حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل جدید قلم سرفیس مایکروسافت به صورت بی سیم شارژ خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | مایکروسافت

طبق اعلام مایکروسافت، نسل جدید سرفیس در تاریخ ۱۰ معر معرفی می‌شوند و حالا ظاهرا نسل جدید قلم سرفیس مایکروسافت این بار می‌تواند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسل جدید قلم سرفیس مایکروسافت

قلم جدید سرفیس

در اسناد مربوط به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، به وجود سیم‌پیچ شارژ اشاره شده که به احتمال زیاد به معنای بهره‌گیری این مدل از قابلیت شارژ بی‌سیم است؛ برای یادآوری باید بگوییم که مدل فعلی از باتری‌های AAAA برای تامین انرژی استفاده می‌کند.

کالبدشکافی دیگر قلم‌های استایلوس نشان می‌دهد که چینین سیم‌پیچ‌هایی دقیقا به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌عنوان مثال در کانال یوتیوب JerryRigEverything که گوشی‌ها و گجت‌های مختلف کالبدشکافی می‌شوند، یک سیم‌پیچ شارژ القایی در نزدیکی سر قلم S-Pen گلکسی نوت ۱۰ پلاس دیده می‌شود که وظیفه‌ی انتقال شارژ بی‌سیم را بر عهده دارد.

نسل دوم اپل پنسل هم که به‌صورت مغناطیسی می‌تواند به بدنه آیپد پرو وصل شود، از چنین سیم‌پیچ شارژی بهره می‌برد و می‌توانید در بالای این پاراگراف تصویر آن را مشاهده کنید. اگرچه قلم سرفیس همین حالا هم به‌صورت مغناطیسی می‌تواند به بدنه لپ‌تاپ‌های سرفیس وصل شود، ولی امیدواریم در نهایت مایکروسافت قابلیت شارژ بی‌سیم را هم برای آن به ارمغان بیاورد.

احتمالا نسل جدید قلم سرفیس به صورت جداگانه با قیمت حدودا ۱۰۰ دلاری برای گجت‌های سری سرفیس پرو به فروش خواهد رسید. در هر صورت همانطور که گفتیم، حدود دو هفته دیگر در تاریخ ۲ اکتبر جدیدترین محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت معرفی می‌شوند و با قاطعیت بیشتری می‌توانیم در مورد آن‌ها اظهارنظر کنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که قلم جدید سرفیس مایکروسافت می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

چه خبره صد دلار مایکی؟

Milad7

عجب !!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)