حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) نام دومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

سه ساعت پیش بود که در ترنجی خواندیم نام تجاری گلکسی بلوم گلکسی زد (Galaxy Z)‌ خواهد بود. حالا اما اطلاعات بیشتری منتشر شده و گفته می شود که گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) نام دومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

تایپو گرافی کلی به نظر می رسد که صحیح باشد. نام گلکسی زد فلیپ برای دومین گوشی تاشو سامسونگ می تواند جالب و قابل باور نباشد.

دو روز پیش بود که برای اولین بار در ترنجی خواندیم که گلکسی بلوم (Galaxy Bloom)‌ نام دومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود. پس از آن نیز گفته شد که گلکسی اس ۲۰ اولترا پرچمدار اصلی و گلکسی بلوم پرچمدار آینده نگرانه سامسونگ خواهد بود.

پیش از این ما شایعاتی درباره گلکسی فولد ۲ که همین گلکسی زد فلیپ باشد هم نشیده بودیم.  طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد چیپست گوشی تاشو گلکسی فولد ۲ اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد بود که تقریبا یک سال از عرضه آن می‌گذرد. این یعنی برخلاف گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ که در برخی مناطق با اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه می‌شوند، جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ مبتنی بر چیپست قدیمی‌تری خواهد بود.

در این گزارش برای دلیل این موضوع به این نکته اشاره کرده که فرایند ساخت گلکسی فولد ۲ از ماه‌ها قبل آغاز شده و سامسونگ زمان کافی برای تعبیه جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام نداشته است. در همین گزارش آمده که گوشی مذکور مجهز به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است که احتمالا مشابه دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی زد فلیپ نام گوشی تاشو آتی سامسونگ خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اسم جالبیه… 🤔

m.b

رفقا اون پوستری که دیروز پست شد از mi 10 pro به همون دلایلی که گفتم، میگن فیکه… حیف شد جلوش خیلی زیبا بود… امیدوارم در واقعیت هم جلوش همونقدر زیبا باشه…

_V_

یعنی فیک بود اون😢

امیدوار بودم

لااقل جلوش به قول شما کاش درست باشه

m.b

بله یه سری چیزاش عجیب بود آخه…
مثلاً همون نکته ساده ساعت که رعایت نشده بود…
همیشه روی پوستر های شیائومی ساعت 8:16 دقیقه هست…

m.b

نکته بعدی هم این بود که طبق تاریخی که داده بود 43 روز تا معرفی باقی مونده بود… بعد چطور میشه 43 روز مونده به معرفی پوستر چاپ شده باشه؟! 🤔

_V_

اه 😂🤦‍♂️

من فکر کردم الان چی میخواد بذاره!

Milad7

چه اسم مرموزی

Armin.Technology

اسم عجیبیه😁

Chalton

کمتر 30 روز دیگه 😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)