حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سرفیس های ۲۰۱۹ مایکروسافت ۱۰ مهر خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

طبق اطلاعات جدید رسمی منتشر شده حالا می دانیم که شرکت مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۱۰ مهر ۹۸ از سرفیس های ۲۰۱۹ رونمایی کند. ظاهرا این محصول مجهز به نمایشگر دوگانه است و می تواند خیلی جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی سرفیس های ۲۰۱۹

مایکروسافت

مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در دوم اکتبر و طی یک رویداد خاص در شهر نیویورک، از سرفیس جدید خود رونمایی می کند. گفته می شود که این دستگاه مجهز به نمایشگر دوگانه است. این کمپانی به مدت بیش از دو سال روی ساخت دستگاه دو نمایشگری جدید خود با کدنام Centaurus کار کرده و به زودی آن را به عنوان نخستین عضو از خانواده بزرگ دستگاه های ترکیبی تبلت-لپ تاپ وارد بازار می کند.

مایکروسافت در اوایل سال جاری میلادی به این لپ تاپ دو نمایشگری اشاره کرده و به کاربران خود مژده داد که نسخه آزمایشی آن تقریبا در حال اتمام است. با این حال، نمایش و حتی رونمایی نهایی این محصول در تاریخ اعلام شده از سوی این شرکت، چندان قطعی به نظر نمی رسد. در حقیقت می توان پیش بینی کرد که مایکروسافت سرفیس جدید با اندکی تاخیر در دسترس کاربران قرار می گیرد. طبق گزارش منابع آشنا با برنامه ریزی این شرکت آمریکایی، لپ تاپ مجهز به نمایشگر دوگانه به احتمال زیاد در سال 2020 روانه بازار می شود.

جالب است بدانید که در صورت عرضه Centaurus، اولین دستگاه های مجهز به ویندوز لایت نیز در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. ویندوز لایت یک نسخه جدید از سیستم عامل مایکروسافت بوده که مخصوص دستگاه های دو نمایشگری است و هدف از طراحی آن رقابت با کروم بوک ها بوده است.

احتمالا در سال جاری علاوه بر مایکروسافت سرفیس، شاهد بروزرسانی دستگاه های دیگر نیز خواهیم بود. چراکه از آخرین بروزرسانی سرفیس بوک مدت زیادی می گذرد و خبرهایی هم مبنی بر مجهز شدن سرفیس و سرفیس پرو به پورت USB-C شنیده می شود. ظاهرا قرار است که تبلت های سرفیس گو نیز به زودی دستخوش تغییرات کوچکی شوند.

منتظر سرفیس های جدید هستید؟ چه انتظار از آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)