حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۲۷۲۰ به عنوان گوشی ساده تاشو با سیستم عامل KaiOS و پشتیبانی از 4G رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | IFA 2019، نوکیا

شرکت HMD دیروز در کنار دو گوشی هوشمند نوکیا ۷.۲ و نوکیا ۶.۲ دو گوشی کلاسیک هم معرفی کرد. این اولین مرتبه نیست که شاهد چنین محصولاتی هستیم و برای مثال، سال گذشته شاهد عرضه نوکیا ۳۳۱۰ و نوکیا ۸۱۱۰ جدید بودیم. حالا در نمایشگاه IFA 2019 یک نسخه مدرن از گوشی تاشو و دکمه‌ای نوکیا ۲۷۲۰ معرفی شده است. نوکیا ۲۷۲۰ به عنوان گوشی ساده تاشو با سیستم عامل KaiOS و پشتیبانی از 4G رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا ۲۷۲۰ تاشو

نوکیا ۲۷۲۰ تاشو

نوکیا ۲۷۲۰ تاشو

مثل گوشی‌های ۳۳۱۰ و ۸۱۱۰، نوکیا ۲۷۲۰ هم بخشی از سری محصولاتی است که HMD آن‌ها را Nokia Originals می‌نامد. این دستگاه‌ها قرار است تجربه‌ای از گوشی‌های مدرن را در طراحی‌های کلاسیک و قدیمی نوکیا عرضه کنند. در این زمینه مخصوصا، با یک گوشی تاشو طرح هستیم که در طراحی آن ظرافت‌هایی ایجاد شده و نمایشگر داخلی بزرگ ۲.۸ اینچی دارد. همچنین چند ویژگی جدید هم به این گوشی اضافه شده است.

طراحی نوکیا ۲۷۲۰ چه در بخش داخلی و چه در بیرون آن بسیار جذاب و هارمونیک است. همانطور که در داخل این دستگاه می بینید یک بخش مشکی بزرگ با بخش سفید کوچک وجود دارد. همین طراحی روی قاب بیرونی هم دیده می شود که جذاب است.

نوکیا ۲۷۲۰

نوکیا ۲۷۲۰

از نظر نرم‌افزاری، روی این گوشی سیستم عامل KaiOS نصب شده که به صورت اختصاصی برای گوشی‌هایی این چنینی طراحی و ساخته شده است. در این سیستم‌عامل، اپلیکیشن‌های مدرنی مثل گوگل، گوگل مپس، واتس‌اپ، یوتیوب، فیس بوک و گوگل اسیستنت هم حاضر هستند. مورد آخر، یعنی گوگل اسیستنت، اهمیت ویژه‌ای در این گوشی دارد زیرا HMD می‌گوید که گوگل اسیستنت به قدری در این سیستم عامل بهینه سازی شده که حالا می‌توان با آن متنی را تایپ کرد و یا حتی اپلیکیشن‌های مختلف را روی نوکیا ۲۷۲۰ باز کرد.

از نظر تاشو بودن این گوشی نیز شما کاملا یاد گذشته خواهید افتاد. این یعنی اگر کسی تماس بگیرد، ابتدا نام او را روی نمایشگر ۱.۳ اینچی بیرونی می‌بینید و سپس می‌توانید با باز کردن گوشی، به تماس پاسخ دهید. هر زمان هم که بخواهید تماس را قطع کنید، کافی است گوشی را ببندید تا تماس قطع شود. جدا از این مورد، HMD می‌گوید که نوکیا ۲۷۲۰ می‌تواند تا ۲۷ روز در حالت استندبای، شارژ دهی داشته باشد!

نوکیا ۲۷۲۰

نوکیا ۲۷۲۰

علاوه بر سیستم عامل مدرن، HMD یک ویژگی دیگر هم به نوکیا ۲۷۲۰ جدید اضافه کرده و آن پشتیبانی از دو سیم کارت است که یکی از آن‌ها می‌تواند به شبکه LTE وصل شود و حتی می‌توان اینترنت LTE گوشی را، هات اسپات کرد. نوکیا ۲۷۲۰ جدید در رنگ‌های مشکی و خاکستری و از پایان ماه سپتامبر با قیمت ۸۹ یورو عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره نوکیا ۲۷۲۰ تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

اینارو شاید فقط پدربزرگ من بخره😐😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)