حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A16k با تراشه هلیو G35 و باتری ۴,۲۳۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو نسخه جدید گوشی هوشمند میان رده خود، یعنی OPPO A16 را با نام اوپو A16k معرفی کرده است. این تلفن هوشمند با تراشه مدیاتک هلیو G35، باتری ۴,۲۳۰ میلی آمپر ساعتی و بدنه ای با ضخامت ۷.۹ میلی‌متر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اوپو A16k با تراشه مدیاتک و نمایشگر HD+ رونمایی شد

اوپو A16k دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. در بخش نمایشگر، با توجه به برچسب قیمتی دستگاه نباید انتظار زیادی داشته باشید. برای این تلفن هوشمند یک صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ یا همان HD+ و نسبت تصویر 20:9 در نظر گرفته شده است.

اوپو برای جدیدترین گوشی اقتصادی خود به سراغ تراشه ساز تایوانی مدیاتک و مدل Helio G35 رفته است. در بخش نرم افزار، این گوشی با رابط کاربری ColorOS 11.1 و اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این تلفن هوشمند با حداکثر ۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. قطعا این مقدار حافظه داخلی، برای بسیاری از کاربران کافی نخواهد بود. بنابراین اوپو امکان پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD را برای این گوشی در نظر گرفته است.

برخی از مشخصات Oppo A16k

با اینکه اکثر دستگاه های اقتصادی اندرویدی از باتری های پرظرفیتی استفاده می‌کنند، اما Oppo A16k به یک باتری لیتیومی ۴,۲۳۰ میلی آمپری مجهز است. این مسئله می‌تواند با توجه به تراشه نسبتا ضعیف و صفحه نمایش HD+ این گوشی قابل چشم پوشی باشد. اما به کارگیری درگاه microUSB در سال ۲۰۲۱ واقعا توجیهی نخواهد داشت. زیرا امروزه بسیاری از گوشی های هوشمند پایین رده و اقتصادی نیز از درگاه Type-C استفاده می‌کنند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 5، پشتیبانی از شبکه 4G، بلوتوث ۴.۲، GPS و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

گوشی Oppo A16 با Helio G35 و باتری ۵,٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی رسماً معرفی شد

مطابق با گزارش GizmoChina،گوشی OPPO A16k با قیمت ۱۳۹ دلار یا ۱۰۳۰۰ روپیه در فیلیپین معرفی شد. این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه می‌شود. اگر اوپو روند خود را دنبال کند، A16k ممکن است به زودی در هند به عنوان یک پیشنهاد خوب در بخش اقتصادی گوشی‌های هوشمند ​​عرضه شود.

نظر شما درباره Oppo A16k چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی