به اشاره های درباره نسل بعدی سری K این برند هم می انجامد.

ردمی نوت ۱۲

در حالی که سری نوت ۱۰ اوایل سال شمسی جاری وارد بازار شد، سری ردمی نوت ۱۱ حدود دو هفته پیش ارائه گشت. جدیدترین سری Note دارای سه مدل از جمله Redmi Note 11، Redmi Note 11 Pro و Redmi Note 11 Pro+ است. این سری به قدری محبوب است که تنها دو هفته طول کشید تا فروش آن به یک میلیون دستگاه برسد. این شرکت در حال حاضر پیشنهاداتی را برای محصولات نوت آینده دریافت می کند. محصول بعدی نوت احتمالا سری Redmi Note 12 خواهد بود.

صحبت درباره ردمی نوت ۱۲

صحبت درباره ردمی نوت ۱۲

امروز، لو ویبینگ مدیر کل برند ردمی، گفت که به تازگی فروش نوت 10 و نوت 11 را بررسی کرده است و هر دو نسل از محصولات فروش خوبی دارند. او ادعا می کند که کاربران می توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. سپس لو ویبینگ از طرفداران Redmi پرسید:

“آیا پیشنهادی برای محصولات آتی Note دارید؟”

اسنپدراگون 870 برای سری نوت نیست

یک طرفدار پیامی مبنی بر درخواست تراشه «Snapdragon 870» گذاشت و این نظر سریعاً مورد بررسی قرار گرفت. با این حال، لو ویبینگ ادعا می کند که اسنپدراگون 870 برای سری نوت نیست. به گفته وی، سری K از این تراشه استفاده می کند. این بدان معناست که سری Redmi Note 12 از این تراشه استفاده نخواهند کرد.

اسنپدراگون 870 یک تراشه بسیار محبوب است که ترکیبی از عملکرد قوی و مصرف انرژی عالی است. هر دو برند Redmi و Xiaomi از این تراشه استفاده می‌کنند، مثلا در نسخه استاندارد Redmi K40، Xiaomi Mi 10S و غیره. طبق گزارش‌ها، تا پایان سال دو مدل شیائومی / ردمی با اسنپدراگون 870 عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ درخواست شما برای ردمی Note 12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

شاید شیائومی در mi 12 از 50 مگاپیکسلی حوالی 1/1.3 دستکاری شده سونی استفاده کنه… از سری imx70x

m.b

comment image

👀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)