حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y70s 5G با اگزینوس ۸۸۰ و قیمت ۲۸۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ویوو

در ترنجی خواندیم که تراشه ۸ نانومتری سامسونگ Exynos 880 5G با NPU اختصاصی رسما معرفی شد. هفته گذشته بود که اگزینوس ۸۸۰ 5G در بنچمارک Vivo Y70s دیده شد. امروز شایعات به تحقق پیوسته و ویوو Y70s 5G با اگزینوس ۸۸۰ و قیمت ۲۸۰ دلار رسما معرفی شده است. یک دستگاه اقتصادی مجهز به شبکه 5G که تراشه سامسونگ را به مدیاتک ترجیح داده است.

ویوو Y70s 5G

ویوو اوایل سال جاری وعده پر کردن بازار با گوشی های بیشتر 5G در بازه های مختلف قیمتی داده است. چند ماه پیش، فکر کردن درباره تلفن های هوشمند زیر ۳۰۰ دلار 5G چیزی شبیه یک رویا دور بود. با این حال، اکنون این اتفاق می افتد زیرا دستگاه های 5G بیشتر و مقرون به صرفه تر به بازار می رسند. اکنون Vivo برای سری Y خود دستگاه جدیدی دارد که دارای اتصال 5G ، یک دوربین سه گانه و یک برچسب قیمت مناسب است. دستگاه مذکور Vivo Y70s لقب گرفته و با تراشه Exynos 880 ارایه می شود.

در زیر قلب این دستگاه، جدیدترین تراشه ۸ هسته ای سامسونگ را داریم. سامسونگ Exynos 880 مبتنی بر یک فرآیند ۸ نانومتری است که شامل دو هسته Cortex-A77 در 2.0 گیگاهرتز در کنار شش هسته A55 کوچک است که در 1.8 گیگاهرتز کار می کنند. ما یک پردازنده گرافیکی پنج‌هسته ای Mali-G76 داریم که اطمینان حاصل می کند بازی ها به راحتی اجرا می شوند. این مشخصات در اطراف یک نمایشگر 6.53 اینچی FHD + از نوع LCD ساخته شده است که دارای یک سوراخ در گوشه بالا سمت چپ است که دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

ویوو Y70s 5G

ویوو Y70s 5G

با حرکت به پشت، یک آرایه دوربین سه گانه داریم. این دوربین شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماژول عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. ویوو یک حسگر اثر انگشت در کنار هم چسبیده است تا قسمت عقب را تمیز نگه دارد. این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات بهره می برد.

جالب اینجاست که ویوو Y70s در حال حاضر در چین در پیش سفارش ثبت شده است. فروش رسمی از اول ژوئن آغاز می شود. این گوشی در گزینه های رنگ سیاه ، آبی و سفید موجود است. کاربران برای حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه ذخیره شده باید قیمت ۲۷۹ دلار بپردازند. علاوه بر این، یک نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ذخیره سازی با برچسب قیمت 308 دلار وجود دارد.

نظر شما چیست؟ این دستگاه اقتصادی 5G ویوو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Bad boy🤫

نیمه بنجل چینی

pooria

چالی میگم از بقیه ماها انداختنت بیرون اومدی اسم یه بدبخت رو دزدیدی 😂

pooria

جاها

ممد بمولا

رقبا بهترن
ردمی کی30 5جی رو ترجیح میدم با اسنپ 765جی 🙂

Finch

ارزش خرید نداره در مقابل کا۳۰ اسپید و انر ۳۰اس

Milad7

خوب نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)