حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 به همراه مدل پرو و مدل محدود Ultimate Edition رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 37 دیدگاه | ایسوس، برترین‌های ترنجی

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 بالاخره پس از مدت ها شایعه رسما معرفی شد. این دستگاه به همراه مدل پرو و مدل محدود Ultimate Edition رسما معرفی شده است. این خانواده از ۹۵۰ تا ۱۵۴۳ دلار قیمت دارند.

خانواده گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

خانواده محصولات ROG توسط ASUS برای تسهیل گیمرهای جدی طراحی شده است و گوشی های ROG هم با این تصویر همسو هستند. ROG Phone مسلماً یکی از برترین گوشی های گیمینگ است که دارای قدرتمندترین چیپست موجود برای دستگاههای اندرویدی، نورپردازی RGB، بالاترین رفرش ریت در تلفن هوشمند (البته اگر نمایشگر ۱۶۵ هرتز گوشی گیمینگ ZTE نوبیا رد مجیک ۶ را در نظر نگیرید) و انبوهی از لوازم جانبی برای افزایش عملکرد است.

پس از استقبال از ROG Phone 3 به عنوان تلفن های هوشمند “پادشاه گیمینگ” ، انتظار داریم که گوشی های بعدی در مجموعه ROG به سمت مثبت پیش بروند. ایسوس با رد شدن از عدد ۴، امروز سری ROG Phone 5 را روانه بازار می کند. این بار به جای فقط یک مدل، سه مدل وجود دارد که شامل ROG Phone 5 ، ROG Phone 5 Pro و نسخه محدود ROG Phone 5 Ultimate است.

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

سخت افزار گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

در حالی که ویژگی های بیشمار ROG Phone 5 را به یک گوشی هوشمند نفس گیر تبدیل کرده است، اما عملکرد آن قطعاً همان چیزی است که اساس هویت وحشی آن را تشکیل می دهد. هر ۳ عضو خانواده یعنی ROG Phone 5 ، ROG Phone 5 Pro و ROG Phone 5 Ultimate توسط اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین می شود، که یکی از قدرتمندترین چیپست های موبایل سال ۲۰۲۱ است.

علاوه بر چیپست قدرتمند، ROG Phone 5 مدل پایه دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است.

مدل ROG Phone 5 Pro با یک ارتقا ناچیز روبرو می شود و از ۱۶ گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد.

در حالی که ۱۶ گیگابایت رم روی گوشی ممکن است برای برخی از کاربران بیش از حد باشد، گوشی های ROG Phone برای مصرف کنندگان عادی نیست، به همین دلیل نسخه Ultimate این گوشی از ۱۸ گیگابایت رم بهره می برد.

علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که یک سیستم خنک کننده جدید برای هدایت گرما از مناطقی که انگشتان شما هنگام بازی قرار می گیرد، مستقر کرده است.

در حالی که سری ROG Phone 5 زبان طراحی مشابه نسل قبلی را حفظ می کند، برخی تغییرات اساسی دستگاه های جدید را از دستگاه های گذشته جدا می کند. اول اینکه ، تلفن های ROG Phone 5 کمی کشیده تر هستند. دلیل بلندتر بودن را می توان در این دید که دستگاه های جدید نمایشگر بزرگتری را در خود جای داده است اما حاشیه های آن 25٪ کوچکتر از ROG Phone 3 است. دقیقاً مانند نسل قبلی، هیچ بریدگی یا ناچی برای دوربین وجود ندارد و مناطق بالا و پایین نمایشگر برای بلندگو استریو دوتایی استفاده می شوند.

طراحی ایسوس ROG Phone 5

طراحی ایسوس ROG Phone 5

طراحی ایسوس ROG Phone 5

همانطور که قبلا توسط لیست TENAA تأیید شده بود، مدل پایه ایسوس ROG Phone 5 به جای نوار RGB از یک الگوی ماتریس نقطه ای برای لوگو ROG در پشت بهره می برد. این نمونه را را می توان در لپ تاپ های مختلف بازی ASUS از جمله ROG Zephyrus G15 مشاهده کرد. عنصر جدید ماتریس نقطه ای می تواند به جای فقط یک رنگ در یک بار، یک گرادیانت از دو رنگ را در لوگو ROG نشان دهد.

