حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی پوکو F2 یا ردمی K20s که هرگز روشنایی روز را ندید را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | پوکو، ردمی، شایعات

پوکو زیر مجموعه‌ای شناخته شده از شیائومی است. این کمپانی، در ابتدا از Poco F1 رونمایی کرد. با عرضه این گوشی و بازخوردها نسبت به آن، بسیاری از کاربران منتظر رونمایی Poco F2 بودند. اما این اتفاق، هرگز رخ نداد و این گوشی، در نهایت کنسل شد. به تازگی تصاویری از نمونه کنسل شده پوکو F2 و ردمی K20s لو رفته است. این نمونه، به ما نشان می‌دهد که پرچمدار جدید پوکو قرار بود از چه مشخصاتی برخوردار باشد.

پوکو F2 / ردمی K20s هرگز رونمایی نشد؛ اما شما می‌توانید نمونه اولیه آن را مشاهده کنید!

حدود ٧ ماه پیش بود که متوجه شدیم پوکو تیزر جدیدی را پس از شایعات فراوان منتشر کرده است. بر اساس این تیزر، گوشی Poco F2 در راه بود. اما هرچه پیش رفتیم، امیدها برای رونمایی از پوکو F2 کم‌تر و کم‌تر شد.

 

تیزر پوکو که به Poco F2 اشاره دارد رسما منتشر شد

 

اما در نهایت، اخیراً متوجه شدیم که پوکو مدتی بر روی این گوشی کار می‌کرده است. به همین صورت، اخیراً تصاویری از نمونه اولیه این گوشی رونمایی نشده به دست ما رسیده است. ما پیش از این، شاهد عرضه Poco F2 Pro بودیم. اما خبری از Poco F2 نشد و هم اکنون، باید این گوشی را در لباس یک گوشی کنسل شده ببینیم. به گزارش XIAOMIUI، گوشی Poco F2 در راه بوده است. اما این گوشی به دلایل نامعلومی کنسل شده است. همچنین احتمالاً نسخه چینی این دستگاه، همان Redmi K20s بوده است. ردمی K20s نیز در نهایت عرضه نشد و مانند Poco F2 کنسل شد. اما از این گوشی کنسل شده چه می‌دانیم؟

در ابتدا، باید گفت که اسم رمز این گوشی کنسل شده، Davinci بوده است. این اسم رمز، در نهایت برای گوشی ردمی K20 یا همان Mi 9T در نظر گرفته شد. حال، به بخش طراحی این گوشی می‌رسیم. بر اساس تصاویر زنده لو رفته از Poco F2، ظاهراً قرار بوده است شاهد استفاده از حفره نمایشگر سمت چپ در این گوشی باشیم. به همین صورت، دوربین سلفی پاپ آپ از این گوشی حذف شده بوده است. در قاب پشتی این گوشی نیز موارد متفاوتی را شاهد هستیم. چینش دوربین این گوشی، مشابه سری Mi 9T و ردمی K20 است. با این وجود، حسگر تشخیص اثرانگشت Poco F2 در زیر نمایشگر آن قرار نداشته است. بلکه حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، مانند Poco F1 در قاب پستی واقع شده بود.

نکته عجیب، این است که این گوشی از نمایشگر AMOLED با وضوح +Full HD استفاده می‌کند. بنابراین، عدم استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر در این گوشی، کمی عجیب است. هرچند این گوشی، یک نمونه اولیه است و هزینه تولید کم‌تری نسبت به نسخه نهایی دارد. دوربین اصلی پوکو F2، متشکل از سه سنسور مختلف است. قابلیت فوکوس لیزری نیز در این گوشی موجود بوده است. بر اساس اظهارات این مرجع، تراشه موجود در Poco F2 اسنپدراگون ٨۵۵ است. این تراشه، نسل بعد تراشه به کار رفته در Poco F1 می‌باشد. فریم این دستگاه، از جنس فلز است. قاب پشتی ظاهراً از جنس شیشه بوده است.

نکته نهایی، این است که هیچ گونه رام رسمی از MIUI برای این گوشی وجود ندارد. بلکه این نسخه از Poco F2 / ردمی K20s هم اکنون در نوعی کاستوم رام اجرا می‌شود. این کاستوم رام، بر پایه سیستم عامل اندروید ٩ می‌باشد. دلیل دقیق کنسل شدن Poco F2، دقیقاً مشخص نیست. اما در هر صورت، این گوشی از مشخصات جذابی بهره مند است و ما مدت زیادی را به انتظار این گوشی نشسته بودیم.

پوکو F2

نظر شما در مورد این نمونه کنسل شده چیست؟ آیا دوست داشتید که Poco F2 رونمایی شود؟ فکر می‌کنید که چرا این دستگاه معرفی نشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.tvi

پشتش شبیه نوکیا هست

Mahdi

چرا نوکیا ؟ mi9t که چینش دوربینش همین شکلی بود

M.tvi

آره شبیه اونم هست ولی اون پشتش اثر انگشت نداره
نوکیا x71 رو ببین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️