حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Narzo 10 رسما معرفی شد: همان Realme 6i برای بازار هند

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ریلمی

هفته گذشته در ترنجی خواندیم که ریلمی طی ۲ سال به چهارمین برند بازار هند تبدیل شد. ریلمی می خواهد ورود بهتری به بازار هند داشته باشد و برای این کار دو دستگاه محبوب خود در بازار چین را در یک خانواده جدید ری-برند کرده و به بازار هند می آورد. ریلمی Narzo 10 رسما معرفی شده که در حقیقت همان Realme 6i برای بازار هند است. در مطلب بعدی با دستگاه مقرون به صرفه تر آشنا خواهیم شد.

ریلمی Narzo 10

همانطور که انتظار داشتیم ریلمی Narzo 10 یک مدل جدید از Realme 6i است که در ماه مارس به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان که از چیپست مدیاتک Helio G80 به بازار عرضه شده است، رونمایی شد.

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD + با وضوح صفحه نمایش 1600 x 720 پیکسل، نسبت ابعاد 20: 9 و محافظت Gorilla Glass 3+ برای محافظت است. در قلب آن، پردازنده هشت هسته ای Helio G80 به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بسته بندی شده است.

این دستگاه ریلمی مخصوص بازار هند به یک دوربین چهارگانه در پشت مجهز است که از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج تک رنگ ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در قسمت جلویی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد که برای سلفی و تماس ویدیویی در خدمت شماست.

ریلمی Narzo 10

ریلمی Narzo 10

این دستگاه از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره می برد که رابط کاربری Realme در بالای آن قرار دارد. ریلمی Narzo 10 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ساعتی برخوردار است و از فناوری شارژ سریع 18W پشتیبانی می کند. این تلفن با رنگ های “آبی” و “سفید” موجود است و معادل 158 دلار قیمت دارد و از 18 مه در هند به بازار عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ ریلمی Narzo 10 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

اسپم:آقا مشخصات هر ۴ آیفون سری ۱۲ لو رفت.حافظه پایه در هر ۴ نسخه ۱۲۸ گیگابایت هست و هر ۴ مدل صفحه نمایش اولد دارن و 5G هم هستن ( آیفون ۱۲ که ۶۵۰ دلاره و آیفون ۱۲ مکس که ۷۵۰ دلاره صفحه نمایش اولد BOE و آیفون ۱۲ پرو ۹۹۹ دلاری و آیفون ۱۲ پرو مکس ۱۰۹۹ دلار صفحه نمایش اولد سامسونگ با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارن) مقدار رم هم در نسخه های پرو ۶ گیگابایت و در آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس ۴ گیگابایت هست.از اونجایی که اپل هر سه سال یکبار نوع حافظه nwme آیفون ها رو عوض میکنه احتمالا شاهد نوع سریعتر حافظه nwme در آیفون های سری ۱۲ هم باید باشیم.مثل اینکه حسگر لیدار بکار رفته در نسخه های پرو هم باعث افزایش سرعت فوکوس دوربین در شب میشه.

Mahdi

چه فایده که دکسو امتیاز واقعیشو نمیده

Finch

رنگ سبزش منو یاد خیار درختی میندازه چرا

Milad7

این همونه که عمر باتری خفنی داره؟

Finch

اره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)