حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ برای چه دستگاه هایی ارایه خواهد شد؟

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

سه روز پیش بود که در ترنجی دیدیم نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا منتشر شد. به نظر می رسد که برند بعدی سامسونگ است و تا کنون مشخص شده که آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ برای چه دستگاه هایی ارایه خواهد شد، حداقل در رده پرچمدار این موضوع کاملا مشخص است و درباره میان رده یا پایین رده ها هنوز خبری در دست نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم کدام یک از دستگاه های سامسونگ آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ

کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیز همچون سایر برندهای موبایل در تلاشند تا از قابلیت‌های جدید و منحصر به‌فرد اندروید ۱۰ بهره‌مند شوند.

با اینکه این روزها همه‌جا سخن از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل محبوب موبایل، اندروید ۱۰ و گزارش‌های متعددی در خصوص قابلیت و ویژگی‌های آن به گوش می‌رسد، هنوز بسیاری از گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل، آپدیت اندروید ۹ موسوم به Android Pie را دریافت نکرده‌اند و این شرکت‌ها تنها برای تعداد اندکی از گوشی‌های خود آپدیت جدیدترین نسخه اندروید را منتشر کرده‌اند.

بر اساس گزارش های جدید به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در تلاشند تا به منظور عقب نیفتادن از قافله سایر رقبای فعال در بازار، هرچه سریعتر گوشی‌های هوشمند جدید خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ آپدیت کنند.

از جمله نخستین گوشی‌های هوشمند سامسونگ که آپدیت جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به Android ۱۰ را دریافت می‌کنند، می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • ۱. گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G 
  • ۲. گلکسی نوت ۱۰ 
  • ۳. گلکسی فولد
  • ۴. گلکسی اس ۱۰ پلاس 
  • ۵. گلکسی اس ۱۰ 
  • ۶. گلکسی اس ۱۰ ای
  • ۷. گلکسی نوت ۹ 
  • ۸. گلکسی اس ۹ پلاس
  • ۹. گلکسی اس ۹ 

این یک موضوع کاملا قابل پیش بینی است. با الگوی پشتیبانی دو ساله برای آپدیت اساسی اندروید می بینیم که حالا گلکسی اس ۸ بازنشسته دریافت آپدیت اساسی است و اندروید ۱۰ را دریافت نمی کند. همچنین به نظر می رسد که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۸ نیز در دست اجرا نباشد.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ با One UI 2.0 را ببینید

منتظر دریافت آپدیت اندروید ۱۰ هستید یا دستگاه سامسونگ شما در این لیست نیست؟ توجه داشته باشید که این فقط لیست دستگاه های پرچمدار سامسونگ که آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت می کنند است و حتما دستگاه های دیگری از این شرکت هم آپدیت خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/vivo-nex-3-5g-leak.jpg
شایعه نسبت صفحه 99.6 درصدی برای ویوو نکس 3 (البته الگوریتم محاسبه‌ش با gsmarena متفاوته و اونجا کمی کمتر میشه…)

m.b

http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/huawei-mate-30-pro-oficial-promotional-picture.jpg
در نهایت طراحی میت 30 پرو هم اینچنین خواهد بود… و با کایرین 990 عرضه میشه…

m.b

comment image
کیفیت بهتر همون پوستر mate 30 pro

نیما عرفانی

آره این طراحی رو دیشب از قاب پشتی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو فهمیدم .
بعضی جاها گفته شده اون روزنه ی کنار کادر دایره ای دوربین مربوط به اسپیکر و میکروفون میشه و بعضی جاها گفته شده فلش زنونِ.

نیما عرفانی

تنها تفاوتش با میت ۳۰ پرو اینه که نکس ۳ هیچ زائده ای نداره اما میت ۳۰ پرو ناچ نسبتاً عریض داره که ابعادش از ناچ میت ۲۰ پرو و ناچ آیفون ها کم تر شده. به احتمال زیاد میزان حاشیه ی بالا و پایین هم خیلی کمتر شده(از حاشیه ی بالا و پایین نوت ۱۰ پلاس کمتر نباشه بیشتر نیست)
برهمین اساس من پیش بینی میکنم نسبت صفحه نمایش به بدنه ی میت ۳۰ پرو حول و حوش ۹۳ الی ۹۴ درصد باشه اما رکورد قاعدتاً میوفته دست ویوو نکس ۳.

نیما عرفانی

البته منظورم از رکورد درواقع تا پایان سال ۲۰۱۹ بود و در سال جدید ۲۰۲۰ احتمالش زیادِ که از برندهای دیگه مثل اوپو و نوبیا زد تی ای و شیائومی ؛ گوشی هایی با نسبت صفحه نمایش بالای ۹۵ درصد هم تولید و عرضه بشن و همچنین پرچمدار آتی سامسونگ ، سونی ، الجی و غیره

VB

واقعا نوت ۸ نمیگره
حیفه پتانسیل اینو داره ک بگیره
و همین طور اس ۸

نیما عرفانی

(این یک موضوع کاملا قابل پیش بینی است. با الگوی پشتیبانی دو ساله برای آپدیت اساسی اندروید می بینیم که حالا گلکسی اس ۸ بازنشسته دریافت آپدیت اساسی است و اندروید ۱۰ را دریافت نمی کند. همچنین به نظر می رسد که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۸ نیز در دست اجرا نباشد.)
یه عده بر این موضوع پافشاری میکردن که سامسونگ رویه ی آپدیت دهیش رو از ۲ سال برای آپدیت سیستم عامل به ۳ سال افزایش داده . شاید شاید در خصوص إس ۹ به بعد این قضیه صادق باشه.

_V_

مگه رسمی نبود اینکه از اس۹ سه تا میگیره؟

_V_

پایین ردش اخه داره دوتا میگیره بعد پرچمدارم دوتا😐

نیما عرفانی

فکر کنم فقط گوشی های تحت پروژه ی اندروید وان و همچنین گوشی هایی که رابط کاربری نزدیک به اندروید خام دارن ۳ تا آپدیت سیستم عامل به همراه ۴ آپدیت پچ امنیتی میگیرن . مثل گوشی های پیکسل خودِ گوگل ، وان پلاس ، نوکیا و تا حدودی هم سونی. مابقی ۲ سال آپدیت سیستم عامل میگیرن به همراه ۳ سال پچ امنیتی.

raminrx7

میشه منبع این خبر رو هم اعلام کنید؟؟؟؟!!!!!!!!

Milad7

خدا بیامرز نوت8

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)