حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی ریلمی ایکس ۵۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ریلمی

ریلمی تلاش می کند تا میان رده جذاب خود را پیش از معرفی حسابی در اخبار داغ کند. کار به جایی رسیده است که طراحی کلی دستگاه به صورت رسمی کاملا ارایه شده است. امشب با ترنجی همراه باشید تا تصاویر رسمی ریلمی ایکس ۵۰ را ببینید.

ریلمی ایکس ۵۰

ریلمی ایکس ۵۰

ریلمی ایکس ۵۰

دو روز پیش بود که سوراخ نمایشگر ریلمی ایکس ۵۰ در پوستر رسمی تایید شد. ما نمای پشتی این دستگاه را قبلا در شایعات دیده بودیم اما حالا این نماها رسمی هستند.

آقای Mahdac Sheth مدیرعامل کمپانی ریلمی می‌باشد و به طور حتم اخبار‌ و شایعات زیادی را درباره محصول ریلمی شنیده است. به همین منظور تنها چند روز مانده تا رونمایی رسمی از Realme X50، تصاویری رسمی از سوی این شخص مهر محکمی بر روی تمامی شایعات اخیر بود. گرچه تصاویر اطلاعات زیادی را در اختیار کاربر قرار نمی‌‌دهند اما می‌توان حضور دوربین 4گانه را در پشت دستگاه به خوبی مشاهده نمود.

بنابر شایعات دوربین اصلی دستگاه که با رنگ طلایی از دیگر دوربین‌های X50 جدا شده است، سنسوری با کیفیت 64 مگاپیکسل دارد. همچنین 4 دوربین دیگر به ترتیب سنسوری 8 مگاپیکسلی برای تصاویر الترا واید، سنسور 13 مگاپیکسلی برای تصاویر تل فوتو با زوم 5 برابری اپتیکال و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌باشند.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که چرا ریلمی از یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو استفاده می‌کند درحالی که کیفیت عکس‌های زوم شده با لنز تل فوتو دستگاه برای عکس برداری ماکرو کیفیت بسیار بهتری نسبت به سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهند داشت. به صورت کلی طراحی دستگاه X50 را می‌توان بسیار شبیه به X2 دانست.

سوراخ نمایشگر ریلمی ایکس ۵۰ در پوستر رسمی تایید شد

متاسفانه تصویری از پنل جلویی دستگاه منتشر نشده است اما می‌توان انتظار یک صفحه نمایش با طراحی حفره‌ای را داشته باشیم که اگر اینطور باشد X50 اولین دستگاه ریلمی با طراحی Hole punch خواهد بود. در حفره‌های صفحه نمایش دستگاه، ریلمی از یک دوربین سلفی  با سنسور 32 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است که وظیفه سنسور 8 مگاپیکسلی ثبت تصاویر الترا واید می‌باشد.

طبق شایعات باید شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون 765G برای این دستگاه باشیم. این پردازنده که از مودم X52 استفاده می‌کند قادر به ارتباط به شبکه مخابراتی 5G است. طبق گفته‌ها باید شاهد رونمایی ریلمی از نسخه lite این دستگاه نیز همزمان با مراسم رونمایی X50 باشیم. هنوز مشخص نیست که نسخه لایت این دستگاه نیز از شبکه مخابراتی 5G پشتیبانی می‌کند یا خیر.

منتظر ریلمی ایکس ۵۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی خوشگله

Amir galaxy

زیباست
برای چینش دوربین هنوز دم به تله نداده😀👌

ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

خوب نیست🙆

pooria

من نمیدونم هرکسی چی کار میکنه و عقیدش چیه ولی تنها چیزی که میتونم بگم اینه که هیچ وقت نه خوبی پایدار بوده و نه بدی و همینطور ارزوی نابودی برای هر کس و چیزی دارم که به بقیه موجودات ستم میکنه و هیچ وقت حاضر به تغییر نیست

Chalton

لعنت بر پدر مادر کسی که در این مکان آشغال بریزد

Milad7

کم کم دارم به ریلمی علاقه مند میشم 🙂

Amir galaxy

ریلمی رو دوست دارم آینده داره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)