حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) با چیپست مایکروسافت SQ1 رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، مایکروسافت

 

مایکروسافت امشب پس از دو دستگاه جذاب حالا سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) به صورت رسمی معرفی شد. سرفیس پرو ایکس در مقایسه با دیگر محصولات مایکروسافت ضخامت کمتری داشته و قدرت خود را توسط پردازنده ARM تامین می کند. از همه مهم تر اینکه سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) با چیپست مایکروسافت SQ1 رسما معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرفیس پرو ایکس با چیپست مایکروسافت SQ1

سرفیس پرو ایکس

سرفیس پرو ایکس

مایکروسافت در مراسم امروز خود از یک محصول ویژه رونمایی کرد. سرفیس پرو ایکس اولین سرفیس مایکروسافت با پردازنده ARM پس از تبلت سرفیس ۲ در سال ۲۰۱۳ محسوب می شود. این دستگاه در حدی قدرتمند است که مایکروسافت آن را در رده محصولات سری سرفیس پرو قرار داده است. این دستگاه برخلاف نسل گذشته که دارای صفحه نمایش 12 اینچی بود، از نمایشگر 13 اینچی بهره می برد.

سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) قدرت خود را توسط یک پردازنده انحصاری تامین می کند. مایکروسافت با همکاری کوالکام پردازنده مایکروسافت SQ1 را برای این محصول  توسعه داده است که در حقیقت نسخه مخصوصی از پردازنده های سری ۸۰۰ اسنپدراگون محسوب می شود.

از نظر ظاهری تفاوت زیادی میان این دستگاه و سرفیس پرو ۷ وجود دارد؛ با این حال مایکروسافت برای آن لبه های گرد در نظر گرفته است. مایکروسافت برای این محصول خود یک داک برای قرارگیری قلم سرفیس اسلیم در نظر گرفته که در حقیقت در بالای کیبورد قرار گرفته است.

مایکروسافت SQ1

مایکروسافت SQ1

سرفیس پرو ایکس تنها 5.3 میلی متر ضخامت دارد که آن را تبدیل به باریک ترین سرفیس مایکروسافت تا به امروز می کند. وزن این محصول به 762 گرم می رسد. این دستگاه دارای پورت USB-C بوده و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. قیمت سرفیس پرو X در نسخه پایه برابر با 999 دلار است و از 5 نوامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

نظر شما درباره سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

عجب لعبتی خداییش.پردازنده اختصاصی آرم و ویندوز.اگر بتونه بازیها و برنامه های سنگین رو اجرا کنه دیگه همه چی تمامه.

Amir7090

به به چه چه

Milad7

حیف خیلی گرونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)