حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک دستگاه مشکوک به پوکوفون اف ۲ از شیائومی لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، شیائومی

داستان شیائومی و زیربرندهایش را که می دانید، پوکوفون قرار بود نام پرچمدارهای اقتصادی شیائومی باشد تا اینکه آن ها تصمیم گرفتند ردمی هم خودش یک برند شود و در ناگهان این برند پرچمدار هم تولید کرد! در نتیجه قرار شد که پوکوفون اف ۲ و شیائومی می ۹ تی (Mi 9T) همان ردمی کی ۲۰ برای بازارهای دیگر باشد اما نامی از پوکوفون اف ۲ در بازارهای دیگر به گوش نرسید. یک ماه پیش در ترنجی با انتشار تصاویری دیدیم که شیائومی پوکوفون اف ۲ (PocoPhone f2) در راه است. امروز یک دستگاه مشکوک به پوکوفون اف ۲ از شیائومی لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پوکوفون اف ۲

پوکوفون اف ۲

پوکوفون

بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، گوشی جدیدی از سوی شرکت شیائومی با شماره مدل M1912G7BE / M1912G7BC از مرجع 3C چین مجوز دریافت کرده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که نام این دستگاه چیست، اما گفته می‌شود که این گوشی می‌تواند تلفن هوشمند مورد انتظار پوکوفون اف ۲ باشد.

تاییدیه 3C برای M1912G7BE / M1912G7BC نشان می‌دهد که این دستگاه با شارژر سریع ۲۷ واتی به بازار می‌آید. دستگاهی با همین شماره مدل قبلا در ماه اکتبر در آژانس ملی ارتباطات رادیویی چین تایید شده بود.

فعلا به هیچ عنوان نمی‌توانیم تایید کنیم که این موبایل همان Poco F2 است یا خیر. دستگاه مذکور از 5G پشتیبانی نمی‌کند و با توجه به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی به نظر می‌رسد که با یک پرچمدار طرف خواهیم بود.

شیائومی می‌خواهد تا پیش از انتهای سال ۲۰۱۹ چند پرچمدار دیگر از جمله می میکس ۴ و سری ردمی K30 را با پشتیبانی از فناوری 5G معرفی کند. اگر عرضه این دستگاه برای ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده باشد، احتمالا به‌زودی باید منتظر حضور آن در پلتفرم‌های دیگری مثل TENAA نیز باشیم.

چندی پیش کیس محافظ Poco F2 در وبسایت Spigen مشاهده شده بود. تصاویر این کیس نشان می‌داد که پوکوفون اف ۲ نمایشگری با طراحی فاقد ناچ دارد و به جای آن از دوربین سلفی با مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. این دستگاه که دوربینی سه‌گانه خواهد داشت، احتمالا مثل Poco F1 از بدنه‌ای با جنس پلی‌کربنات استفاده می‌کند.

همچنین، کمی قبل دستگاهی با شماره مدل M1911U2E در مرجع اطلاعاتی NRA چین مشاهده شد که احتمالا به گوشی هوشمند ردمی K30 اشاره داشت. در آن مرجع اطلاعات زیادی درباره مشخصات موبایل مذکور ارائه نشده بود. با این حال، از آن‌جایی که آن گوشی از 5G استفاده می‌کرد، آن را به ردمی K30 منتسب می‌دانند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شیائومی پوکوفون اف ۲ ارایه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نسل اولش واقعا عالی بود قیمت مناسبی هم داشت 🙂

mehrdad_ma

الان فقط دلم میخواد افسونگر رو خفه کنم بخاطر حمایت هاش از این کشور ت.خم.ی

خوبه که نمیتونه toranji.ir تایپ کنه بالا بیاد وگرنه مثل اخبار ۲۰:۳۰ میگفت همه چی گل و بلبله

afsoon

من که پنج شش ساعت وقتم رو گذاشتم و رفتم مسالمت آمیز اعتراض خودم رو کردم تو چی؟

mehrdad_ma

البته بگو با خواهران بسیجی رفتی سرکوب 🙁
از ساعت ۱:۵۵ دقیقه نت تو کرمانشاه قطعه
تو فکر کن من خوابیدم چرا بگم جایی بودم برا خودم شر درست کنم !!

afsoon

کردستان هرگز جدا نخواهد شد تاوانش به هر بزرگی و به هر سرخی باشه می‌دیم .میدونم کلا افکارت جدایی طلبی هست و کاری به بنزین و گرونی و نظام نداری 😜صد بده اش و به همین خیال باش .ضمنا ترسو هستی و از شر میترسی 😂

Milad7

خخخ

The Destroyer

علاوه بر این شواهد جدیدی هستن که میگن معرفی میکس ۴ نزدیکه. آخر سال جالبیه. دو گوشی که خیلی از شایعات میگفتن اصلا قراره عرضه نشن حالا آخر سال ۲۰۱۹ قراره معرفی شن. در مورد میکس ۴ هم احتمال داره پانچ هول و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشه…

The Destroyer

و همچنین حدس میزنم k30 رو با دو چیپست عرضه کنه مثل اتفاقی که احتمالا برای نوت ۸ پرو خواهد افتاد. در واقع داره بازار رو برای چیپست های خوب مدیاتک که هنوز اعتمادی بهشون نیست آماده می‌کنه. احتمالا سال ۲۰۲۰ باید منتظر چیپست های جالب تری از مدیاتک باشیم..‌‌.
تو سال ۲۰۲۰ رقابت میانرده ها به اوج میرسه…هم پردازنده های جالبی عرضه شدن و خواهند شد برای ۲۰۲۰ و هم 5g به میانرده ها میاد…
Mi note 10 هم در واقع استارت این رقابت بود…

android 10

این k30 لعنتی خیلی وسوسه بر انگیزه میخوام صبر کنم اما نمی تونم☹☹

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)