حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) را با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه ببینید

نوشته

4 سال قبل | 19 دیدگاه | ردمی

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) از شبکه 5G پشتیبانی می کند. امروز اما اطلاعات رسمی منتشر شده که درباره طراحی ردمی کی ۳۰ صحبت می کند و تغییر راهبرد این شرکت در موقعیت دوربین سلفی را شاهدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) را با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دوگانه ببینید.

ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) را با سوراخ نمایشگر

ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) را با سوراخ نمایشگر

ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) را با سوراخ نمایشگر

خب، این ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) را با سوراخ نمایشگر است. گوشی‌های سری ردمی K20 یا Mi 9T (نامگذاری متفاوت با توجه به منطقه عرضه) از جمله محبوب‌ترین گوشی‌های برند ردمی محسوب می‌شوند که زیر مجموعه شیائومی است. گزارش‌های مربوط به توسعه گوشی ۵G ردمی از مدت‌ها قبل آغاز شده است و حالا به لطف اطلاع‌رسانی یکی از مدیران ارشد برند ردمی، می‌توانیم به بخشی از ویژگی‌های ردمی K30 اشاره کنیم.

به غیر از پشتیبانی از اینترنت ۵G، گوشی مذکور همراه با نمایشگر حفره‌دار روانه‌ی بازار خواهد شد که این اولین باری است یکی از گوشی‌های شیائومی از چنین مشخصه‌ای بهره می‌برد. طبق تصویر منتشر شده، حفره نمایشگر این گوشی مانند گلکسی اس ۱۰ پلاس است و این یعنی شاهد تعبیه دو دوربین سلفی در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر خواهیم بود.

ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) از شبکه 5G پشتیبانی می کند

از لحاظ پشتیبانی شبکه 5G ردمی K30 با شبکه‌های Standalone mode و non-standalone سازگار خواهد بود. شبکه‌های ۵G نوع دوم، برای برخی وظایف مانند ارتباطات بین برج‌های مخابراتی و سرورها همچنان از زیرساخت‌های LTE استفاده می‌شود و این رویکرد به شرکت‌ها اجازه می‌دهد با هزینه‌ی پایین‌تری بتوانند شبکه‌های ۵G را برای مناطق جدید ارائه دهند.

از لحاظ قیمت‌گذاری، این مدیر ارشد خاطرنشان کرده که ردمی K30 مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G نخواهد بود ولی همچنان با توجه رویکرد کلی برند ردمی، با قیمت مناسبی روانه‌ی بازار می‌شود. بر اساس گمانه‌زنی‌ها مطرح شده، ظاهرا این گوشی همراه با چیپست ناشناخته اسنپدراگون ۷۲۵۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منتظر ردمی کی ۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

مبارک طرفدارای عزیز شیائومی 🤣👏چینی هارو هر کاری کنی نمیتونن تقلید نکنن.

The Destroyer

بدبخت هنوز نوت ۱۰ با طراحی پشت شبیه p30 pro قدیمی نشده ها!

ALiKiNG

مگر این ک عمودی میزاشتش یا دوتا نقطه چپ و راست تا کپی نباشه
اون موقع خودت میای میگی طراحش کدوم خ ر ی ه

nima.1987

این طرح برای دوربین سلفی رو دوس ندارم
همون پاپ آپ بهتره
حالا اگه مدل پرو زیر نمایشگر باشه خیلی خوبه

android 10

این بهتر از دوربین پاپ اپه به نظرم ولی من نمیتونم تا اونموقع وایسم حیف

android 10

هرچند به نظر من فعلا ناچ قطره ای بهترین هست ولی اینو از پاپ اپ بهتر میدونم تا وقتی که دوربین زیر نمایشگر بیاد

afsoon

سوراخ نمایشگر؟🤐دوربین پاپ خیلی بهتر از ناچ و سوراخ هست .امیدوارم شیائمی هرگز چنین کاری نکنه

نیما عرفانی

تنها دلیلش می‌تونه اضافه شدن گواهی ضد آب بودن باشه که مجبور شده مکانیزم پاپ اپ رو حذف کنه وگرنه بله من هم موافقم که صفحه نمایش بدون زائده جذابیت بصریِ بیشتر و تجربه ی کاربریِ لذت بخش تری داره.

m.b

شیائومی اعتقادی به پول دادن برای کسب این گواهی نداره…
خیلی دلیل های دیگه داره که باعث میشه اینکار رو کرده باشه…

نیما عرفانی

قابل توجه کاربر The Destroyer که ۲-۳ شب پیش گفتم چون تاریخ معرفیِ اسنپدراگون ۸۶۵ جلوتر از زمان مقرر هست پس احتمالش زیاده که ردمی هم زودتر دست به کار بشه برای ارائه ی گوشی های سریِ K30 البته مدل میان رده که K30 میشه قطعاً چیپست جایگزین اسنپدراگون ۷۳۰ داره شایدم ۷۳۰g باشه یا حتی مدیاتک هلیو m70 یا g90,g90t.

android 10

البته همونطور که معرفی اسنپ 865 زودتر از موقع مقرر هست احتمال معرفی جایگزین 730 هم هست چون بعیده شیائومی از یک چیپست در دو نسل یک گوشی استفاده کنه احتمال استفاده از g90t هم تقریبا صفر درصد هست ولی بازم احتمال استفاده از 730g هست

android 10

البته شیائومی در ردمی نوت 5 و شش پرو از اسنپ دراگون 636 استفاده کرده بود

The Destroyer

اگه نسل جدید چیپست اسنپ ۷۳۰ معرفی بشه اونوقت معرفی این سری هم ۶ ماه بعد از معرفی خانواده k20 منطقی میشه وگرنه اگر بخواد از همون چیپست نسل قبل استفاده کنه فروش زیادی نخواهد داشت.
البته جناب عرفانی در مورد اسنپ ۸۶۵ و این که زودتر معرفی میشه باید بگم کلا تفاوتشون ۲ ماه هست و پارسال اسنپ ۸۵۵ تو دسامبر معرفی شد اما حدس میزنم ردمی برای این که بتونه چند ماه دیگه که نسخه اورکلاک شده اسنپ ۸۶۵ معرفی میشه (البته اگه اصلا کوالکام یه همچین کاری بکنه) یه نسخه از k30 رو با اختلاف زمانی بیشتر نسبت به k20 pro و k20 premium با اسنپ ۸۶۵ معرفی کنه میخواد تاریخ معرفی رو بندازه جلو.

Dr.Nazer

عه اینکه S10 پلاسه😂

علی شیخ زاده

من طراحی کی ۲۰ با دوربین پاپ آپ رو بهتر میپسندم

m.b

The Xiaomi Mi Mix 4 will launch sooner than expected
As far as what I’ve heard, it’s going to borrow a lot of tech from the Mi Mix Alpha (likely the lite variants of the tech)
توییت برای 6 ساعت پیش از یک افشاگر معروف…
تایید یا رد نمیشه کرد…
اما عجیبه که ice universe امسال هم گفت mi note 10 میاد و هم Mi MIX 4 میاد اونم موقعی که تقریباً همه راجب هر دو میگفتن نمیان این دو…
عجیب شده امسال…
خیلی طولش دادن، امیدوارم پرچمدار نیمه دومشون مثل همیشه به صرفه هم باشه…

ALiKiNG

من ک کا۲۰ رو بخاطر تمام صفحه بودنش اونم ب چخ سگ دادن
واقعا ک

Milad7

اس ده پلاسه؟!

Milad7

الان اگر سامی این اسکی را میرفت چه خشتک ها که دریده نمیشد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)