حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شواهد بیشتر از معرفی گوشی ۵G آینده وان پلاس با پردازنده مدیاتک حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، مدیاتک، وان‌پلاس

تا به امروز، تمامی گوشی های هوشمند عرضه شده توسط وان پلاس، از زمان عرضه وان پلاس ۱، از چیپست اسنپدراگون کوالکام بهره برده اند. با این حال، طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، احتمال دارد یک گوشی تولید شده از سری Nord وان پلاس که از اتصالات ۵G نیز پشتیبانی می کند، به پردازنده مدیاتک مجهز شود.

استفاده گوشی ۵G آینده وان پلاس از پردازنده ساخت مدیاتک

افشاگر معروف، Digital Chat Station، در حساب Weibo خود، به تازگی ادعا کرده است که وان پلاس در حال آماده سازی برای عرضه دستگاهی می باشد که از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک استفاده می کند. حدود ۴ ماه پیش و در زمان معرفی این پردازنده، مدیاتک اعلام کرده بود که آن را برای پرچمداران 5G با بودجه کم و به عنوان رقیبی برای اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام، در نظر گرفته است.

متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی به اشتراک گذاشته نشده است، اما احتمال دارد که تلفن هوشمند مورد بحث، همان وان پلاس Nord 2 باشد. وان پلاس Nord اصلی، با پردازنده اسنپدراگون 765G کوالکام عرضه شد و یکی از به صرفه ترین گوشی های اندرویدی بازار محسوب می شود؛ بنابراین انتظار می رود نسل آینده این گوشی با پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰، یک عملکرد خوب را ارائه دهد.

گوشی ۵G آینده وان پلاس

گوشی ۵G آینده وان پلاس

در عین حال، لازم به ذکر است که تراشه های دایمنسیتی مدیاتک معمولاً کمی ارزان تر از معادل خود در سری اسنپدراگون کوالکام هستند؛ و این بدین معنی است که قیمت بالاتر، لزوما افزایش عملکرد را به همراه ندارد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد وان پلاس Nord بعدی موجود نیست، هرچند گزارش می شود زمان معرفی رسمی از آن، در همین سه ماهه جاری باشد. بنابراین، تازمانی که تأخیر های مربوط به عرضه تراشه وجود نداشته باشد، Nord 2 باید در ماه ژوئن عرضه شود.

به عنوان یادآوری، وان پلاس Nord اصلی، از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد با دو سوراخ نمایشگر و با پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتز، به همراه ترکیب دوربین سه گانه در پنل پشتی خود و پیکربندی ۶ و ۶۴ گیگابایتی در حالت پایه و به ترتیب مربوط به حافظه رم و حافظه داخلی دستگاه، بهره می برد.

نسخه ویژه وان پلاس نورد رونمایی شد، گاهی زرد گاهی آبی اما فقط برای یک نفر!

نظر شما راجع به گوشی ۵G آینده وان پلاس و استفاده آن از پردازنده مدیاتک چیست؟ آیا ترجیح می دهید که گوشی همراهتان از پردازنده اسنپدراگون بهره برده و قیمت آن بالاتر باشد، و یا به مدیاتک مجهز شده و با قیمتی کمی ارزان تر، عرضه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،حتما اینم مثل بقیه وان پلاسها گوشی خوبی در میاد، چیپیت دایمن 1200هم که شکی درش نیست که خوبه، فقط من چندین بارم گفتم قبلا که مدیاتک چرا چیپ 5 نانومتری تا حالا نداده بیرون

AŁɪ

چه خبر خوبی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی