حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زنفون ۷ پرو و ایسوس زنفون ۷ با دوربین سه گانه چرخان رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | ایسوس، برترین‌های ترنجی

کمی بیش از یک سال از ارایه ایسوس Zenfone 6 که با ایده خاص دوربین چرخان مجذوب آن شدیم، این کمپانی با Zenfone 7 و مدل پرو بازگشته است. ایسوس زنفون ۷ پرو و ایسوس زنفون ۷ با دوربین سه گانه چرخان رسما معرفی شده اند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

ایسوس زنفون ۷ پرو و زنفون ۷

هر دو دستگاه هنوز دارای آرایه های دوربین دوار مانند مدل سال گذشته و همچنین همان باتری های عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری را دارا هستند. اما امسال، دسته ای از ویژگی های جدید از جمله لنز زوم اضافی در آرایه دوربین و نمایشگر OLED جدید با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز وجود دارد.

ایسوس می گوید که این تلفن ها برای عرضه در بازارهای منتخب اروپا در تاریخ اول سپتامبر برنامه ریزی شده اند، اما در آمریکا موجود نخواهند بود. قیمت گذاری دقیق اروپا قرار است در آن تاریخ اعلام شود. این تلفن از تایوان از امروز شروع به فروش می کند و Zenfone 7 قیمت 21999 NT حدود 749 دلار است، در حالی که Zenfone 7 Pro حدود 27990 NT حدود 953 دلار قیمت دارد.

مجموعه دوربین متحرک مانند Zenfone 7 همانند تلفن سال گذشته چشمگیر است. با ضربه زدن به یک دکمه، سه سنسور دوربین از پشت تلفن به جلو چرخانده می شوند، به این معنی که نیازی به هیچ نوع شکاف صفحه نمایش نیست، بلکه اینست که شما با عکس های سلفی انعطاف پذیری مشابه دوربین اصلی را به دست می آورید.

امسال، ایسوس سه دوربین را در آرایه قرار داده است. یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با دید ۱۱۳ درجه و دوربین تله ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر وجود دارد. این بدان معناست که شما یک دوربین سلفی فوق العاده مفید (فوق العاده برای سلفی های گروهی) و زوم آن را دارید که استفاده از آن به عنوان دوربین سلفی مشخص نیست. در ایسوس Zenfone 7 Pro دوربین های زاویه دید و تله با تثبیت کننده نوری تصویر همراه هستند، اما این مورد در Zenfone 7 معمولی درج نشده است.

ایسوس می گوید که علاوه بر افزایش تعداد و وضوح سنسورها، مکانیسم چرخش را دوباره تنظیم کرده است. مهمتر از همه، اکنون تا 200000 هزار باز بازوبسته شدن به جای 100000 بار که Zenfone 6 بود، می تواند کیفیت را بالاتر برده باشد. به نظر می رسد که Asus معتقد است كه برای خراب كردن این دوربین باید ۱۰۰ بار در روز را به مدت ۵ سال پشت سر وقت بگذارد. هم اکنون می توانید زاویه های خاصی را که می خواهید دوربین ها به سمت آن بپیچید، انتخاب کنید و ایسوس همچنین می گوید کل مکانیزم سریعتر و نرم تر از مدل قبلی است.

چند مورد قابل توجه ایسوس در Zenfone 7 مربوط به صفحه نمایش است. اول این که این نمایشگر اکنون دارای یک پنل OLED 90 هرتز است که نسبت به سال گذشته و صفحه LCD با رفرش ریت 60Hz بهتر است. این بدان معناست که باید خیلی روان تر به نظر برسد. ایسوس همچنین می گوید که صفحه نمایش اکنون می تواند در شرایط روشن تا ۷۰۰ نیت روشنایی تولید کند، و خوانایی آن در نور آفتاب را آسان تر می کند، ضمن اینکه از اندازه ای کمی بیشتر از 6.67 اینچ بهره می برد. با این وجود هنوز رزلوشن 1080p را ارایه کرده است.

باتری عظیم ۵۰۰۰  میلی آمپری از تلفن سال گذشته اینجا هم هست و امسال از شارژ سریع تا 30 وات پشتیبانی می کند. متأسفانه، هیچ شارژ بی سیم وجود ندارد: ایسوس گفت که می خواهد باتری بزرگتر را به جای اختصاص فضای به سخت افزار مورد نیاز برای شارژر وایرلس در اولویت قرار دهد.

اینبار حسگر اثر انگشت روی عقب نیز وجود ندارد. در عوض، یک جسگر جانبی نصب شده در دکمه پاور تلفن وجود دارد، که وظیفه مضاعف را نیز به عنوان کلید میانبر ایفا می کند، و دارای توانایی برای مشخص کردن میان بر برای حالت های دوبار فشردن پشت سرهم و نگاه داشتن طولانی است. بر خلاف Zenfone 6 اینجا و در Zenfone 7 جک هدفون وجود ندارد، و همچنین هیچ رده بندی IP وجود ندارد. هر دو گوشی به رنگ سفید یا مشکی در دسترس هستند.

از نظر داخلی، Zenfone 7 و ۷ پرو با تفاوت اندکی ارایه شده اند. زنفون ۷ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به علاوه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه بهره می برد. در همین حال Zenfone 7 از اسنپدراگون ۸۶۵ کمی آهسته تر با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا 6 یا 8 گیگابایت رم بهره می برد. هر دو از Sub-6GHz 5G (بدون mmWave) پشتیبانی می کنند، همچنین از حافظه خارجی با استفاده از کارتهای microSD با ظرفیت حداکثر ۲ ترابایت پشتیبانی می کنند.

نظر شما درباره این گوشی های پرچمدار ایسوس برای سال ۲۰۲۰ چیست؟ ایده دوربین چرخان را می پسندید؟ من که زیاد!

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

خیلی دوست دارم با اون دوربین تله رو حالت سلفی مو های دماغمو بشمارم 🤣🤣🤣🤣

lovenokia

خدایا چقدر صفحه نمایش بدون حفره سلفی جذاب هست ! به همین هم راضی هستیم .

AŁɪ

خدای جذابیت😍

online_wireless

من كه نپسنديدم، اميدوارم دوربين سلفي زير نمايشگر زودتر وارد گوشي ها بشه

persepolis

Realme X7 Pro will be the 1st smartphone using the Snapdragon 860 5G !
.
According to rumours, Oppo will use the Snapdragon 860 5G for Oppo Reno 5 and Reno 5 Pro!
.

http://uupload.ir/files/g9t2_guidingdroid_1598416747.jpg

Amir galaxy

چقد رنگ سفیدش جذابه 🤩

The MTest MT

واو

Mahdi

سفیدش خیلی خوشگله ولی کاش جای دوربین ها پشت همونطوری ثابت بود و سلفی یه روزنی کوچیک داشت

Mahdi

پشتیبانی از کارت حافظه هم که داره

Pouya

فوق العادس👌👌

Milad7

کلا دوربین چرخان ایده ی جالبی نیست…

ArtinAzodi

سلام لطفا کمکم کنید آسی شدم از دست این ویندوز 10
4 بار ویندوز عوض کردم هر بار تو بخش آپدیت این ارورو میداد و آپدیت کار نمیکرد:
http://uupload.ir/files/pqq_screenshot_(1).png
troubleshoot هم چیزی پیدا نمیکنه
چرا هر بار این ارورو میبینم و مثل آدم آپدیت نمیشه؟؟؟؟😭😭😭😭
ارورشم که کدی نداره تو نت بزنم😭😭😭

MohammadFarhaadi

احتمالا بهترین دوربین سلفی رو داره.مثل نسل قبل.

online_wireless

جالب نیست و احتمال خرابیش زیاد میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)