حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

مدتی قبل رندرهای مربوط به وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) منتشر شد و حالا با قاطعیت بیشتری می‌توانیم به مشخصه‌های این گوشی هم اشاره کنیم چرا که مشخصات وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) لو رفته و می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۷ تی

این اطلاعات از جانب یکی از افشاگران مشهور منتشر شده که طبق ادعای او، وان پلاس 7T از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

طراحی دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را ببینید

در این میان، نمایشگر یکی از مهم‌ترین ارتقاهای این گوشی نسبت به نسل قبلی است. ظاهرا برای وان‌پلاس ۷T نمایشگر ۶.۵۵ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن QHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز در نظر گرفته شده است. اگرچه در بالای آن بریدگی نمایشگر تعبیه شده، ولی از لحاظ رفرش ریت و رزولوشن، دقیقا مشابه وان‌پلاس ۷ پرو است.

در مورد دوربین هم قبلا گزارش‌هایی منتشر شده بود که حالا بار دیگر تکرار شده‌اند. برای این گوشی باید انتظار بهره‌گیری از دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی+۱۲ مگاپیکسلی+۱۶ مگاپیکسلی داشته باشیم. در این میان گفته می‌شود دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید است و احتمالا دوربین سوم هم از لنز تله‌فوتو بهره می‌برد.

 

در نهایت طبق اعلام این افشاگر، وان پلاس ۷T و مدل پرو آن ۴ مهر در کشور هند رسما معرفی می‌شوند. منتظر وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

خیلی خوبه ولی دوربین دایره ای یکم بدفرمه

m.b

خب یک ارتقاء معمولی هست این مشخصات…
امیدوارم بیشتر از این باشه…

m.b

https://www.gsmarena.com/bbc_google_could_not_license_play_services_for_the_huawei_mate_30-news-38930.php
جناب عطایی محدودیت سری میت 30 هوآوی در استفاده از محصولات گوگل فقط به گوگل پلی محدود نمیشه و کلا قادر به استفاده از کلیه خدمات گوگل مثل گوگل پلی سرویس و گوگی پلی و یوتیوب و گوگل مپ و gmail و… نیست…

Mohammad 13759

هنوز هستن افرادی که میگن سامسونگ عجب صفحه نمایشی داره اگه باز گفتند این گوشی وان پلاس رو بهشون معرفی کنید تا دیگه حرف نزنند. وان‌پلاس ۷T نمایشگر ۶.۵۵ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن QHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز

Dr.Nazer

عزیزم پنل وان‌پلاس 7 پرو ساخت سامسونگه😂

_V_

برادر وات د فاز گرامی
این پنل سامسونگع /-:
خدایا بسه دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)