حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note10) به دنبال موفقیت است و این یعنی مدل‌های متنوعی از آن ارایه شده است. خانواده گلکسی نوت ۱۰ آن هم نه در یک مدل، بلکه دو مدل و هر کدام خود در دو مدل دیگر ارایه می شوند. اگر زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را می خواهید بدانید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس

قیمت خانواده گلکسی نوت هیچ‌ وقت کم نبوده است. در دورانی که قیمت گوشی های هوشمند مدام بالا و بالاتر می‌رود، حساسیت علاقه‌مندان نسبت به قیمت‌گذاری شرکت کره‌ای روی پرچمداران خود قابل درک است.

خوشبختاه نسخه پایه گلکسی نوت ۱۰ همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد!

قیمت تمام نسخه های خانواده گلکسی نوت ۱۰ 

  • گلکسی نوت 10 نسخه 256 گیگ: ۹۴۹ دلار
  • گلکسی نوت 10 پلاس نسخه 256 گیگ: ۱۰۹۹ دلار
  • گلکسی نوت 10 پلاس نسخه 512 گیگ: ۱۱۹۹ دلار
  • گلکسی نوت 10 پلاس 5G : قیمت ۱۲۹۹ دلار

 

زمان عرضه گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس

البته با نگاه به قیمت رقبایی چون خانواده آیفون های ۲۰۱۸ این ارقام توجیه‌پذیر به نظر می‌رسند. اما پرچمداران جدید سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شوند؟ فروش گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در اغلب بازارها از تاریخ اول شهریور آغاز خواهد شد؛ پس علاقه‌مندان فرصت زیادی برای تصمیم‌گیری درباره هزینه‌ کردن 1000 دلاری دارند. سایر بازارها نیز در موج دوم که خیلی نباید با تاریخ اولیه فاصله داشته باشد، پذیرای این دو پرچمدار خواهند بود.

نظر شما چیست؟ قیمت گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

قیمتها با این وضعیت دلار هیچ موقع نمیتونه جذاب باشه واسه کاربرای کشور ما😧😧

_V_

قیمت هاش خوبه ولی تو ایران طبق معمول از خودشون قیمت میدن

chalton

هواوی به این نتیجه رسیده است برای پاسخ‌دادن به این شایعه که آیا واقعا دولت چین این شرکت را اداره می‌کند یا نه، از دنبال‌کنندگان حساب کاربری خود در توییتر کمک بگیرد.
هواوی در حساب کاربری‌اش، از کاربران خود پرسیده است چه کسی این شرکت را اداره می‌کند؟ در این نظرسنجی که از روز جمعه آغاز شد، ۵۶ هزار و ۷۹۰ نفر شرکت کردند.
در این نظرسنجی، گزینه‌ی «دولت» با ۴۲ درصد آراء بیشتری رأی را ازآنِ خود کرد. «کارکنان» با ۲۶ درصد آراء و «مؤسسه‌های اقتصادی» با ۱۷ درصد و «کنسرسیوم» با ۱۵ درصد در رده‌های بعدی این نظرسنجی قرار گرفتند.
گفتنی است نظرسنجی مشابهی که در فیسبوک انجام شد، نتیجه‌ی متفاوتی به‌همراه داشت.
در این نظرسنجی، ۷۷ درصد شرکت‌کنندگان به «کارکنان» و ۲۳ درصد به «دولت» رأی دادند. صفحه‌ی رسمی هواوی در فیسبوک نیز بازدیدکنندگان را به صفحه‌ی دیگری راهنمایی می‌کند که در آن، اطلاعات ساختاری این شرکت منتشر شده است.
در این صفحه، اعلام شده است ۹۶ هزار و ۷۶۸ کارمند سهام‌دار، مالکان هواوی و درحدود ۹۰ درصد این سهام‌داران، همچنان کارمند شرکت هستند. این افراد برای رهبری جمعی شرکت نماینده معرفی می‌کنند و سایر سهام‌داران شرکت از هواوی بازنشسته یا بازخرید شده‌اند.
روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز بعد از بررسی نتایج این تحقیقات اعلام کرد سهامی که در این مدل دراختیار کارکنان هواوی قرار گرفته است، انتقال‌دادنی به غیر یا واگذاری به کسانی نیست که کارمند این شرکت نباشند.
اگر کارمندی از سطوح بالای مدیریتی هواوی را ترک کند، شرکت سهام او را بازخرید می‌کند.
تمام سهام شرکت هواوی متعلق به یکی از شرکت‌های هولدینگ و حدود ۱ درصد از این سهام، متعلق به رن ژنگ‌فی، بنیان‌گذار هواوی و سایر آن متعلق به کمیته‌ی مشترک تجاری مرموزی است.
نتایج تحقیقات می‌گویند با توجه به مدل نظام تجاری چین، این مسئله به این معنی است که دولت چین ۹۹ درصد سهام هواوی را دراختیار خود دارد.

ramin123

جا داشت که مدل پایه ارزون تر (850 تا 900 دلار) هم باشه و با همین اختلاف قیمت بین دو نسخه، شارژر 45 واتی هم تو جعبه نوت 10 پلاس موجود باشه.

ARMTIN

قیمت ها به قدری بالاست ، که کمتر کسی توان خریدش داره …
مبارک خریداراش ⁦❤️⁩

vahid abedi

مبارک خریدارانش باشه

قیمت ها قبول دارم بالاست اما خب سایر کمپانیها هم قیمت هایی 900 دلار یا هزار دلار دارن.

علی شیخ زاده

حتی اگه دلار ارزون بشه بازم قیم گوشی ها انقد بالا رفته ک خرید پرچمدار برای خیلیا تو ایران مشکله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)