در همین حال، ROG Phone 5 Pro با یک صفحه نمایش کوچک PMOLED رنگی ارائه می شود که شرکت آن را “ROG Vision” می نامد. این می تواند برای نمایش تصاویر یا پیام های سفارشی برای هشدارهای ورودی و زمانی که کاربر در حال بازی با تلفن است استفاده شود. از طرف دیگر، ROG Phone 5 Ultimate با نمایشگر تک رنگ PMOLED “ROG Vision” همراه است.

رنگ بندی خانواده راگ فون ۵

ROG Phone 5 در انواع رنگهای Storm White و Phantom Black موجود است. ROG Phone 5 Pro در رنگ مشکی براق عرضه می شود در حالی که نسخه Ultimate فقط با رنگ سفید مات در دسترس خواهد بود.

مانند نسل قبلی، سری ROG Phone 5 همچنین دارای دکمه های ماشه ای حساس به لمس است که “AirTrigger” نامیده می شود. در حالی که ROG Phone 5 معمولی از ۹ سنسور AirTrigger بهره می برد، نسخه Pro و Ultimate دارای دو سنسور حساس به لمس اضافی هستند که در عقب “Rear touch” نامیده می شوند.

با خنک کننده AeroActive، دو دکمه فیزیکی اضافی دریافت می کنید که می توانید برای انجام کارهای مختلف در رابط کاربری دستگاه های مذکور تنظیم کنید. علاوه بر بازی، شما همچنین می توانید عملکردهای مختلفی را به این محرک ها اختصاص دهید، مانند راه اندازی یک برنامه یا یک عملکرد.

نمایشگر ایسوس ROG Phone 5

نمایشگر ایسوس ROG Phone 5

نمایشگر ایسوس ROG Phone 5

نمایشگر در ROG Phone 5 بزرگتر و روشن تر است. صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED یک پنل E4 بوده که توسط سامسونگ ساخته شده است. فرم فکتور طولانی تر نیز نسبت ابعاد نمایشگر را از 19.5:9 در ROG Phone 3 به 20.4:9 در سری ROG Phone 5 افزایش می دهد.

مانند نسل قبلی، صفحه نمایش ROG Phone 5 دارای رفرش ریت تا ۱۴۴ هرتز است. در حالی که رفرش ریت تطبیق پذیر ​​وجود ندارد، این صفحه نمایش می تواند از حالت های مختلفی مانند 144Hz ، 120Hz و 60Hz پشتیبانی کند که به صورت دستی تنظیم می شوند یا در حالت خودکار با توجه به برنامه فعال تغییر پیدا می کنند. این صفحه نمایش همچنین دارای ورودی لمسی بهبود یافته با تاچ سمپل ریت 300 هرتز و تاخیر لمسی 24.3 میلی ثانیه است.

ادعا می شود که این صفحه نمایش 23٪ روشن تر بوده و حداکثر روشنایی آن ۸۰۰ نیت است. برای استفاده در نور کم و کمترین خستگی چشم، روشنایی صفحه نمایش را می توان به ۵ نیت کاهش داد. این صفحه نمایش 111٪ از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و دارای پشتیبانی از HDR10 + است.

این دستگاه های همچنین دارای تراشه پردازنده نمایشگر Pixelworks i6 هستند که از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر، ارتقا کیفیت محتوای SDR به HDR، کاهش نویز بصری، بهبود دقت روشنایی تطبیقی و افزایش رنگ، به ویژه رنگ پوست استفاده می کند. پردازنده Pixelworks همچنین HDR همیشه روشن را در ROG Phone 5 فعال می کند.

ویژگی های صوتی ایسوس ROG Phone 5

ویژگی های صوتی ایسوس ROG Phone 5

ویژگی های صوتی ایسوس ROG Phone 5

سری ROG Phone 5 دارای بلندگوهای استریو دوتایی با 35٪ حفره صدا بزرگتر (ترکیب شده برای هر دو بلندگو) است که منجر به خروجی ۲۱ درصد بلندتر می شود. برای شفافیت، بلندگوها توسط برند Dirac تنظیم می شوند. علاوه بر بلندگوهای استریو دوتایی، یک جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه پردازش صدای داخلی ESS SABER ES9280AC Pro DAC برای صدای بلندتر و ظریف تر صدا از طریق جک، به ROG Phone 5 اضافه شده است. این تلفن های هوشمند همچنین دارای گواهینامه Hi-Res هستند و می توانند فایل های صوتی ۲۴ بیتی را با دستگاه های صوتی پشتیبانی شده پخش کنند. برای صدا از طریق بلوتوث، ROG Phone 5 از کدک هایی مانند AAC ، aptX HD ، aptX adaptive و LDAC پشتیبانی می کند.

