حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو زد ۱ پرو (Vivo Z1 Pro) با اسنپدراگون ۷۱۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | ویوو

ویوو امروز گوشی جدید خود را با نام زد ۱ پرو (Z1 Pro) معرفی کرد. این گوشی برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده که به دنبال جدیدترین فناوری‌ها در یک گوشی میان‌رده می‌گردند. سوراخ نمایشگر و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، جزو بهترین ویژگی‌های این گوشی هستند. از نظر طراحی نیز این محصول دقیقا شبیه به ویوو Z5x است اما Z1 Pro دوربین سلفی بهتر و پردازنده سریع‌تری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با ویوو زد ۱ پرو (Vivo Z1 Pro) آشنا شوید.

ویوو زد ۱ پرو (Vivo Z1 Pro)

ویوو زد ۱ پرو (Vivo Z1 Pro)

ویوو زد ۱ پرو (Vivo Z1 Pro)

در نمایش جلویی این گوشی، شاهد نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن FullHD+ هستیم. در بالا و گوشه این نمایشگر هم یک حفره قرار دارد که درون آن، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/2.0 جای گرفته است.

در بخش پشتی این محصول، شاهد چینش سه تایی دوربین هستیم. دوربین اصلی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/1.78 دارد. دوربین دوم هشت مگاپیکسلی و از نوع اولترا واید با f/2.2 است و در نهایت دوربین سوم، رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد و با لنز f/2.4 خود، برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره کاربرد دارد.

اسنپدراگون ۷۱۲

اسنپدراگون ۷۱۲

درون لنوو Z1 Pro پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگن ۷۱۲ قرار گرفته است. حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که بسته به مدل ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی، متغیر است. ویوو همچنین برای خنک سازی این پردازنده و بالا بردن قدرت گرافیکی در بازی‌ها، برنامه خاصی دارد و این گوشی از Game Turbo ویوو پشتیبانی می‌کند.

یک حالت دیگری که در این گوشی وجود دارد، The Ultra Game نام دارد که به طور مشخص، صدای خروجی از بلندگوها را در هنگام بازی بهبود می‌بخشد و در حین بازی از موتور ویبره هم استفاده می‌شود. یک ویژگی جذاب دیگر برای تغییر صدا هم در Z1 Pro تعبیه شده که در بازی‌هایی مثل PUBG Mobile می‌تواند جذاب باشد.

اسنپدراگون ۷۱۲

اسنپدراگون ۷۱۲

برای اینکه بتوانید مدت زمان زیادی با این گوشی بازی کنید، ویوو یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در Z1 Pro قرار داده که با شارژر ۱۸ واتی، با سرعت نسبتا بالایی و از طریق پورت USB-C، شارژ می‌شود. گوشی Z1 Pro همچنین از قابلیت شارژ معکوس هم بهره می‌برد و می‌توانید محصول دیگری را به پورت USB-C این گوشی وصل کرده و آن را شارژ کنید.

در زمینه نرم‌افزاری، این گوشی با اندروید پای و رابط کاربری اختصاصی ویوو یعنی Funtouch OS عرضه خواهد شد. ویوو Z1 Pro در سه رنگ Sonic Black، Sonic Blue و Mirror Black و از تاریخ ۲۰ تیرماه، عرضه خواهد شد. نسخه پایه این گوشی با حافظه داخلی ۶۴ و حافظه رم ۴ گیگابایتی، قیمتی معادل ۲۱۷ دلار و نسخه دیگر با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی، با قیمتی معادل ۲۶۱ دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره ویوو زد ۱ پرو (Vivo Z1 Pro) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

یعنی اگر روزی این کمپانی ها توی تمام دنیا گوشی هاشون رو عرضه کنن برند های به اصلاح اصیل باید به بیابون بزنن😂🤣چجوری اینو ساخته با این قیمت اخه .مگه میشه .مگه داریم .سامسونگ و سونی و اچ تی سی و الجی و اپل چه سود هایی میخورن .اگر اینو یه برند مثل سامسونگ می‌ساخت احتمالا هفتصد دلار قیمت میزاشت.

Amir galaxy

الان باید جواب بهت بدیم؟؟؟؟
ارزشش رو نداری…
خوب تلاش کن داری به ماشالله خان نزدیک میشی …

afsoon

چیو داری که بگی؟ ای ۷۰ هم از این ضعیف تره .قیمتش رو ببین .سامسونگ با ۲۱۵ دلار بهت ای۳۰ میده .

_V_

نوب جان
ترول جان
از جای جای گوشی زده تا این قیمت شده،،قبل ترول بازی یکم فکر کن بعد دهنتو وا کن
فکر میکنی کل قیمت بیشتر سامسونگ سر سوده؟تو فکر کن همینه
دوس داره میخوره نوش جونش /-:
ارزش توضیح نداری

afsoon

آقای واعظ دقیقا از جای جای گوشی زده یعنی کجاها؟ بدنه که شیشه و فلز هست اون سامسونگ هست که پلاستیک میزنه.نمایشگر؟ اونم خیلی خوبه .دوربین؟ تو رو خدا اینو نگو که میخندم .باطری ؟ فست شارژ ؟ از همه مهمتر سخت افزار ؟ اونی که از جای جای گوشی میزنه سامسونگ هست .یه چیزی بگو که با عقل هم جور در بیاد .ترول نباش .منطقی حرف بزن

The Destroyer

آخر نفهمیدم. بالاخره این ویووئه یا لنوو؟

_V_

Vivo

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)