حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اپل آیپد ۱۰.۸ اینچی مدل ۲۰۲۰ (سری ۸) رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تبلت

مراسم امشب اپل متمرکز بر ساعت هوشمند و تبلت است. با ساعت های هوشمند اپل آشنا شدیم. تبلت های جدید کوپرتینویی ها هم معرفی شده اند. این مطلب برای دستگاه اقتصادی آن ها است. تبلت اپل آیپد ۱۰.۸ اینچی مدل ۲۰۲۰ (سری ۸) رسما معرفی شده است و می تواند ارزان ترین تبلت با کارایی بسیار بالا باشد.

آیپد ۱۰.۸

آیپد ۱۰.۸

آیپد ۱۰.۸

اپل نسل هشتم آیپد اصلی خود را اعلام کرده است: بروزرسانی تبلت سطح 10.2 اینچی که پردازنده را به چیپست سریعتر A12 (آخرین بار در مدل های iPad Air و iPad mini 2019) ارتقا می دهد، در حالی که هنوز همان 329 دلار قیمت را حفظ کرده است. همچنین مشتریان مقاصد آموزشی (دانش آموزان و دانشجویان و …) می توانند آیپد جدید را با تخفیف 299 دلار تهیه کنند.

تراشه A12 برای اولین بار قابلیت پردازش “Neural Engine” اپل را به iPad سطح ابتدایی خود وارد می کند. اپل می گوید که مدل جدید همچنان در قاب های موجود از جمله قاب صفحه کلید آن و موارد ساخته شده توسط Logitech مناسب خواهد بود. همچنین مانند مدل قبلی همچنان با نسل اول Apple Pencil کار خواهد کرد.

iPad جدید همچنین سیستم عامل iPadOS 14 را اجرا می کند و ویژگی های جدیدی را که اپل برای به روزرسانی نرم افزار آینده نشان داده بود، ارائه می دهد، از جمله ویژگی های جدید Apple Pencil مانند ورودی متن به صورت دستی.

اپل پیش از این در پاییز سال گذشته میلادی از نسل هفتم آیپد خبر داده بود و صفحه نمایش 9.7 اینچی را که سالها اصلی ترین رده این شرکت بود، به صفحه بزرگتر 10.2 اینچی گسترش داد. به روزرسانی امسال چشمگیرتر از آن نیست، اگرچه قدرت پردازش اضافی به نظر می رسد یک مورد خوشایند باشد.

متأسفانه، به نظر می رسد که اپل هنوز به جای پورت USB-C که توسط لپ تاپ های اپل، iPad Pro و iPad Air که اخیراً معرفی شده است، از پورت Lightning اختصاصی خود در iPad به روز استفاده می کند. همچنین از یک دکمه صفحه اصلی Touch ID استاندارد برخوردار است، چیزی که در مجموعه محصولات اپل به ندرت وجود دارد.

پیش سفارش های نسل جدید آیپد نسل هشتم امروز و پیش از انتشار این جمعه ، امروز آغاز می شود. آیپد جدید در رنگ های خاکستری ، نقره ای و طلایی در هر دو مدل 32 و 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. پیکربندی LTE نیز در دسترس خواهد بود (شروع از 459 دلار). پیش سفارش های نسل جدید آیپد نسل هشتم امروز و پیش از عرضه در 18 سپتامبر آغاز می شود.

نظر شما درباره آیپد ۱۰.۸ اینچی مدل ۲۰۲۰ یا سری ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

با قیمت ۳۳۰ دلار و پردازنده A12 و پشتیبانی عالی اپل واقعا ارزشمنده و توی این رنج قیمت از خیلی از رقبا بهتره.همون A12 که هفت نانومتری هم هست هنوز از بعضی پردازنده های پرچمدار ۲۰۲۰ قوی تره

MohammadFarhaadi

با آیپد او اس و سخت افزار قدرتمندش داره راحت جای پی سی رو میگیره!

Milad7

مشتریان مقاصد آموزشی (دانش آموزان و دانشجویان و …) می توانند آیپد جدید را با تخفیف 299 دلار تهیه کنند.

این حرف نداره… ولی بازم نه برای ما … 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)