همراه با سخت افزار قوی برای یک صدای همه جانبه، ایسوس برنامه AudioWizard را در ROG Phone 5 گنجانده است. این برنامه با یک اکولایزر ۱۰ باند ارائه می شود و از پیش تنظیمات صدای مختلفی که توسط Dirac و پروفایل های هدست آماده شده است را برای بهبود صدای خروجی عرضه می کند. علاوه بر این، یک تقویت کننده باس، تقویت کننده میزان صدا و یک حالت بازی برای بهبود خروجی صدای استریو وجود دارد.

باتری ROG Phone 5

باتری ROG Phone 5

باتری ROG Phone 5

سری ایسوس ROG Phone 5 از همان باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد اما این بار با پیشرفت های زیادی روبرو شده است. در مرحله اول، باتری به دو سلول با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت تقسیم شده و به صورت MMT (Middle Middle Tab) قرار می گیرد. انرژی این سلولهای باتری به جای اینکه از انتها تامین شود، به منظور کاهش امپدانس و گرم شدن هنگام شارژ از مرکز تامین می شود. طراحی جدید باتری همچنین از سیستم خنک کننده بهبود یافته ROG Phone 5 بهره می برد که اتلاف گرما را بیشتر بهبود می بخشد.

ROG Phone 5 همچنین از فناوری شارژ سریع سریعتر ۶۵ وات HyperCharge سود می برد. گوشی و شارژر از استاندارد کوالکم Quick Charge 5.0 پشتیبانی می کنند و شارژر نیز در این جعبه وجود دارد. برای بهبود عمر باتری، اگر تمایل دارید تلفن خود را هر روز – یا شب – همزمان شارژ کنید، می توانید حداکثر ظرفیت شارژ را به 80٪ یا 90٪ محدود کنید یا از قابلیت شارژ برنامه ریزی شده استفاده کنید.

دوربین ROG Phone 5

دوربین ROG Phone 5

دوربین ROG Phone 5

بخش دوربین بدون تغییر نسبت ROG Phone 3 باقی مانده است. سری ROG Phone 5 دارای سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 برای دوربین اصلی، دوربین زاویه دید فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. این تلفن های هوشمند همچنین از یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی بهره می برند که مانند نسل قبل است.

از لحاظ ویژگی های نرم افزاری ، ROG Phone 5 دارای یک رابط کاربری دوربین قابل تنظیم، ضبط ویدئو 8K ، حرکت آهسته 4K ، حالت پویای شب ، فوکوس صوتی، Hypersteady Video ، Pro Photo و همچنین حالت Pro Video است.

ویژگی های رابط کاربری و نرم افزار برای بازی

درست مانند دستگاه های قبلی، سری ROG Phone 5 با دو رایط کاربری از پیش ساخته شده ارائه می شود. این به کاربران امکان می دهد بین ROG UI الهام گرفته از بازی یا ZenUI ساده تر، که شبیه اندروید خام است، جابجا شوند. دستگاه های ROG Phone 5 به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۱ می شوند. به جز تمام این گزینه های سفارشی سازی، شما تم های اختیاری با الهام از بازی ها را دریافت می کنید. با استفاده از این تم ها می توانید تصاویر پس زمینه، آیکون ها، تصاویر پس زمینه مکالمه و نمایش همیشه روشن را تغییر دهید. علاوه بر این، شما مجموعه ای از تم های جدید نشانگر اثر انگشت با موضوع ROG و انیمیشن ها و همچنین گزینه های جدید ساعت AOD را دریافت می کنید.

برای بازی، ASUS یک برنامه ویژه به نام Armory Crate دارد که به کاربران امکان می دهد کتابخانه بازی های خود را مدیریت کرده و تنظیمات خود را در هر بازی با یک رابط کنسول مانند و بازخورد لمسی مدیریت کنند. The Library Library بازی های مختلف نصب شده را با ظاهری کارت مانند نشان می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا آنها را بر اساس حروف الفبا یا بر اساس زمان نصب یا کل مدت بازی مرتب کنند.

در مرحله دوم، “پروفایل سناریو” به کاربران امکان می دهد تنظیمات مربوط به هر بازی را با گزینه های مختلف سفارشی سازی برای نمایش، صدا و تنظیمات عملکرد شبکه، تغییر دهند. همچنین به کاربران اجازه می دهد سطح استفاده از CPU / GPU را که برای هر بازی مجاز است تغییر دهند. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند تنظیمات AirTriggers ، نور صفحه نمایش ماتریس نقطه یا صفحه عقب ROG Vision و سرعت فن برای لوازم جانبی کولر خارجی را با استفاده از ویژگی Console در برنامه Armory تغییر دهند.

علاوه بر این، Game Genie به کاربران امکان کنترل سریع برای فعال یا غیرفعال کردن اعلان ها هنگام بازی در تلفن، مسدود کردن دکمه های ناوبری، روشنایی قفل شده روی مقدار خاص و دور زدن باتری در زمان شارژ می دهد تا بتوان از برق شارژر به طور مستقیم استفاده کرد. همچنین کاربران می توانند جزئیاتی مانند فریم ریت، رفرش ریت ، استفاده از پردازنده در طول بازی را تغییر دهند یا برای ضبط گیم پلی خود از میانبر استفاده کنند.

ایسوس ROG Phone 5 همچنین آنچه که ایسوس آن را حال X می نامد ارایه می کند، یک حالت بازی تخصصی است. هنگامی که فعال می شود، حساسیت لمسی نمایشگر ROG Phone 5 افزایش می یابد در حالی که محدودیت های آستانه عملکرد CPU ، GPU و رم برای به تأخیر انداختن فشار خون افزایش می یابد. هنگامی که کولر AeroActive 5.0 متصل می شود، حالت X به حالت X + تغییر می یابد.

در مقابل، حالت Esports برخی از ویژگی ها مانند رفرش ریت را محدود می کند و برخی دیگر از ویژگی ها مانند سنسورهای AirTrigger را غیرفعال می کند تا عملکرد بالا و پایدار در طول مسابقات را تضمین کند.

لوازم جانبی ایسوس ROG Phone 5

هر سه مدل ROG Phone 5 همراه با Aero Case و شارژر ۶۵ وات HyperCharger ارائه می شوند ، در حالی که نسخه های Pro و Ultimate همچنین دارای یک کلیپ AeroActive Cooler 5.0 در جعبه هستند.

ASUS ROG Phone 5 AeroCooler 5

ASUS ROG Phone 5 AeroCooler 5

ایسوس ادعا می کند که کولر جدید AeroActive می تواند به کاهش دمای سطح گوشی تا ۱۵ درجه سانتیگراد و دمای پردازنده تا ۱۰ درجه سانتیگراد کمک کند. علاوه بر این، دو دکمه ماشه فیزیکی به آن اضافه می شود و یک جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB-C دارد، دقیقاً مانند نسل های قبلی. این لوازم جانبی همچنین دارای پایه ایستاده است، بنابراین می توانید از بازی با یک کنترل کننده خارجی لذت ببرید یا هنگام استراحت از ان به عنوان یک پایه کنید. جالب تر اینکه کولر همچنین با یک نوار RGB روشن همراه است که می تواند آرم ROG را در رنگ های مختلف روشن کند.

خانواده ASUS ROG Phone 5 همچنین با گیم پد ROG Kunai 3 سازگار هستند، اما برای نصب گوشی روی آن به بامپر جدید نیاز دارید. همچنین می توانید از کنترلر Kunai همانطور که تلفن را روی میز قرار می دهید استفاده کنید و از گیم پلی بازی در گوشی هوشمند یا یک نمایشگر خارجی که به آن متصل است لذت ببرید.

