حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۲۰ اس (Galaxy A20s) با دوربین سه گانه لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پنج ماه پیش بود که گلکسی ای ۲۰ (Galaxy A20) با نمایشگر AMOLED، دوربین دوگانه و اگزینوس ۷۸۸۴ رسما معرفی شد. طبق اطلاعاتی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، جایگزین این دستگاه یعنی سامسونگ گلکسی ای ۲۰ اس (Galaxy A20s) دارای دوربین سه گانه است و از پردازنده کولکام بهره می برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۲۰ اس

گلکسی ای ۲۰ اس

گلکسی ای ۲۰ اس

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ در حال ارایه سری S خانواده A است. اخیرا محصول جدیدی با دوربین سه گانه و شماره مدل SM-A2070 در پایگاه داده TENNA به ثبت رسیده که به نظر می رسد همان گوشی سامسونگ گلکسی A20s باشد. متاسفانه جزییات دقیق این محصول هنوز به دست ما نرسیده، اما با توجه به تصاویر منتشر شده می توان گفت که این مدل جدید قطعا به دوربین سه گانه و حسگر اثر انگشت مجهز شده و از طراحی ناچ قطره ای بهره می برد.

شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ گلکسی ای ۲۰ اس در رنگ بندی های مشکی، قرمز و سبز و با حافظه 4/64 گیگابایتی به بازار می آید. البته امکان افزایش حافظه اصلی تا 512 گیگابایت نیز وجود دارد. این محصول دارای نمایشگر LCD با اندازه 6.5 اینچ و رزولوشن اچ دی پلاس بوده و از پورت micro-USB و پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ بهره می برد.

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گلکسی A20s به چشم می خورد که دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 120 درجه و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. دوربین سلفی نیز در بریدگی بالای صفحه قرار دارد. ابعاد این گوشی تقریبا برابر با 163.31 × 77.52 × 7.99 میلیمتر است.

طبق گزارش جدید Mysmartprice، سامسونگ به زودی از سه گوشی جدید خود یعنی گلکسی A70s، A30s و A20s در کشور هند رونمایی می کند. البته تا کنون اطلاعات چندانی درباره این محصولات و همچنین تاریخ عرضه آن ها منتشر نشده است. با این حال به طور قطع می دانیم که سامسونگ دستگاه های جدید سری A را با قیمت معقولانه ای روانه بازار می کند.

نظر شما درباره گلکسی ای ۲۰ اس احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

یا تمامی امامان این دیگه چه کوفتیه؟؟؟؟؟؟حداقل به جای ips tft میذاشت و رزولوشن فول اچ دی این نهایتش 120 دلار بیارزه

MohammadFarhaadi

حس خوبی نسبت به این گوشیای سامسونگ ندارم.انگار از خیلی چیزا زده تا بتونه قیمت رو پایین بیاره مثل نمایشگرش که واقعا نور علی نوره.

Milad7

مضخرفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)