حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) را در واقعیت ببینید

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سونی

اولین مرتبه پنج ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) با دوربین سه گانه به عنوان پرچمدار اقتصادی ارایه خواهد شد. دو ماه پیش نیز خواندیم که سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) برای نمایشگاه IFA 2019 آماده خواهد شد. البته یک ماه پیش از آن بود که سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) را ماه ها پیش از معرفی رسمی دیدیم. حالا اما نوبت به آن است که سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) را در واقعیت ببینید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2)

اکسپریا ۲

اکسپریا ۲

ما درباره اکسپریا ۲ اطلاعات پراکنده ای داریم که به نوعی آن را یک نسخه پیشرفته و در عین حال تقلیل یافته نسبت به اکسپریا ۱ نشان می دهد.

درباره طراحی Xperia 2 باید بگویم که بیشتر گوشی‌سازان دنیا، بین دو راهی استفاده از طراحی ناچ استایل و قرار دادن حفره‌ای روی نمایشگر به منظور جای دادن سنسورهای مورد نیاز، مانده‌اند. با این حال، سونی همچنان به طراحی عادی همیشگی خود ادامه می‌دهد. البته، طراحی بدون حاشیه سونی اکسپریا ۱ قابل تحسین است، اما با بهترین‌های بازار هنوز فاصله دارد.

کاهش رزولوشن نمایشگر از 3840 در 1644 پیکسل به 2880 در 1234 پیکسل، یکی از تغییرات مهم گوشی اکسپریا ۲ سونی در مقایسه با پرچمدار جدید آن است. ابعاد نمایشگر 6.2 اینچی این گوشی را باید با صفحه نمایش 6.5 اینچی اکسپریا ۱ و نمایشگر 6 اینچی اکسپریا 10 مقایسه کرد. درباره تکنولوژی ساخت پنل اخباری در دسترس نیست، هر چند امیدواریم سونی از نمایشگری OLED در سونی Xperia 2 استفاده کند.

اکسپریا ۲

اکسپریا ۲

از نظر توان پردازشی، سونی اکسپریا ۲ چیزی از اکسپریا ۲ کم ندارد. مغز متفکر گوشی اسنپدراگون 855 بوده و در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی تعببیه شده است.

متاسفانه باتری دارای ظرفیت کم 3330 میلی‌آمپر ساعتی اولین پرچمدار سال 2019 سونی، در اکسپریا 2 به 3000 میلی‌آمپر ساعت تقلیل پیدا خواهد کرد. گفته می‌شود ماژول دوربین اصلی سونی Xperia 2 نیز سه گانه خواهد بود، اما از سنسورهای متفاوتی در آن در مقایسه با دوربین Xperia 1 استفاده می‌شود و در نتیجه امیدواریم نتیجه بهتری نسبت به دوربین اکسپریا ۱ در DxO ثبت شود.

اکسپریا ۲

اکسپریا ۲

منتظر اکسپریا ۲ هستید؟ فکر می کنید می تواند دستگاه جذابی باشد؟ به هر حال در نمایشگاه IFA 2019 می توانیم منتظر آن باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

آخرین تیر خلاص سونی به خودش

علی شیخ زاده

سونی موبایل خیلی وقته خلاص شده منتها بخش های دیگه این برند نمیذارن تعطیل بشه

Amir Hossein

هنوز یکی دو تا تیر جا داره😂

Mohammadsoly

حیفه برای مطلب در مورد سونی کامنت بزاری واقعا خجالتم نمیکشه گوشی در سطح ۴ سال پیش تولید میکنه با قیمت بالاتر از پرچمدارای به روز

ARMTIN

⁦⁦☠️⁩ Goodbye Xperia⁦

ARMTIN

goodbye Xperia ☠️

nima.1987

به نظرم این خبر درست نیست
چون تا حالا چند جور خبر مختلف اومده باید تا روز معرفی منتظر موند

Dariushrd

امیدوارم دوربین درس حسابی در کنار قیمت مناسب باعث شه ارزش خرید داشته باشه

Star

با نظرت موافقم، امیدوارم.

afsoon

دوربین رو کنار تر باید میکشید 😑یه جوریه .باطری هم که فاجعه حساب میشه .نمی‌دونم چه فکری می‌کنه سونی واقعا درک نمیشه کرد

Tanhavash3

😐😐😐😐😐

Dr.Nazer

سونی جان؛ تا اکسپریا ۸۵ هم بری دیگه فایده نداره. بیخیال :-/

_V_

😂

Milad7

کنترل تلویزیونه

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)