گیم پد ASUS ROG Phone 3 Kunai

گیم پد ASUS ROG Phone 3 Kunai

همچنین می توانید گیره ROG Gaming را خریداری کنید که به شما امکان می دهد تلفن را در بالای یک کنترل کننده خارجی مانند کنترلر رسمی Xbox یا سونی PlayStation DualShock یا کنترلر Stadia نصب کنید. این گیره همچنین دارای یک کابل USB کوچک است که می تواند برای تأخیر کمتر نسبت انتقال بی سیم، به کنترل کننده متصل شود.

کلیپ بازی ASUS ROG Phone 5

کلیپ بازی ASUS ROG Phone 5

قاب محافظ ASUS ROG Lighting Armour یک کیس اختیاری است که به شما کمک می کند تا صفحه روشنایی عقب را در ROG Phone 5 ارتقا دهید. این قاب همراه با اتصالات پین pogo برای مطابقت خودکار طرح رنگ نمایشگر عقب با رابط کاربری تلفن ارایه می شود.

ASUS ROG Phone 5 Lighting Armour Case 3

ASUS ROG Phone 5 Lighting Armour Case 3

در آخر، می توانید Professional Dock را که از طریق USB-C متصل می شود و دو پورت USB 3.0 Type-A ، یک پورت USB Type-C ، یک پورت اترنت و یک پورت HDMI به گوشی اضافه می کند، داشته باشید. در حالی که Professional Dock جدید با ROG Phone 3 سازگار است، شما نمی توانید از مدل قدیمی و TwinView قدیمی با سری جدید ROG Phone 5 استفاده کنید.

Professional Dock ASUS ROG Phone 5

Professional Dock ASUS ROG Phone 5

قیمت ROG Phone 5

مدل پایه ایسوس ROG Phone 5 از از اواخر اسفند ۹۹ با قیمت اولیه 799 یورو (950 دلار پوند) برای نسخه پایه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. نسخه 12 گیگابایتی رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی 899 یورو (1069 دلار پوند) و 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایتی حافظه داخلی آن 999 یورو (1187 دلار پوند) قیمت دارد.

مدل ROG Phone 5 Pro از آوریل 2021 با قیمت 1199 یورو (1425 پوند) در دسترس خواهد بود.

نسخه محدود ROG Phone 5 Ultimate از اردیبهشت ۱۴۰۰ با قیمت 1299 یورو (1543 دلار) در دسترس خواهد بود. با این نسخه محدود، ایسوس همچنین مجموعه هدایای طرفداران خود را که حاوی کالاهای ROG است، به شما ارائه می دهد.

نظر شما درباره ایسوس راگ فون ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
37 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

وای چه خوشگل ، ولی بعضی مشخصاتش ناامیدکنندست

ali_s

هیچی طراحی گیمینگ نمیشه

Mahdi

comment image
چقدر رنگ سفید این راگفون۵ معمولی خوشگله

نیما عرفانی

در حد تجربه و سابقه ی ایسوس تو تولیدات و اکسسوری های مخصوص گیمینگ و در عین حال با توجه به ماهیت اسمو رسم و شعار معروف سری ROG ؛ به نظرم بهترین کلمه برای توصیفش 🤔 “خوب و قابل قبول” باشه اما wow و پرفکت نیست. لقبی که به واسطه‌ی استقبال عالی به راگفون ۳ نسبت داده بودن ، انتظارات رو از این سری خیلی بالا برده بود…
درسته که پوئن های مثبت خودشو داره و تو زمینه ی تنوع شخصی سازی های نرم افزاری و سخت افزاری و همینطور گیم مود اختصاصی بنا به انتظار ، دست پر اومده اما راستش اصلاً به اندازه ی ردمجیک سری ۶ براش هیجان زده نشدم … به خصوص که زد تی ای ساختار بازاریابی و رزومهٔ ی قوی تو صنعت گیمینگ حداقل به اندازه ی ایسوس نداشته اما پارتنرشیپ تجاری و پشتوانه و تکیه گاه محکمی مثل همکاری با تنسنت رو داره لذا از این جهت ارزش کار زد تی ای با نوبیا نمود بیشتری پیدا می‌کنه.
فقط یه نکته رو ذکر میکنم و دیگه قضاوت رو به خودتون میسپارم؛
اختلاف قیمت و مشخصات بالاترین کانفیگ و نسخه ی ویژه ی ردمجیک ۶ پرو با کانفیگ پایه مدل پایه راگفون ۵ رو ملاحظه بفرمایید و خودتون ارزش خریدشون رو ارزیابی کنید…
کما اینکه واقعاً اختلاف ۵۰۰ دلاری بالاترین کانفیگ نسخه ی ویژه و محدود راگفون ۵ با ترنسپرنت ادیشن رد مجیک ۶ پرو چه توجیهی می‌تونه داشته باشه؟؟
دِ آخه هرچی فکر میکنم با عقل جور در نمیاد مگر به خاطر پول برندینگ و مارکتینگ ایسوس و إلا اختلافش به اندازه یه کی ۴۰ پروعه!!!

