حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Fairphone با قابلیت حذف نویز، استاندارد IPX4 و بدنه بازیافتی معرفی شد

کمپانی Fairphone، عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند دارد. اما این کمپانی، دیروز نه تنها از گوشی هوشمند جدید خود، بلکه از ایربادز جدیدش نیز پرده برداشت. ایربادز Fairphone به تازگی با قابلیت‌هایی مانند ANC و استاندارد IPX4 معرفی شده است. حال، جزئیات دقیق این ایربادز تازه وارد چیست؟

مشخصات فنی و قیمت ایربادز Fairphone

دیروز بود که گوشی جدید Fairphone با نام Fairphone 4 رسماً معرفی شد. این گوشی، تعمیر پذیری بسیار ساده‌ای دارد.

 

گوشی Fairphone 4 رسما معرفی شد: احتمال آپدیت تا Android 15 و ۵ سال گارانتی

 

به نقل از Gizmochina، تولید کننده هلندی یعنی Fairphone، در حال افزودن محصولات پایدار جدیدی به سبد محصولات خود است. این کمپانی، به توسعه محصولات قابل بازیافت در شاخه‌های دیگری ادامه داده است. به طوری که اکنون شاهد معرفی ایربادزی از سوی هلندی‌ها هستیم! این ایربادز، دارای ویژگی‌هایی جذاب است.

ایربادز جدید فیرفون، از مواد بازیافتی ساخته شده است. ٣٠ درصد از گوشی‌ها و کیس شارژ این ایربادز، از مواد پلاستیکی ساخته شده‌اند. هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، مجهز به باتری ۴۵ میلی آمپر ساعتی هستند. کیس شارژ نیز از باتری ۵٠٠ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این کمپانی، در مورد عمر باتری ایربادز جدید خود صحبت نکرده است. اما آن‌ها اعلام کرده‌اند که درگاه شارژ کیس شارژ این ایربادز، از نوع Type-C است. باید بگوییم که Fairphone از وجود قابلیت شارژ سریع در ایربادز جدید خود صحبت به میان نیاورده است.

مشخصات این ایربادز، جذاب و جذاب‌تر می‌شوند. ایربادز Fairphone، از طریق بلوتوث نسخه ۵.٣، قابلیت حذف نویز فعال را به ارمغان آورده است. استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب به این ایربادز اعطا شده است. ایربادز فیرفون، به درایور ١٠ میلی متری تجهیز شده است. هر گوشی، دو میکروفون داخلی و قابلیت فرمان لمسی را داراست. با توجه به این که این ایربادز، از مواد پایدار ساخته شده است، علاقه کاربران به دلیل حمایت از محیط زیست افزایش می‌یابد.

بر اساس اعلام رسمی Fairphone، ایربادز این کمپانی دارای برچسب قیمتی ٩٩.٩۵ یورویی است. این ایربادز، در تنها یک رنگ مشکی روانه بازار می‌شود.

نظر شما در مورد این ایربادز چیست؟ آیا شما حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️