حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوراخ نمایشگر ریلمی ایکس ۵۰ در پوستر رسمی تایید شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | ریلمی

ریلمی ایکس ۵۰ (Realme X50)‌ را می توان یکی از مهم‌ترین میان رده های بازار دانست که به زودی ارایه می شود. دلیل این اهمین مشخصا در قیمت آن نهفته و متاسفانه فکر نمی کنم در بازار ما به گستردگی ورود کند. پیش از این درباره طراحی دستگاه شایعاتی شنیده بودیم و حالا سوراخ نمایشگر ریلمی ایکس ۵۰ در پوستر رسمی تایید شد. به این ترتیب ریلمی ایکس ۵۰ رسما شبیه تر به ردمی کی ۳۰ می شود. در ادامه با ترنجی همرا باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سوراخ نمایشگر ریلمی ایکس ۵۰

سوراخ نمایشگر ریلمی ایکس ۵۰

سوراخ نمایشگر ریلمی ایکس ۵۰

می دانیم که ریلمی ایکس ۵۰ نسخه 5G و البته عادی کمتر از یک هفته دیگر یعنی ۱۷ دی ۹۸ معرفی می‌شود. هفته‌ی گذشته ریلمی پوسترهایی از گوشی ایکس ۵۰ ۵ جی خود را منتشر کرد که نشان دهنده‌ی طراحی گوشی بودند و دوربین چهارگانه پشتی همراه با اسکنر اثر انگشت جانبی آن را تایید می‌کردند. امروز، تصویر جدیدی از پوستر تبلیغاتی ریلمی X50 5G منتشر شده که می‌تواند قاب جلویی این دستگاه را به طور کامل به نمایش بگذارد.

پوستری که پیشتر منتشر شده بود یک نمایشگر با حفره‌ی عریض را در سمت چپ قسمت بالایی گوشی نشان می‌دهد که از دوربین دوگانه سلفی میزبانی می‌کرد. اما عکس جدیدی که امروز توسط شرکت چینی منتشر شده می‌تواند به خوبی حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر را در سه سمت و یک چانه‌ی باریک در پایین نمایشگر را تایید کند.

میان رده Realme X50 5G برخی از مشخصاتش از جمله پردازنده اسنپدراگون 765 جی، عمر باتری دو روزه و پشتیبانی از شارژ سریع VOOC 4.0 رسما تایید شده است. این‌ها تنها مواردیست که توسط خود سازنده تایید شده، ولی ما می‌دانیم این گوشی به یک نمایشگر  ال سی دی 6.67 اینچی +FHD با نرخ ۱۲۰ هرتز مجهز بوده و یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب آن حضور دارد که از طریق درگاه USB تایپ C شارژ می‌شود.

روی قاب جلویی دوربین دوگانه 32 + 8 مگاپیکسلی فوق عریض و روی قاب پشتی دوربین چهارگانه‌‌ی 64 + 13 مگاپیکسلی تله فوتو + 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو حضور دارد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی در سه پیکربندی مختلف شامل 6 گیگ رم/128 گیگ حافظه، 8 گیگ رم/128 گیگ حافظه و 8 گیگ رم/256 گیگ حافظه به ترتیب با قیمت‌های 315، 360 و 400 دلار روانه‌ی بازار چین شود.

منتظر ریلمی ایکس ۵۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Afson

ریلمی و شیائمی چرا درک نمیکنن سوراخ داشتن نمایشگر اونم در گوشی که ضد آب نیست خیلی مسخره هست؟ چه ترند مسخره ای شد این دو سه سال اخیر .دوربین پاپ آپ چشه اخهههههه

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

پاپ آپ خیلی بهتره بنظرم خرابی هم ندارن توی سه سال عمر مفیدش که یه گوشی اندروید دریافت می‌کنه 🌹
وانپلاس هفت پرو برای من زیبا ترین گوشی ۲۰۱۹ هست

نیما عرفانی

“وانپلاس هفت پرو برای من زیبا ترین گوشی ۲۰۱۹ هست ”
تا حدودی موافقم + ۷ تی پرو در کنار ۲ گزینه ی دیگه …

نیما عرفانی

قبلاً از شما سؤالی پرسیدم در خصوص اکانت قبلیتون
https://toranji.ir/?p=1065570/#comment-175500
اما به هر دلیل یا به علت عدم مشاهده ی کامنت بنده پاسخی از طرف شما حاصل نشد.
ممنون میشم جوابگو باشید

Chalton

کپی ناشیانه از ابر کمپانی سامسونگ

amer

تقریبا مشخصات تکراری K30هست نمایشگرش هم با اون سوراخ سلفی اصلا قشنگ نیست

عبدالباسط

گوشی ریلمی با مخابرات ایران سازگاری داره یعنی خط سیم کارت برای تماس گرفته و اینترنت کار میکنه؟

Milad7

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)