Mahdi

دوربینش رو حداقل باید تغییر می داد با این قیمتش

نیما عرفانی

تو این مورد نمیشه بهش خرده گرفت چون اصلاً ماهیت گوشی گیمینگ حول محور پرفورمنس و کارایی و عملکرده(راندمان ، بهره وری ، بازده) نه دوربین«کسی که براش دوربین در اولویت معیار خریدش باشه قطعاً می‌ره سمت پرچمدار مالتی مدیا».
پی نوشت : دوربینش به عنوان یه گوشی گیمینگ فراتر از نیاز هم هست‌.
نظر شخصی : درسته طراحی قاب پشتیش جذابه و زبان طراحی محصولات راگ ایسوس رو داره اما من به شخصه با دیزاین فلت و متقارن رد مجیک بیشتر حال میکنم و حس میکنم اون منسجم تره.

Mahdi

من که تو گوشی های گیمینگ نمیدونم چرا فقط راگ رو دوست دارم ، در مورد دوربین با توجه به قیمت بالاش گفتم ، جای اون ۶۴ یه ۵۰ میزاشت ، یا اصلا روشنایی صفحش رو باید بیشتر میکرد

نیما عرفانی

تو نسخه ی پرو و به ویژه آلتیمیت آره بیشتر تو ذوق میزنه.
من بیشتر از همه چیز زوم کردم ببینم این با همون ظرفیت باتری و رفرش ریت نسل قبل و رد مجیک ۶ پرو با ۱۵۰۰ میلی آمپر باتری کوچیکتر و ۲۱ هرتز نرخ نوسازی بالاتر چه باتری لایفی میدن…
اهمیت بهینه سازی و عملکرد سیستم کولینگ اینجا به چشم میاد. به زودی عیار واقعی هر کدوم مشخص میشه.

AŁɪ

پادشاه گیم😍😈

Mahdi

چه خشگله بهترین طراحیه گیمینگی بود که دیده بودم
امروز یه جست حو کردم وان پلاس همه چی براش پیدا میشه ال سی دی کابل شارژر قاب و غیر 😕😕
واسم خیلی عجیب بود

Taha

حرفای اون روزم رو یادت باشه درباره وانپلاس

Mahdi

به برند مورد علاقم توهین نکن بیتربیت😂😂😂

AŁɪ

ثابت بودن پرفورمنس توی ایسوس😍😈 :
comment image

Taha

گران بی خاصیت
توجه را جلب نمودم
ولی واقعا گرونه اونم بیش از حد.

_V_

چقدر خوشگله سفیدش، یاد ستای سفید گیمینگ پی‌سیش افتادم

امیدوارم تو این نسل روی خنک کنندگی دوباره کار کرده باشن

ای جونم😍😍😍
طراحیش چقد خکشگله لامصب.
از سری های قبلی و بلک شارک و اینا طراحیش خیلی خوشگل تره لامصب.
سخت افزارم که هیچی میشه گفت بهترین خودشه با اون سیستم خنک کننده مایعش و عملکرد عالی.
باتریش هم که حرف نداره💪🏻💪🏻👌🏻👌🏻

Auroro

چ ظاهری داره اوه

m.b

باز احتمالاً در مجموع کاملترین پکیج رو داره اما باز دور تکراری قیمت بالا تکرار شده… هر سال دقیقاً همینطوره… بیشترین جذابیت… بیشترین قیمت… و این از جذابیت کم میکنه مگر بخوای بهترین باشی به هر قیمتی…

