حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

رندرهای جدید منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس وجود دوربین سه گانه با طراحی متفاوت را در این محصول را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) را ببینید.

رندر گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

اخیرا خبرهای بسیاری در رابطه با دستگاه جدید سامسونگ گلکسی M30s به گوش می رسد. ظاهرا این مدل در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی گوشی نسبتا محبوب گلکسی M30 از ویژگی های جذاب تری برخوردار است. پس از انتشار تصاویری از قاب این دستگاه انتظار می رفت که M30s دارای دوربین دوگانه باشد، اما خوشبختانه رندرهای جدید، وجود دوربین سه گانه را تایید می کنند. هرچند که شکل ماژول دوربین اندکی تغییر یافته و عریض تر شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سامسونگ گلکسی M30s از دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برد. دو سنسور دیگر نیز احتمالا از نوع فوق عریض و عمقی خواهند بود. یک فلش LED نیز در قسمت راست ماژول به چشم می خورد. وظیفه پردازش این دستگاه درست مانند گوشی گلکسی A50 بر عهده چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ است. این تراشه به جای دو هسته، از چهار هسته A73 استفاده می کند و واحد پردازش گرافیکی آن نیز قوی تر است. ناگفته نماند که وجود پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 عملکرد بالای دستگاه و بهره وری بهتر انرژی را تضمین می کند. گلکسی M30s احتمالا به همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می شود.

همانطور که ملاحظه کردید، مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M30s بسیار بهتر از گوشی A50 به نظر می رسد. این محصول احتمالا در ماه سپتامبر و ابتدا در کشور هند به علاقه مندان عرضه می شود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن بین 14000 روپیه (196 دلار) تا 21500 روپیه (301 دلار) است. حال باید دید که آیا سامسونگ تا آن زمان تغییرات دیگری را روی این گوشی اعمال خواهد کرد یا خیر.

نظر شما چیست؟ طراحی گلکسی ام ۳۰ اس را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

نمی‌دونم چرا این طراحی ماژول دوربین رو استفاده میکنن⁦☹️⁩حالا اپل یه غلطی کرد شما چرا ادامه میدید.خیلی زشته خیلی .امیدوارم بقیه هم دنبال این طراحی نرن حال بهم زنه

Amir galaxy

این یکی از نظر من از اپل هم مضخرف تره😒✋

_V_

البته اگر دوستان دقت کنن این دقیقا چیدمان نوت۱۰ ئه //-:
فقط کادر رو جوری کرده فلشم اونده توش

Dr. DIM

خو فلشو نمی‌کرد توش. می‌داشت بیرون بمونه مثل من و تو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)