حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگزینوس ۸۸۰ 5G در بنچمارک Vivo Y70s دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پردازشگرها، سامسونگ

در حال حاضر یک چیپست ناشناس به نام اگزینوس ۸۵۰ از سامسونگ در شایعات وجود دارد و هنوز معرفی نشده است. در همین حال امروز اگزینوس ۸۸۰ 5G در بنچمارک Vivo Y70s دیده شد. به نظر می رسد سامسونگ در حال گسترش چیپست‌های میان رده و اقتصادی خود با پشتیبانی از شبکه 5G است.

اگزینوس ۸۸۰ 5G

Vivo عضو جدیدی در خانواده Y را در راه دارد. یک مبنع چینی فاش کرده است که این تلفن Vivo که دارای شماره مدل V2002 است، با عنوان Vivo Y70s در چین آغاز به کار خواهد کرد. نکته جالب در مورد تلفن هوشمند این است که می تواند به عنوان اولین تلفن هوشمند با استفاده از چیپست اگزینوس ۸۸۰ 5G ارایه شود.

سامسونگ هنوز چیپست Exynos 880 5G را معرفی نکرده است. با این حال، یکی از منابع قابل اعتماد فاش کرده است که این تراشه دارای دو هسته Cortex در 2.0GHz و شش هسته Cortex A55 با سرعت 1.79 گیگاهرتز است. برای گرافیک دارای پردازنده گرافیکی Mali-G76 است.

این منبع ادعا می کند که عملکرد اگزینوس ۸۸۰ می تواند مانند اسنپدراگون ۷۶۸ جی باشد. به نظر می رسد این تراشه ضعیف تر از Exynos 980 5G است که امثال Vivo X30 ، X30 Pro و Vivo S6 را پشتیبانی می کند.

اگزینوس ۸۸۰ 5G

اگزینوس ۸۸۰ 5G

به تازگی ، گوشی هوشمند Vivo V2002 در مراحل نظارتی 3C چین تصویب شد. لیست 3C نشان داد که این تلفن ممکن است با یک شارژر سریع 18W ارایه شود. نوعی از همان تلفن با شماره مدل V2002A در Geekbench 5 محک زده شده است.

لیست V2002A Geekbench فاش کرده است که از چیپست اگزینوس ۸۸۰ که هنوز معرفی نشده است، استفاده می کند که دارای فرکانس پایه 1.79 گیگاهرتز است. این تراشه با 8 گیگابایت رم همراه بوده و مجهز به اندروید ۱۰ است. در تست تک هسته ای، نمره 641 را ثبت کرده و در تست چند هسته ای 1814 را به دست آورده است. مشخصات دیگر این تلفن هوشمند در حال حاضر در حال تعیین است.

نظر شما چیست؟ منتظر چیپست جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
yassorkh2020

دوستان نسخه جدید گوگل کروم اندورید شما گیر میکنه؟ کشش پاک کردم باز درست نشده مشکل فکر کنمم همگانی هست توگوگل پلی نظرات خوندم کسی راه حلی داره؟

eftekharifar

از مایکروسافت اج استفاده کن. محشره
Microsoft Edge

Mahdi

عاشقتم ووو

Finch

جان؟
این مشخصات و بعد در حد ۷۶۸جی؟
این زیاد زور بزنه با جی۹۰تی و کایرین ۸۱۰ از نظر گرافیک رقابت کنه
با اسنپ ۷۱۲ و جی۸۵ هم از نظر سی پی یو 😐

Milad7

اگزینوس مضخرف 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)