Taha

بلک شارک و لژیون فک کنم اگه بیان بهتر یاشن از این

m.b

نسبت به قیمت احتمالاً مثل سالهای پیش بله اما در کل باز احتمالاً این گوشی پکیج کاملتری خواهد بود… باید بیاد تا قضاوت کنیم

Taha

نچ مخالفم مطمئن باش لژیون از این بهتره من منبع مطمئن دارم 😎

m.b

از همون پش… اوه ببخشید موهای سفیدت؟ 🤔

Taha

آره دابش 😎 اینجوریاست.
# مارو دیدی بنداز سرو پایین چون ما ۱ ساله سر پاییم

m.b

شنیدم آب هویج میگیری… هویج میخوای؟ 🤔

ali_s

مصطفی#
داش زیاد اشتباه میکنی زیاد بشه دیگه ببخشید جوابگو نی سمند سفید میادو….😐😂

m.b

سفید دوست…

Taha

اگه ارزون باشه چرا که نه 🤔 الان ممد خیلی ارزون بهم می‌فروشه‌

m.b

😂حله

نیما عرفانی

دکی حالا واسه ما زیرآبی میری؟ من به شرطِ “از تولید به مصرف” بودنش برات تبلیغ میکردم ، نگو از اینور اونور جنس ارزون فیک سمبل می‌کنی میدی دست خلق الله 😑
پس بگو چرا هرچی آب هویج میزدم بیناییم ضعیف تر می‌شد🤦‍♂️
راستشو بگو ببینم بستنی هارو کجا دپو کردی؟؟😐🤨

Taha

😂😂😂👌
(من به شرطِ “از تولید به مصرف” بودنش برات تبلیغ میکردم ، نگو از اینور اونور جنس ارزون فیک سمبل می‌کنی میدی دست خلق الله 😑)
باور کنید زندگی خرج داره و دیگه داشتم ضرر میکردم آخراش راستش 🥺 پس بگو چرا این چند وقته زیادی مزه مزه میکردین آب هویج رو😂
( نگو از اینور اونور جنس ارزون فیک سمبل می‌کنی میدی دست خلق الله 😑)
ارزون هست ولی فیک نیست فقط از کود انسانی استفاده شده برای پرورش اونها 😬
از این به بعد برای شما رو با هویج های درجه ۱ میدم که با آبرو و اعتبار من بازی نکنین😢
(پس بگو چرا…..
عه مگه اون شما نبودی که رکورد اون تست بینایی رو داشتین؟
بستنی ها هم از شیر گاو نر هست خیالتون راحت راحت 👌😎

نیما عرفانی

اوه مای گاش🙄
مثل اینکه باید به موزهای خودم متوسل بشم🍌
والا رکورد اون تست بینایی واسه دوستمون کلاینت بود ، من با اختلاف ناچیز دوم یا سوم شدم! اتفاقاً واسه اینکه بتونم رکورد اون بزرگوار رو بزنم آب هویجای جنابعالی رو زدم به بدن اما به محض اینکه دور های جدید رو شروع کردم نمی‌دونم چرا رکورد خودمم نتونستم بزنم 😏
هویج آبدار چینی بدون قند؟ یا هویج آبدار برزیلی تلخ؟؟ و یا هویج وطنی …؟؟؟ مسئله این است…

ali_s

ممد دختری در مزرعه یا چی؟

Taha

شرمندم شدم🥺
همه اعضای سایت فردا مهمون من آب هویج بستنی تا ثابت کنم طاها هنوز هم طاهاست💪

ممد بمولا

بخاری گیمینگ؟

TheFreeCritic

تو هم عرق ریختی تو کار، ولی تو پیک

تو هم شاخ می‌شی گهگدار، ولی تو بیت 😉

کسی که واقعا گیم بخواد اصلا 1000 دلار به موبایل نمیده
1000 دلار بدی بازی موبایل بازی کنی حق اینه که حتی یه پی سی نسل 7 و کنسول نسل هفتمی هم از این برای گیم بهتر خواهد بود

TheFreeCritic

به جای اینکه پای این پیاده بشید پیشنهاد میکنم یه کنسول نسل نهمی بخرید با یک نینتندو سوییچ

Milad7

نسخه Ultimate این گوشی از ۱۸ گیگابایت رم بهره می برد.
😨😨😨

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)