حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، وان‌پلاس

ما پیش از این می دانستیم که تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی پرو احتمالا ۲۳ مهر خواهد بود. البته با توجه به رندری که امروز منتشر شده آن تصویر زیر سوال می رود اما به هر حال این فعلا تنها تاریخی است که برای معرفی وان پلاس ۷ تی داریم. امروز در رندری طراحی وان پلاس 7T منتشر شده که می تواند به ما آدرس عصر جدید “تمایز طراحی با طراحی دوربین چندگانه” را نشان بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طراحی دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) را ببینید.

دوربین وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)

وان پلاس ۷ تی

وان پلاس ۷ تی

برای شروع باید بگویم که اصلا دور از انتظار نیست که این طراحی وان پلاس 7T باشد. طراحی کلی دستگاه همان وان پلاس ۷ است که دوربین سه گانه اش در یک قاب دایره ای نسبتا عجیب اما با طراحی یکتا قرار گرفته تا از هر فاصله ای شناخته شود! باید بگویم که چینی ها خیلی پیشرفت کرده اند و حالا مفهوم “طراحی یکتا” را الگو می گیرند. اپل با طراحی خاص مربعی آیفون ۱۱ (که البته هنوز معرفی نشده) یا حتی همان ناچ آیفون X فقط به دنبال مفهوم طراحی یکتا بود و حالا شرکت های چینی این مفهوم را به خوبی درک کرده اند، در حقیقت اصول را درک کرده اند.

فلاش LED دوگانه زیر دوربین سه گانه وان پلاس ۷ تی قرار دارد و به جز لوگو وان پلاس دیگر چیزی روی قاب پشتی قرار ندارد. در نمای جلو شاهد ناچ قطره ای هستیم که به نظر من بهتر از راه‌کارهای دوربین سلفی مکانیکی است. روی لبه پایین یک خط آنتن دیده می شود و مشخصا نبود جک ۳.۵ میلی متری اصلا شما را شگفت زده نکرده است.

وان پلاس 7T

وان پلاس 7T

طراحی شیشه ای با قاب پشتی دو لبه خمیده یکی از مواردی است که در وان پلاس ۷ تی همانند نسل های قبلی وجود دارد و نبود حسگر اثرانگشت روی قاب دستگاه به معنی آن است که این بخش همانند نسل قبلی با نمایشگر یکپارچه شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی وان پلاس ۷ تی می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad

خیلی قشنگه طراحیش، مگه نمیخواد مثل ۷ پرو دوربین پاپ آپ بزاره؟

نیما عرفانی

این ۷تی هستش دوست عزیز
اونی که مکانیزم پاپ اپ داره ۷ تی پرو هست. البته شاید برخلاف تصور وان پلاس در نیمه ی دوم سال از یه گوشی رونمایی کنه یعنی فقط ۷تی معرفی بشه.

mohammad

بله شما درست میفرمایید،، من اشتباه متوجه شدم

Milad7

7 پرو چندتا مشکل ریز داشت اگر در این مدل رفع بشن , عالی میشه 🙂

chalton

کاری ندارم ولی جلوش رو کاملا از m20 تقلید کرده

http://uupload.ir/files/2k5z_img_2019-08-24_20-44-50.jpg

نیما عرفانی

خودت از قصد یه جور کامنت میذاری که دیگران تحریک بشن ریپلایت کنن بعد میای شعار میدی که مگه مجبوریم ریپلای کنیم؟😏😒 تقلید از m20 ؟
برو تو گوگل سرچ کن هزارتا عکس از وان پلاس ۶تی پارسالو ببین تا متوجه بشی اوضاع از چه قرارِ…

chalton

داداش گلم من واقعیت رو گفتم شاید آزار دهنده باشه ولی حقیقته،جلوش به طور 100 درصد از m20 کپی شده حتی یه میل هم اینور اونور نیست،نگاه کنی متوجه میشی.

نیما عرفانی

اون که آره بر منکرش لعنت
ما نگاه کنیم متوجه میشیم تو نگاه کنی متوجه نمیشی یعنی نمیخوای که متوجه بشی. شده مثل اون قضیه ای که تو این سایت هزاربار هم خودم هم سایرین گفتن ؛ کسی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه.
فقط اینو برام توضیح بده ، چطور میشه یه گوشی در سال ۲۰۱۸ که قبل از اون گوشی که اسمشو اوردی اول با اون زبان طراحی معرفی شده باشه ، بعد گوشیه قدیمی تری که معرفی شده از گوشیِ جدیدتر کپی کرده؟؟؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده. اونم چی؟؟؟ کپیِ یه گوشیِ فلگشیپ از یه گوشی میان رده رو به پایین….. جل الخالق .⁦هرچی خواستم جلو خودمو بگیرم نشد پس ایستاده برات دست میزنم ⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩
ما هم که به روی خودمون نمیاریم تو یه پست میای از a50 مایه میذاری تو یه پست دیگه از m20 .
یعنی این حرفت تاریخی بود که زبان طراحی نمای جلوی یه گوشی پرچمدار یه برند در سال ۲۰۱۸ از زبان طراحیِ یه گوشیِ میان رده رو به پایین یه برند دیگه در سال ۲۰۱۹ کپی شده .
خدا آخر و عاقبت ما رو ختم به خیر کنه 🤲

✔ TVKade

lol
m20 خودش کپی از oneplus 6t بود.

mTAAHAAm

بنظرم اگه چینش دوربین نوت10مثل این دایره ای- یا مربعی- بود قشنگتر بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)