حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی نوبیا Redmagic 6R به همراه امتیاز AnTuTu این گوشی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، نوبیا

نوبیا، جزو یکی از برندهای کم‌تر شناخته شده اما با عملکردی تحسین برانگیز است. این برند، یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده گوشی‌های گیمینگ است. سری گوشی‌های گیمینگ نوبیا، با نام RedMagic شناخته می‌شوند. به تازگی، این کمپانی تاریخ رونمایی نوبیا Redmagic 6R را به همراه امتیاز AnTuTu این دستگاه منتشر کرده است. در ادامه، به جزئیات مربوط به RedMagic 6R نوبیا خواهیم پرداخت.

تاریخ رونمایی نوبیا Redmagic 6R در چین

نوبیا، یک زیرمجموعه از ZTE است. این کمپانی چینی، چند روز پیش از گوشی Nubia Z30 پرو با شارژر ١٢٠ واتی و دوربین اصلی چهار گانه ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی شد. بسیاری از مشخصات فنی Nubia 30 Pro، با گوشی Axon 30 Ultra از ZTE یکسان بود.

 

نوبیا Z30 Pro بدون دوربین سلفی درون نمایشگر و با اسنپدراگون ٨٨٨ معرفی شد

 

اما به نظر می‌رسد که این کمپانی، قصد رونمایی از یک گوشی دیگر را دارد. اما این بار، این گوشی از سری گوشی‌های گیمینگ نوبیا، یعنی RedMagic خواهد بود. این گوشی، در واقع همان گوشی NX666J است که پیش از این در TENAA نیز لو رفته بود. برای مطالعه مشخصات فنی این گوشی به صورت کامل، می‌توانید مطلب مربوط به آن را مطالعه کنید.

 

گوشی جدید نوبیا با اسنپدراگون ٨٨٨ تأیید شد

 

اما به اعلامیه رسمی نوبیا می‌رسیم. به گزارش Gizmochina، نوبیا قصد دارد تا در تاریخ ٢٧ مه ٢٠٢١ (۶ خرداد ١۴٠٠) از گوشی Nubia RedMagic 6R خود رونمایی کند. این گوشی، ساعت ١۵:٠٠ به وقت محلی (ساعت ١١:٣٠ به وقت تهران) معرفی خواهد شد. تاریخ رونمایی نوبیا Redmagic 6R، مشخص می‌کند که این کمپانی، از دومین گوشی خود طی یک هفته پرده برداری خواهد کرد. اما اعلامیه رسمی مربوط به گوشی گیمینگ Nubia RedMagic 6R، به همین جا ختم نمی‌شود. نوبیا تیزری مرتبط با این گوشی رونمایی نشده را صفحات مجازی رسمی خود منتشر کرده است.

تاریخ رونمایی نوبیا Redmagic 6R

تاریخ رونمایی از نوبیا Redmagic 6R: ششم خرداد ١۴٠٠

تیزر رسمی از Nubia RedMagic 6R

نوبیا در ادامه مقرر کردن تاریخ رونمایی نوبیا Redmagic 6R، تیزرهای جدیدی را از این گوشی گیمینگ منتشر کرده است. این تیزرها، متمرکز بر عملکرد، مشخصات سخت افزاری و امتیاز این دستگاه در بنچمارک AnTuTu هستند.

امتیاز AnTuTu نوبیا Redmagic 6R

در این تیزر، نوبیا به صورت رسمی استفاده از تراشه پرچمدار امسال کوالکام را تأیید کرده است. این تراشه‌ پرچمدار که اسنپدراگون ٨٨٨ نام دارد، با لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ ساخته شده است. به همراه این تراشه‌، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 تعبیه شده است. حافظه رم نوع LPDDR5 3200MHZ نیز در این گوشی موجود خواهد بود.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

اما در نهایت، تمام این مشخصات سخت افزاری هیجان انگیز، سبب شده‌اند تا جدیدترین گوشی نوبیا امتیاز بسیار زیادی را در انتوتو به دست بیاورد. این امتیاز، یک رکورد بزرگ در میان دستگاه‌های اندرویدی محسوب می‌شود. این امتیاز، برابر با ٨۴۵,٢١٠ می‌باشد. اگر به یاد داشته باشید، پیش از این در مورد رده بندی بهترین گوشی‌ها از نظر عملکرد سخت افزاری در بنچمارک انتوتو در ماه گذشته گفته بودیم. اما این رقم کسب شده توسط Nubia RedMagic 6R، می‌تواند بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک دستگاه اندرویدی در AnTuTu باشد.

 

رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل برای کشور چین منتشر شد

 

نظر شما در مورد Nubia RedMagic 6R چیست؟ آیا عملکرد نوبیا در معرفی گوشی‌هایش را قبول دارید؟ کدام قابلیت این گوشی برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نمیدونم چرا این چینی ها عشقشون امتیاز بیشتر انتوتوئه

M H

80% پست های ترنجی رو جنس چینی تصاحب کرده😐

Mahdi

چه خبره دو روز دیگه اسنپدراگون ۸۸۸ به امتیاز ۹۰۰ هزار میرسه چیکار میکنید

Farcry

امتیاز آنتوتو آیپد پرو ۲۰۲۱ که پردازنده m1 داره هم اومده که شده یک میلیون صد و ده هزار.
البته بازهم میگم این امتیاز به خاطر متفاوت بودن زبان برنامه نویسی و فاکتور های بنچمارک گرافیکی در نسخه آنتوتو ios و اندروید که خود آنتوتو هم توی وبسایتش زده نباید باهم مقایسه بشه .
با مقایسه سایر بنچمارک هایی که مولتی پلتفرم هستن (مثل گیگ بنچ برای پردازنده مرکزی و gfx becnh برای پردازنده گرافیکی) میشه گفت که چیپست های سری A و A X و جدیدا سری M اپل تفاوت زیادی با پردازنده های ARM اندرویدی دارن (فقط توی یه مورد A12X که روی آیپد پرو ۲۰۲۰ بوده توی بنچمارک گرافیکی gfx becnh دوبرابر بیشتر از گلکسی تب اس ۷ پلاس سامسونگ با پردازنده اسنپ ۸۶۵ پلاس فریم میده)
همین m1 که روی مک بوک پرو هم هست بازی گرافیک بالا توم رایدر رو با کیفیت فول اچ دی و high setting اجرا میکنه که خب توی چیپست های میتنی بر آرم و کلا چیپست هایی که پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی مجتمع و کنار هم دارن بهترین عملکرد به حساب میاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️