حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس Zenfone 7 با اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ایسوس

اواسط بهار ۹۸ بود که ایسوس تلفن پرچمدار ZenFone 6 را با دوربین اصلی چرخان خارج اعلام کرد. به دلیل یک موضوع قانونی، این گوشی با نام ASUS 6z به هند رسیده بود. هر چند این دستگاه خیلی محبوب و پرفروش نشد اما حالا نوبت به جانشینش است. یک تلفن مرموز از ایسوس در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. به نظر می رسد که این دستگاه ایسوس ZenFone 7 یا ASUS 7x باشد. ایسوس Zenfone 7 با اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم لو رفته و مشخصا به ما یک پرچمدار را یادآوری می کند.

ایسوس Zenfone 7

دستگاهی با کد نام “asus ZF” در Geekbench 5 مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ دیده شده است که فرکانس پایه آن 1.80GHz است. تراشه با نام رمزگذاری شده “Kona” ذکر شده است. این تلفن هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ است.

آنچه در مورد این مشخصات جالب توجه است این است که این دستگاه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم است. میزان رم موجود در دستگاه نشان می دهد که قادر به ارائه عملکرد قوی‌ای خواهد بود. در تست تک هسته ای Geekbench 5 توانست 975 امتیاز کسب کند و در آزمون چند هسته ای نمره 3346 را ثبت کرد.

ایسوس Zenfone 7

ایسوس Zenfone 7

در مورد مشخصات این تلفن هوشمند هیچ چیز دیگری مشخص نیست. گوشی هوشمند گیمینگ ASUS 7z و ROG Phone 3 به عنوان اولین تلفن های 5G از تولید کننده تایوانی وارد بازار خواهد شد. ROG Phone 3 حدودا یک ماه دیگر آغاز به کار خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا ZenFone 7 در کنار گوشی گیمینگ بعدی این شرکت رسمی خواهد شد یا خیر.

ایسوس ROG Phone 3 پیش از عرضه، در TENAA ظاهر شده است. این دستگاه صفحه نمایش 6.59 اینچی AMOLED دارد و گفته می شود که با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس وارد بازار می شوید. این گوشی گیمینگ می تواند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود. گفته می شود این گوشی به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات مجهز شده است. این دستگاه دارای دوربین پشتی متشکل از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن نیز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی در بنچمارک AnTuTu به امتیاز 646،310 رسیده است.

نظر شما چیست؟ منتظر ایسوس Zenfone 7 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

رابط کاربری ایسوس جزء 3 تا رابط کاربری ای هست که دوست دارم

Mahdi

اوه حق با فنچه

bh974

ایسوس تمرکز بیشتری رو گوشیای گیمینگ بذاره فروشش خیلی بیشتر میشه

eftekharifar

هرچقدر لپ تاپاشو دوست دارم
گوشیاشو نیستم

alone wolf

فقط لپ تاپ هاش خوبه گوشی هاش مزخرفه

khashayar

منتظرم ببینم چه میکنه ایسوس
احتمالا از بین این و اوپو فایند ایکس پرو گوشی آینده خودم انتخاب کنم.

Milad7

گوشی های ایسوس معمولا قیمت خوبی دارن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)