حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Moto G51 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۴۸۰+ معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، موتورولا

سری G یکی از پرطرفدارترین گوشی های هوشمند موتورولا است. و این شرکت همچنان به گسترش مجموعه این خانواده ادامه می‌دهد. موتورولا امروز گوشی Moto G51 را معرفی کرد. این دستگاه در حقیقت یک تلفن هوشمند 5G اقتصادی است. این گوشی از جدیدترین تراشه های کوالکام که در هفته گذشته معرفی شد، استفاده می‌کند.

گوشی هوشمند Moto G51 با قیمت ۲۳۵ دلاری رونمایی شد

گوشی هوشمند Moto G51 مجهز به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی IPS با رزولوشن HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰+ مجهز است. این تراشه در حقیقت همان نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۴۸۰ است. موتو G51 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد. همچنین به کمک قابلیت رم مجازی، امکان دسترسی به ۳ گیگابایت رم بیشتری خواهید داشت.

موتورولا برای دوربین سلفی به سراغ یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی رفته است. و در قاب پشتی ماژول دوربین سه گانه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود. از نظر نرم افزار، این دستگاه به سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری My UI 2 مجهز است.

گوشی Moto G51 دارای یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری است. همچنین یک سنسور اثرانگشت خازنی در قاب پشتی قرار دارد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از اینترنت 5G و Wi-Fi 5، بلوتوث نسخه ۵.۲، GPS، پورت USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا، از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند هستند. این دستگاه قیمتی حدود ۲۳۵ دلار خواهد داشت.

موتورولا ساعت هوشمند Moto Watch را به زودی عرضه خواهد کرد

به گفته برخی منابع، موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه ساعت هوشمند مقرون به صرفه Moto Watch 100 است. تولید انبوه این گجت از اواخر ماه جاری میلادی شروع خواهد شد.

می دانیم که این ساعت هوشمند از طراحی شبیه به دستگاه های گران قیمت برخوردار خواهد بود. این اسمارت واچ دارای یک صفحه نمایش دایره ای و دو دکمه کنترل فیزیکی در سمت راست فریم خواهد بود. همچنین از بلوتوث نسخه ۵.۲ و GPS نیز پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز  این دستگاه توسط یک باتری ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی قابل شارژ تامین خواهد شد. ساعت هوشمند جدید موتورولا همچنین می‌تواند سطح اکسیژن خون و ضربان قلب را نیز اندازه گیری کند.

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

ساعت Moto Watch 100 در دو رنگ نقره ای و مشکی عرضه خواهد شد. این دستگاه در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و حتی می‌توانید در ورزش های آبی از آن استفاده کنید. هنوز مشخص نیست که کدام سیستم عامل برای این ساعت استفاده خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این محصول جدید یک پلتفرم نرم افزاری سفارشی شده به نام RTOS خواهد داشت. علاوه بر این، گزارش هایی وجود دارد که در سه ماهه نخست سال آینده میلادی، موتورولا ساعت های هوشمند Watch 100S و Watch 200 را معرفی خواهد کرد.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، موتورG51 مشخصات خیلی خوبی داره، صفحه نمایش120،حافظه 128، باطری قوی، 5جی و اسنپ480پلاس که در نوع و رده خودش خوبه،فقط قیمت مشخص نشده که اونم فکر کنم زیر250دلار باشه چون بیشتر که ارزش نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی