حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس زنفون ۷ رسما ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، ایسوس

اگر به یاد داشته باشید حدود یک سال و نیم پیش ایسوس زنفون ۷ پرو و ایسوس زنفون ۷ با دوربین سه گانه چرخان رسما معرفی شدند. این گوشی ها با اندروید ۱۰ ارائه شدند و خبر خوب اینکه امروز آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس زنفون ۷ رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس

ایسوس سفر ارائه به‌روزرسانی اندروید ۱۲ خود را حدود ۶ ماه پیش با Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip آغاز کرد. خیلی دیر اما این شرکت تایوانی به ارائه آپدیت برای نسل های قبلی این گوشی‌ها پرداخته است. امروز سرانجام اعلام شد که اندروید 12 برای Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro که هر دو در سال 2020 معرفی شدند، ارئه شده است.

سیستم عامل جدید که با نسخه 31.0210.0210.250 برای هر دو مدل زنفون 7 با کد ZS670KS و ZS671KS ارائه شده است.

دوربین سلفی پاپ آپ - ایسوس زنفون ۷ پرو

دوربین سلفی پاپ آپ – ایسوس زنفون ۷ پرو

طبق معمول با چنین عرضه‌های OTA، نرم‌افزار جدید به صورت دسته‌ای برای دستگاه‌های مختلف عرضه می‌شود و بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا همه گوشی های موجود در بازار، نوتیفیکیشن به‌روزرسانی مورد علاقه را دریافت کنند.

اگر حوصله ندارید و می خواهید به صورت دستی بررسی کنید و ببینید که آیا آپدیت خود را دریافت کرده اید، می توانید به تنظیمات > سیستم بروید و روی به روز رسانی سیستم ضربه بزنید – شاید خوش شانس باشید.

توجه داشته باشید که اگر زمانی بخواهید از اندروید 12 به اندروید 11 برگردید، باید تمام اطلاعات خود را پاک کنید. بنابراین توصیه می شود قبل از ارتقا به اندروید 12 پشتیبان تهیه کنید.

جدا از همه چیزهایی که Google در نسخه اندروید 12 ارائه کرده است، Zenfone 7 یا 7Pro شما همچنین دارای برنامه های داخلی اصلاح شده، پنل تنظیمات سریع “به روز شده”، پنل اعلان ها و پنل صدا و انیمیشن شارژ سیستم است. قابلیت ایسوس Safeguard با قابلیت SOS پیش فرض اندروید جایگزین شده است و ایسوس عملکرد SIP را از نرم افزار تماس حذف کرده است.

نظر شما درباره سرعت ارائه آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)